• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gif's, foto's, quotes, verhalen, quizen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.








    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."


    Hobbit fans:

    Wil je ook op de lijst? Meld dit dan even :] Naamsveranderingen graag doorgeven.
    We hebben op dit moment wel 47 Hobbit fans!

    Hobbit stories:


    Hobbit quizen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    Omdat the desolation of smaug nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen
    zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer draait.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzie's mogen lekker in elkaars Pb of Gb. LakeTown zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.


    De andere topic's
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 23:45 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    LakeTown schreef:
    Sorry, ik ben melig en ik vond hem gewoon geweldig :') (niet dat ik ze ship hoor, hij is gewoon geniaal)



    okok echt ik ga een vreselijke reactie plaatsen:

    Ik ben jaloers op Bilbo >:[

    trouwens het idee dat the Hobbit na 17 DEC 2014' stopt is KILLING ME :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Okammy schreef:
    (...)


    Kwaliteit>kwantiteit>Inrammen van romantische subplots

    Oftewel; één grote orgie. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Oftewel; één grote orgie. :Y)

    Hahaha. Gezellig xd.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    LakeTown schreef:
    Sorry, ik ben melig en ik vond hem gewoon geweldig :') (niet dat ik ze ship hoor, hij is gewoon geniaal)


    Oh die ken ik, echt geweldig :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Leora schreef:
    (...)

    okok echt ik ga een vreselijke reactie plaatsen:

    Ik ben jaloers op Bilbo >:[

    trouwens het idee dat the Hobbit na 17 DEC 2014' stopt is KILLING ME :o


    Why!!, why do the most stories die so fast?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Sorry voor de dubbele posten, maar deze moest, het schreeuwde er om



    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Haha, die is geweldig! Beetje verkeerde moment, we hebben hier een stilteblok en mijn Duits docente keek me vernietigend aan toen ik moest lachen :')

    o god, arme jij :D, verder alles goed gegaan tijdens de les, je werd niet honderd jaar gevangen gezet :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Alleen maar strafwerk van 120 bladzijdes Duits lezen, verder niks ^^ Haha, nee hoor dat is voor het Mediadossier, maar het voelt als strafwerk :'D

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 11:08 ]

    LakeTown schreef:
    Alleen maar strafwerk van 120 bladzijdes Duits lezen, verder niks ^^ Haha, nee hoor dat is voor het Mediadossier, maar het voelt als strafwerk :'D

    Wow, ik vecht nog liever tegen Smaug, die is nog een beetje gezellig :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Mehhh, ik moet tot de twaalfde wachten voor ik mijn username weer in Oropher kan veranderen. (cat)


    Caution first, always.


    zo geweldig :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Aw die zijn echt heel leuk!
    Ik lees het ook echt met hun stemmen. :'D

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 15:03 ]


    deze ook, gaat vooral om de reacties van Bilbo :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik ben het ermee eens dat Peter Jackson zoveel mogelijk geld wilde binnenhalen, maar ik zal niet klagen. :')
    Ik k vind alle toevoegingen tot nu toe leuk en wat betreft de knappe koppen erin… tja, het oog wil ook wat. :’)


    Every villain is a hero in his own mind.