• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    xVixncxiex schreef:
    -shitload aan tekst-
    Ik zeg nu, in je gezicht, dat je niet zo idioot veel enters moet gebruiken, omdat dat zwaar irritant is :Y)

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 15:24 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik word zó moe van jou... *zucht*


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omfg, I'm so happy and I mean really happy. If you could die from too much happiness, I would have died ten times by now. Ik heb zonet mijn crush naar huis gebracht met de auto and we had so much fun! I can't believe it. Omg, ik lijk wel een 14-jarig, verliefd meisje.


    Take me to wonderland

    Ugh, ik weet zo níét naar wie ik toe zal gaan met dat treinkaartje die ik over heb. Damn. :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    That dream... But what does it mean?
    It felt good to be back in your arms even it was for half an minute...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    UGH. Stahp it you.


    26 - 02 - '16

    Shit. Shitterdeshit. :[


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    You're so super annoying.


    26 - 02 - '16

    Nu al zenuwachtig voor morgen .-.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb echt pechdag vandaag. Gevallen toen ik een stoepje opfietste, waardoor nu mijn knie, broek en waarschijnlijk ook fiets kapot zijn en ik ben ook nog eens heel waarschijnlijk overgenomen op grepolis... Daaaamn.


    Stenenlikker

    Heel fijn, een volle bus. Ik zit, krijg ik alsnog bijna de hele tijd een tas in m'n gezicht. En ik ben dan ook nog het type die dat lekker laat gebeuren, maar wel kookt vanbinnen.


    You are beautiful, you are love.

    So you do care. Je bent me niet vergeten. c:

    Als ik nou alleen iets meer lef zou hebben...


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    I'm going to cry! Had ik eindelijk dat hele dagboekbericht klaar voor die site, krijg ik de melding dat ik mij moet inloggen. Blijkbaar onthoudt die site mijn tekst dus niet, fucking bullshit ook!


    Take me to wonderland

    Nog één paragraaf voor mijn essay, maar nog maar 800 woorden om uit te leggen wat ik wil duidelijk maken.. Geen idee of het gaat werken, maar vanavond moet ik nog maar een hard verder want het moet nu maar eens af zijn --' Moeilijkse, rotste essay ooit, damn >.<


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    En nu herinner ik weer waarom ik deze klas haat. Suckers


    -