• N I E U W T O P I C• Out of Sight, Out of Mind

    Het is begin 19e eeuw (Victorian Era) en de hele wereld is net aan het herstellen van een oorlog die zojuist gestreden is, zo ook het stadje Bathum, de hoofdstad van het land Hawkscourt. Er heerst grote onrust onder het volk en sommige zijn zo ontevreden over het huidige bestuur dat ze soms samenkomen en de boel saboteren. Terwijl het volk denkt dat deze rebellen’ het grote gevaar zijn, ligt er een groter gevaar op de loer. Vampiers. De laatste tijd hebben ook zij het moeilijk gekregen, met name een clan uit het noorden. De clan is gekrompen naar tot een relatief klein aantal waardoor deze veel kwetsbaarder is en daarom heeft de clanleider, Silas, besloten dat hier verandering in moet komen. Bathum is de geschikte plaats om nieuwe leden te werven voor de clan. Echter is niet iedereen geschikt en de vampiers zullen zich onder de mensen moeten mengen om te kijken wie wel geschikt is voor het harde vampiersleven, terwijl ze hun identiteit verbogen moeten zien te houden.

    • Rollen: Getallen voor de naam zijn paginanummers
    Vampiers:
    Clanleider:
    (1,1) Silas Underwood - 26/247 - 1e rang + ring - Hireath Gepauzeerd
    Rechterhand:(1,1) Idwallon Calhoun Underwood - 24/245 - 1e rang + ring - Goldenwing
    Verbannen: Vrij

    Leden:
    - (1,1) Alice Woods - 21/103 - 3e rangs - Asami
    - (2,10) Alexa Elizabeth Turner - 20/100 - 3e rang - Florentina

    - (1,6) Cedric Laurentius Salomon - 21 - 3e rangs - Delish Gepauzeerd
    - (1,6) Devon Evian Lilyton - Bachandale - 23 - 3e rang - DreamerN
    - (1,5) Mitchell "Mitch" Giacomo Bianchi - 22 - Tegen + leider - Florentina (Was mens)

    - Onbeperkt!

    Mensen:
    - (1,11) Elijah Hodkin - 20 - Tegen - Cashby
    - (1,9) Daenerys Éowyn Frey - 22 - Tegen - Asami
    - Onbeperkt!


    Gaan dood:
    - (1,9) Elizabeth (V mens) Dood door Mitch
    - (2,1) Katharina (V, vampier) Dood door Idwallon
    - {1,7) Lucas Nilsson (M, mens) Dood door Cedric
    - (1) Oliver William Dust (M, vampier) Dood door Silias


    • Sfeerimpressies 19e eeuw
    Als je googelet op Victorian era, Victorian fashion of gewoon in het Nederlands Victoriaans ___ dan vind je al een hele hoop (:
    Of de film Vanity Fair, dit is ook een erg goede inspiratiebron. Zoek wat trailers of personages op voor een goede indruk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2014 - 12:55 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Of dat i achter een geheim is gekomen en dat -for some reason- dreigde te vertellen.
    Anders lijkt me woede / wraak / verdriet de beste motieven.


    Aan niets denken is ook denken.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Dat kan, dat was bij de zangeres van Silas ook, daarom had hij haar een toontje lager laten zingen hehe. :'D.

    Oh, echt? Shit. Das waar ook. Totaal vergeten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oeh, die laatste zin deed het hem, haha. Nice, gelukkig moet er eerst nog een post met Elijah verschijnen, want ik moet ineens bij veel RPG's terugschrijven :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat Silas blindelings op Idwallon vertrouwd vind ik zo ontzettend mooi, nu weet ik wel dat ze broers zijn en dat het misschien logisch is maar toch, het vergt wel een goede band wil je dat voor elkaar krijgen. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Haha, hun band is ook gewoon mooi (:
    En daaamn, ik wil zo graag een dramatische moord schrijven met Alice *-*


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Goldenwing schreef:
    Dat Silas blindelings op Idwallon vertrouwd vind ik zo ontzettend mooi, nu weet ik wel dat ze broers zijn en dat het misschien logisch is maar toch, het vergt wel een goede band wil je dat voor elkaar krijgen. (:

    Ja, na al die jaren leer je toch meer over wie je wel / niet kunt vertrouwen (tenminste, dat mag ik hopen), en Silas heeft dat eigenlijk enkel bij hem het geval. Niet alleen omdat hij zijn broer is, maar ook omdat hij eerlijk is, wat hij al erg op prijs stelt, zelfs als het een moeilijke beslissing is. Het heeft te maken met; van jou kan ik op aan, dat gevoel.
    En ik reageer straks even op je GB hoor, gisteren voelde ik me niet bepaald fijn. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Ja, na al die jaren leer je toch meer over wie je wel / niet kunt vertrouwen (tenminste, dat mag ik hopen), en Silas heeft dat eigenlijk enkel bij hem het geval. Niet alleen omdat hij zijn broer is, maar ook omdat hij eerlijk is, wat hij al erg op prijs stelt, zelfs als het een moeilijke beslissing is. Het heeft te maken met; van jou kan ik op aan, dat gevoel.
    En ik reageer straks even op je GB hoor, gisteren voelde ik me niet bepaald fijn. :'D.


