• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Orchard schreef:
    Jezus. Je kan gewoon niet normaal op Q op de iPad. Nog steeds niet.

    Ipad eh, op mijn samsung tablet gaat het wel gewoon :Y)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2014 - 23:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NEEEE. Wie thefuck moet ik nu doen als faceclaim. ._.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wel grappig: in december postte ik totaal andere trouwjurken op Tumblr dan ik nu post; nu 20s and 50s inspired gowns en toen traditionele jurken van kant met een vaak kleine train en lange of korte mouwen. Mijn smaak veranderd echt de hele tijd, lol. x]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Echt ongelofelijk hoe erg ik ben opgeknapt in 10 dagen. Ik voel me zoveel gelukkiger. Just ten days.


    Your make-up is terrible

    Toen liep mijn laptop vast, alsof hij wilde zeggen dat ik naar bed moet.
    En fuck you open office, waarom heb je die laatste 100 woorden niet opgeslagen? Damn, mag ik weer overnieuw gaan typen/verzinnen, want ik moet nu eigenlijk naar bed.


    Stenenlikker

    Ik heb eindelijk mijn Engels ingeleverd! Moest voor 12 uur vannacht, dus jeej! Maar nu kom ik er dus achter dat ik morgen om kwart voor 8 op moet staan voor mijn wedstrijd, terwijl ik had verwacht dat ik pas rond 1 uur op zou hoeven te staan. Oeps.

    Ja, zo kan ik ook zoveel krijgen! Holy fuck, zeg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elrohir schreef:
    Toen liep mijn laptop vast, alsof hij wilde zeggen dat ik naar bed moet.
    En fuck you open office, waarom heb je die laatste 100 woorden niet opgeslagen? Damn, mag ik weer overnieuw gaan typen/verzinnen, want ik moet nu eigenlijk naar bed.

    Omg! Dat had ik ook net ._. Hatelijk! Mag ik weer opnieuw gaan schrijven.. Wou er net m'n hart over luchten haha :'D.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gadverdamme, wat voel ik me kut, zeg.


    ars moriendi

    Wanneer moet ik in hemelsnaam gaan leren voor wiskunde? Mooi gepland die toets. Mag ik zeker om mijn verjaardag gaan leren. 0.o


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Mijn poot slaapt, terwijl ik wil gaan slapen.
    Maar dan moet ik eerst opstaan en dat is kut met al die tintelingen. :'].


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nou, ik wil verder schrijven aan mijn verhaal.... wat niet handig is op een mobiel! En het al best laat is xd


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Aight, en nu ga ik pitten.
    Dat rotgevoel is over, finally.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    "Ik vind je best wel heel erg mooi zeg maar en zier er best 'lekker' uit, om op te eten :3"
    "En jij bent gwn een lekkerding :3"
    "Zeker hoe je je kleed vind uk wel heel leuk😅"

    Dit zijn quotes van m'n beste vriendin dr ex tegen mij...
    Hou gwn je vieze mond dicht.
    En voor mensen rare dingen denken die dit lezen, ik kleed me best normaal ofzo hij is echt gwn mega.. Raar.


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    ^ Dat dacht ik niet hoor. Ik dacht: Typisch een gozer. :'D Lol. Ik haat zulke gozers die je alleen als vleesobject ziet. Niets mee doen!
    OT: Ik ga nu maar slapen. Goodnight people, Q, etc. Snurkze.


    Don't walk. Run, you sheep, run.