• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Had ik maar zulke vrienden... Ik wil ook vrienden die zulke dingen tegen mij zeggen en niet boos worden omdat ik onzeker ben. D:


    Your make-up is terrible

    Ik woon met een stel monsters. Vreten alles op wat van mij is, alsof ik niet besta of zo en ze dus het recht hebben.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Hoe aandachtsgeil kan je zijn? Leer eerst eens deftig spellen, in plaats van steeds zielig te doen en om aandacht en likes te vragen -_-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Hoe kan het dat ik - na het avondeten - altijd rond 8 uur weer honger krijg. Zo kan ik mijn goede voornemens toch niet volhouden. ):

    Oh my, ik hoop zo erg dat we kaartjes hebben -fingers crossed-.

    Ik haat dit. Ik haat iedereen, ik haat de maatschappij, ik haat de mensen en hoe ze anderen laten voelen. Ik haat het beeld van perfectie hedendaags, ik haat de druk om dat onmogelijke beeld te behalen. Why.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    What to do... Vanavond Underworld op televisie, maar hij duurt tot half twee vannacht, dus dan slaap ik wéér niet voor tweeën. Ik heb m'n slaap echt hard nodig, maar aan de andere kant wil ik die film dolgraag zien. Dilemma.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik denk nog steeds aan je, terwijl de situatie nu heel anders is. Heel anders.
    Sadly.

    I think It's now my time to wait.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 20:18 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Barnabas schreef:
    What to do... Vanavond Underworld op televisie, maar hij duurt tot half twee vannacht, dus dan slaap ik wéér niet voor tweeën. Ik heb m'n slaap echt hard nodig, maar aan de andere kant wil ik die film dolgraag zien. Dilemma.

    Je kan hem altijd nog kijken. :Y) Of opnemen, en anders via internet. Films kan je altijd nog zien, slaap is belangrijker.

    OT: Morgen lekker het eerste uur vrij, yay.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Mij en 's avonds leren gaat echt niet samen....


    Stenenlikker

    Super leuke meeloopdag gehad. Zo bijzonder. (: Zelfs de kinderarts nog 'n compliment gegeven. Hij deed 't zó leuk!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het zou zó vet zijn als dat zou lukken! :o Ik moet me er alleen niet te veel op verheugen want straks gaat het niet door. :/ Ik moet mij nu echt weer concentreren op school. Misschien moet ik die stomme film ook maar niet meer helemaal kijken, alleen het laatste stuk en een summery of zo.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Over 10 jaar.. Praten wij nog met elkaar?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Dit idee heb ik al vaker gehad, maar damn. Ik zou het nog wel legit kunnen gaan doen. Maar daarvoor heb ik tegen die tijd veel geld nodig.

    het probleem met jou is dat je het gewoon niet ziet!


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]