• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 23:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Erebor schreef:
    Yesh ^^

    En deze kwam ik net op dA tegen :9~


    Zo mooi


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Took schreef:
    Ik ben morgen jarig. *O*


    Woeeeh gefeliciteerd alvast! :3

    Erebor schreef:
    Yesh ^^

    En deze kwam ik net op dA tegen :9~



    Damn, pretty kili is pretty *__*

    Erebor schreef:
    (...)

    Zeg ik liever niet voor het geval een of ander iemand het leuk vind om m net voor mn neus weg te kapen. Maar ik denk dat je m wel leuk gaat vinden :')


    Oeh ben benieuwd, ik wil ook nog is een LOTR of The Hobbit related username maar alles is al bezet grrr, en die trend met de I vind ik niet mooi als je kijkt tussen het lijstje van wat diegenes usernames zijn geweest ._.

    Ow yeah, drie hobbitstories in de top! (hoera)(dance)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Apricity schreef:
    (...)

    Oeh ben benieuwd, ik wil ook nog is een LOTR of The Hobbit related username maar alles is al bezet grrr, en die trend met de I vind ik niet mooi als je kijkt tussen het lijstje van wat diegenes usernames zijn geweest ._.

    Ik denk niet allemaal hoor, zoek de sites af of de boeken staan vaak vele namen in ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Door jullie krijg ik nu ook zin om een Hobbit/LotR verhaal te beginnen. Maar dat kan ik niet doen want ik schrijf al teveel verhalen tegelijkertijd. (cat)

    Draculea schreef:
    Door jullie krijg ik nu ook zin om een Hobbit/LotR verhaal te beginnen. Maar dat kan ik niet doen want ik schrijf al teveel verhalen tegelijkertijd. (cat)

    Niet doen hoor, eerst de eerste afmaken, anders weet je er geen houden meer aan, ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ssssh, luister maar niet naar Niniel, Hobbit story's zijn altijd welkom :Y) Haha, grapje hoor ^^ Maak de eerste af en ga dan beginnen! Of schrijf buiten quizlet, dan zit je niet aan een deadline n.n

    Haha. :'D
    Jaa drama dit hoor. (no_chears) Het is puur omdat ik continu nieuwe ideeën heb voor verhalen. Echt waardeloos want zo krijg ik bijna geen enkel verhaal af.

    Draculea schreef:
    Haha. :'D
    Jaa drama dit hoor. (no_chears) Het is puur omdat ik continu nieuwe ideeën heb voor verhalen. Echt waardeloos want zo krijg ik bijna geen enkel verhaal af.


    Herkenbaar, ik heb er nu ook een stuk of negen lopen, maar twee heb ik laatst gepauzeerd, eentje heb ik laatst toch maar afgesloten en een ander probeer ik al een eeuwigheid af te ronden.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Omg. Waarom moet lk er nou fietsend achterkomen dat er een nieuw hoofdstuk van Courage ls? Pffftt.. Nog negentien kilometer voor lk thuis ben.
    Heb de neiging om mn fiets aan de kant te zetten, te Gaan zitten ln de bern e te lezen ;o


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Stapper schreef:
    Omg. Waarom moet lk er nou fietsend achterkomen dat er een nieuw hoofdstuk van Courage ls? Pffftt.. Nog negentien kilometer voor lk thuis ben.
    Heb de neiging om mn fiets aan de kant te zetten, te Gaan zitten ln de bern e te lezen ;o


    Wat houd je tegen? :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Took schreef:
    (...)

    Wat houd je tegen? :Y)


    Het feit dat lk heel nodig moet plassen XD.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Haha dan ga je in de bosjes :'p


    Every villain is a hero in his own mind.