• De wereld is veranderd. De maatschappij is veranderd. Mensen leven hedendaags in armoede en sinds kort is er een allesheerser aan de macht gekomen. Mensen zoeken in deze tijden naar hoop, die met de wind meegewaaid lijkt te zijn. Naar een redding, die nergens vandaan lijkt te kunnen komen. Tot vandaag.
    Hun leider, Oreshae Prezlocki, belooft naar waar zij naar zoeken. Een toevlucht. Een houvast. God. Iets dat al je problemen zou kunnen oplossen, iets dat je eeuwige roem belooft. Onzin, als je het mij vraagt. Mensen zijn gehersenspoeld en zijn zo ongelukkig, dat ze naar iets zoeken waar ze in kunnen geloven.
    Het christendom was lang geleden vervaagd, volgens mijn oma. Mensen zagen in dat het ze niks opleverde. Maar nu, bijna 100 jaar verder, nu mensen het verleden zijn vergeten, is er iemand die aan de macht wilt te komen door loze beloften.
    En ik? Ik wil het stoppen. Samen met mijn vrienden, mijn broeders, mijn clan: Apollyon.


    Alle hoop is tot een einde gekomen en mensen zijn ten einde raad – het christendom neemt langzaam bij beetje de wereld over, maar er is een groep actief die er tegenin gaat. Maar waarom zijn ze er zo op tegen? En hoe ver zijn ze bereid te gaan om de mensheid hun punt duidelijk te maken? Maar wat het volk probeert uit te vinden, wie zijn het? Hun identiteit is ondoorgrondelijk en elk spoor leidt tot een dood eind...


    † Kan als schokkend worden ervaren - de mensen in dit verhaal zijn tegen het christendom en er wordt gedetailleerd over gesproken en gehandeld. Dit is een waarschuwing voor als je sterk gelovig bent o.i.d.
    † Deelt mee aan SOTY
    † 16+ omdat er gedetailleerde moorden in voor komen (genre: horror)
    † Begint 1 Februari 2014


    [ bericht aangepast op 8 jan 2014 - 20:37 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Proloog

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 15:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoofdstuk 1 - Spilled blood

    [ bericht aangepast op 1 feb 2014 - 15:01 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hoofdstuk 2 - Pray


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''