• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vakantie doorgeven terwijl ik nog géén idee heb wat ik ga doen en met wie.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Genoeg voor vandaag +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben enorm gehecht aan Disnerd geraakt, alleen ik heb zo'n zin om mijn username te veranderen nu ik het weer kan. To change or to not change, that's the question. >.<

    Myke, het is maar een username, chill. ._.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ugh.


    help

    Whaha :'D Iedereen denkt dat wij echt allemaal exuseer me zeggen? Volgens mij zeggen wij eerder : Rot op jij klootzak.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Bleh, ik heb eigenlijk helemaal geen zin om uit eten te gaan :s


    'Darling, just hold on'

    Teresa schreef:
    Ugh.


    + Bah.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Flapper schreef:
    (...)

    + Bah.


    + Verdomme


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben heus niet dom hoor griet.


    -

    ehh okee ? wth :'3 ?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Ik moet stoppen met die Lions eten, maar het is zo DFGHFD lekker en ik ben zowat misselijk en uhh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik had niet verwacht dat het vandaag zo goed zou gaan. Dat had ik echt niet verwacht.

    Goddamn asldfjasdf ik weet niet meer wat ik verder moet doen met mijn profiel. Eeeh. D:
    Misschien eerst even wat te eten halen. Food is always good. En ik besef me toch ook wel even dat ik de hele dag niets anders heb gedaan dan lui achter de pc hangen. Slecht slecht. ):

    Waarom leven we in deze wereld?


    I dress to kill, but tastefully

    Ik heb last van uitstelgedrag. Ik haat uitstelgedrag ):


    Hamartia