• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 23:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''


    Hihi


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Barnabas schreef:
    Ik zou vandaag leren, maar nu ben ik toch alweer een uur Thorin fanfiction te lezen. :'D Waarom heeft die man zo'n mooie kop en stem?


    Welkee? Misschien eentje die ik nog niet ken. _O_


    Every villain is a hero in his own mind.

    Daaamn, ik kan pas om half 8 mn username veranderen. Het gaat weer een Tolkien-related username zijn ^^


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    Daaamn, ik kan pas om half 8 mn username veranderen. Het gaat weer een Tolkien-related username zijn ^^

    Cool. wat had je in gedachten?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    http://fc03.deviantart.net/fs71/f/2013/250/f/a/oakentoon__34__why_he_came_back_by_peckishowl-d5xm39k.jpg


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Cool. wat had je in gedachten?


    Zeg ik liever niet voor het geval een of ander iemand het leuk vind om m net voor mn neus weg te kapen. Maar ik denk dat je m wel leuk gaat vinden :')


    Stenenlikker

    Erebor schreef:
    (...)

    Zeg ik liever niet voor het geval een of ander iemand het leuk vind om m net voor mn neus weg te kapen. Maar ik denk dat je m wel leuk gaat vinden :')

    Cool. ik wacht af, als je je profiel plaatje zo laat, kan ik je makkelijker trug vinden ":D


    Maedhros and Morgoth


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    Cool. ik wacht af, als je je profiel plaatje zo laat, kan ik je makkelijker trug vinden ":D


    Maedhros and Morgoth


    Oh, die wilde ik ook veranderen, maar ik verzeker je, als je m ziet, weet je dat ik het ben ^^


    Stenenlikker

    Ik ben benieuwt! We kunnen je in ieder geval altijd terug vinden in het fantopic e.e

    Yesh ^^

    En deze kwam ik net op dA tegen :9~


    Stenenlikker

    Ik ben morgen jarig. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    Ik ben morgen jarig. *O*

    gefeliciteerd, al vast :D
    komt er een Hobbit feestje ?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Erebor schreef:
    (...)

    Oh, die wilde ik ook veranderen, maar ik verzeker je, als je m ziet, weet je dat ik het ben ^^

    Oh dan is het goed ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Niniel schreef:
    (...)
    gefeliciteerd, al vast :D
    komt er een Hobbit feestje ?


    Ofcourse. *O*


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Ofcourse. *O*


    Nice :D hihi


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf