• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik voel me vandaag echt genegeerd. Iedereen leek het erg gezellig te hebben zonder mij ergens bij te betrekken en de weinige gesprekken die ik heb gevoerd ben ik zelf begonnen. En nu spreek jij me alleen maar aan om me iets te vragen voor school of om alweer over jezelf te praten. Het voelt rot.


    :)

    Filosofen zouden trots op mij zijn, als ze een kijkje mochten nemen in m'n brein. Ik denk tegenwoordig over zoveel dingen na, dat ik over een paar jaar best eens naar Tibet zou willen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    I don't regret a thing.


    You are beautiful, you are love.

    En we gaan weer verder met Biologie. Het is zoveel )):


    "Ignite, my love. Ignite."

    Lalalala. Programmeren. Lalala, Quizlet extensie. Gaat lekker zo, ghehehe. Ik hou echt van web development. Misschien zelf iets teveel, want ik merk dat ik daardoor minder open sta voor andere dingen.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 21:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ja.. Ik ga denk ik maar om een werkstuk vragen want dit filmverslag wordt het niet :')


    El Diablo.

    Ik functioneer echt beter als ik iets alleen moet ondernemen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Fotograferen is leuk, ook als de dieren die je fotografeert het leuk lijken te vinden (:


    26 - 02 - '16

    De liefde is niet voor mij weggelegd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serieus Google. Je wilt 5 dollar voordat ik iets in jou crappy Chrome Web Store mag zetten? Fuck you.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Godverdomme.


    "I shut my eyes in order to see.'

    En toen kwam ik er achter dat ik dus echt een stuk ongeluk ben :c


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Zelfs hier moet je tegenwoordig 'n bepaalde status hebben. It sickens me.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil succes, plezier, geluk in het leven. Niet steeds weer dat rotte gevoel waardoor ik mezelf een mislukkeling voel.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom gebeuren alle slechte dingen dezelfde tijd en in de slechtste periode?