• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    ugh... overgeven en een schraal gehoestte keel is geen pretje, damn that hurts


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Zo moe. Ik heb zin in vakantie zónder te leren, zodat ik ritjes kan maken met miijn Smaug. <3


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Aaah ik ben zo blij. Mijn werkgroepbegeleider is helemaal enthousiast over mijn paper en nu hoef ik ook nog maar weinig aan mijn definitieve versie te doen. En hij vindt het niet eens erg dat ik 1500 woorden teveel heb. 'Daar ga ik echt geen punten voor aftrekken.' Er moeten echt meer mensen/docenten zijn zoals hij. ^^ *doet rondedansje*


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Note to self: Never read The Fault in our Stars again, unless I have a need for an unstoppable stream of tears. That was bad.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Eeeiindelijk is mijn pakketje er! :D na twee weken...


    You're never fully dressed without a smile

    Raar mens.


    26 - 02 - '16

    I need a friend who really cares.


    Your make-up is terrible

    'books are just dead tattoed trees.'

    Lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Oh. Is het uit? Jammer. Ook al vond ik hem best wel lelijk.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Stomme, stomme toetsweek. Dan maar niet die film afkijken, ik heb 'em voor 4/5e gezien dus de samenvatting moet voldoende zijn voor de toets van morgen. I'm so nervous!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Je wordt wel met de dag kinderachtiger hoor.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 18:21 ]


    Your make-up is terrible

    Slay me, please, slay me. ._. Ik moet vanavond gewoon die film afkijken want dat is gewoon beter, maar de laatste keer dat ik er wat over zag is like 3 weken geleden dus moet ik de hele film weer kijken? Eerst naar concentreren op leerwerk, I know, but I just can't concentrate maar ik wil ook niet falen dus ik ga vanavond die-hard leren tot 9 uur vanaf nu, eten en dan verder. Na 9 uur neem je toch niks op en dan kijk ik de film. Dat is tot maximaal 11 uur en dat moet kunnen voor een toetsweek toch? Ik ga meestal om 12 uur echt in bed liggen dus ik ben dan vroeg. Oh my God, ik ga me hier tot nooit aan houden maar het MOET en ik ben zó pissig op mijn projectpartner want het is echt een FGHYFCDEFTGYHG bitch en ik haat haar op dit moment verschrikkelijk terwijl het best een lief en aardig meisje is, so fuck this shit. >.< En ik wil echt niet meer verder met haar samenwerken want er komt sowieso toch niet dan ellende meer van door met haar verder te gaan en ik heb geen zin dat ZIJ de credit krijgt voor al het werk dat IK doe! Uhh, so much anger, so much anger, don't spread it out here. ._.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Doesn't take a lot to get a lot of us to talk this way


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Laat me niet lachen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 18:35 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    I miss you :c


    El Diablo.