    Volgens mij zou het niet best zijn, mocht je er na al hun jaren er nog niet uit zijn of je de andere kunt vertrouwen. Eerlijk is Idwallon zeker, behalve als het op het verleden aankomt, haha. x') Die twee samen zijn cool, ze tippen nog niet aan Phelan/Kathryn maar ze zijn aardig op weg.
    Dat is goed, je bent het in ieder geval niet vergeten, dat vind ik al heel fijn. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Volgens mij zou het niet best zijn, mocht je er na al hun jaren er nog niet uit zijn of je de andere kunt vertrouwen. Eerlijk is Idwallon zeker, behalve als het op het verleden aankomt, haha. x') Die twee samen zijn cool, ze tippen nog niet aan Phelan/Kathryn maar ze zijn aardig op weg.
    Dat is goed, je bent het in ieder geval niet vergeten, dat vind ik al heel fijn. (:

    Hahaha, ja, daarom zei ik het ook tussen haakjes, lol. Ik vraag me dan ook af als het gespreksonderwerp op het verleden aankomt, hoe ze daar beide mee omgaan, aangezien Silas namelijk ook een paar dingen niet aan hem heeft verteld. Bij mij staan Phelan/Kathryn ook wel een paar streepjes voor eigenlijk, haha. ;x. Maar Silas en Idwallon hebben wel echt een goede band, dat is duidelijk te merken.
    Natuurlijk ben ik het niet vergeten, joh! Anders zou ik al terug geschreven hebben, met jou praten is gezellig haha. Alleen gisteren was zo'n klotedag, dus toen had ik geen zin om te praten en anders zou het enkel een vervelend gesprek worden waar ik de helft van de berichten vol zeur. Dat is ook niet zo leuk voor jou. :'D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    CrueIIa schreef:
    (...)
    Hahaha, ja, daarom zei ik het ook tussen haakjes, lol. Ik vraag me dan ook af als het gespreksonderwerp op het verleden aankomt, hoe ze daar beide mee omgaan, aangezien Silas namelijk ook een paar dingen niet aan hem heeft verteld. Bij mij staan Phelan/Kathryn ook wel een paar streepjes voor eigenlijk, haha. ;x. Maar Silas en Idwallon hebben wel echt een goede band, dat is duidelijk te merken.
    Natuurlijk ben ik het niet vergeten, joh! Anders zou ik al terug geschreven hebben, met jou praten is gezellig haha. Alleen gisteren was zo'n klotedag, dus toen had ik geen zin om te praten en anders zou het enkel een vervelend gesprek worden waar ik de helft van de berichten vol zeur. Dat is ook niet zo leuk voor jou. :'D.


    Daar ben ik ook wel benieuwd naar, want dat ligt natuurlijk voor beide nogal gevoel. Die hebben zeker een goede band, echte broers!
    Haha, dankjewel, dat is leuk om te horen! Begrijpelijk, dan zie ik je berichtje vanzelf wel verschijnen. ;D


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik kom er net achter dat ik hier alweer aan de beurt was, haha, ik had nog het gevoel alsof ik op iemand aan het wachten was. x')


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Ik kom er net achter dat ik hier alweer aan de beurt was, haha, ik had nog het gevoel alsof ik op iemand aan het wachten was. x')


    Haha, ik denk dat we dat gevoel allemaal wel eens gehad hebben / hebben.


    Aan niets denken is ook denken.

    Haha ik heb dat juist vaak andersom :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Hij is best wel kort maar ik had niet echt veel inspiratie meer voor de situatie dus leek het me gemakkelijk om het op deze manier op te lossen, aangezien jullie ook aangaven het niet echt een gemakkelijke situatie te vinden. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik zit nog te wachten op jhet moment dat ik Alice kan gaan laten moorden en met Dae zal ik deze week schrijven.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Haha geez, wat moet Alice nou met een deken én een jasje? Mag ik daar weer wat op verzinnen :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.