• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    What is this shit?
    Ik doe een aanvraag voor WAHJONG omdat ik slechthorend ben, word ik gebeld, mis ik de oproep, heeft iemand ingesproken met een heel erg accent waardoor ik amper versta wat ze zegt, het telefoonnummer niet kan verstaan én ik word aangesproken met meneer van der Berg. Wtf? Slimme zet, UWV.


    Your make-up is terrible

    Vandaag is het alweer drie jaar geleden...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mij een 6.5 voor Engels geven omdat ik enkel mijn eigen mening er niet in verwerkt had. En dat terwijl ik het RUIM voor de deadline had ingeleverd en anderen leveren het vanavond pas in. Gvd. Ik heb zo lang aan dat verslag gewerkt.

    Echt bullshit dit. Zware bullshit. Het niveau van mijn Engels steekt boven de rest uit en dan wil je me niet een keer matsen. Bitch please.

    Zo. De kerstspullen zijn ook weer naar zolder gebracht. Eindelijk!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    En nu, nu moet ik vechten voor je leven omdat jij het niet meer wilt. Hoe graag ik ook wil, ik houd mijn eigen hoofd amper boven water. Maar ik laat niet los, zelfs niet als ik zelf verdrink.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Als jij niet gaat, hmm.. voor wie ga ik het kaartje dan gebruiken?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    You never truly cared. The only thing that matters for you is yourself.


    Your make-up is terrible

    Een nieuwe profielfoto. Past perfect bij me. Zucht.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmm, ik ben best wel hypocriet. Ik wil altijd dolgraag reacties op mijn verhaal, maar ondertussen reageer ik nauwelijks tot niet op andere verhalen. Nieuwe voornemen dus.

    donder.

    toch.

    allemaal.

    lekker.

    op.

    als.

    je.

    toch.

    niks.

    beters.

    kan.

    zeggen.

    recht.

    in.

    mijn.

    gezicht.

    zeg.

    je.

    dat.

    soort.

    dingen.

    niet.

    UGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Morgen naar de diabetoloog. Help, ik ga dood. Ik ben gewoon bang van die man omdat hij altijd heel boos wordt als mijn suikerwaardes te hoog zijn, terwijl ik daar helemaal niks aan kan doen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aaaaaghhh als je zegt dat de punten er gisteren gingen opstaan, moeten ze er op staan. Ik ga dood van de zenuwen omdat ik nu nog steeds mijn punten niet weet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Seriously? Na weken gezeik over wel VIP/geen VIP en duizend nutteloze discussies die helemaal nergens over gaan, want oh wat een drama dat je net 20 euro meer moet betalen terwijl je een fckng vaste baan hebt en het zesdubbele verdient van alle andere die meegaan, was er eindelijk besloten dat iedereen VIP zou gaan en dan nog krijg je het voor elkaar om op de laatste dag de groep in tweeën te splitsen. Nou dan donder lekker op, eikel.

    Ik kan mezelf niet aanzetten om te leren, terwijl het eerste tentamen maandag al is. Fuck. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"