• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik ben geen vleesobject >.<


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    Ik ben geen vleesobject >.<

    Precies. Zeg 't m maar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Precies. Zeg 't m maar.


    Al best vaak gezegd dat hij op moet houden..


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    MAK3Y0URM0V3 schreef:
    (...)
    Al best vaak gezegd dat hij op moet houden..

    Blokkeren en dumpen die handel, lijkt mij. Ik snap niet waarom je nog überhaupt tegen hem praat. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Wauw, wat zijn er veel mensen online op Q zeg. Not. Misschien eens tijd om toch te gaan slapen.
    ... Of niet. :')

    Ugh werk, daar komen we weer hoor. Wees maar blij dat ik iedere zaterdag zo vroeg voor je uit bed kom. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ugh werk, daar komen we weer hoor. Wees maar blij dat ik iedere zaterdag zo vroeg voor je uit bed kom. (cat)


    You are beautiful, you are love.

    Zo geen zin om huiswerk te maken, bah. Waarom moet het ook altijd zoveel zijn.

    Nu verpest je ook dit nog voor me.


    :)

    Waarom wil ik hem alleen als die niet tegen me praat..


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Mensen! Waarom komen jullie toch met z'n allen ontbijtjes bij de Hema eten? D: Door die drukte heb ik nu in m'n eentje pauze. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Okee, oeps! Eigenlijk móét ik accordeon spelen. Maar ik wíl schrijven. Maar wat ik doe is covers van Tanner Patrick luisteren. Oeps. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    I fucking hate being sick.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    *Zucht* Zo moe, maar ik moet nog zoveel doen...


    Hamartia

    M'n oren staan echt op scherp. Alle geluiden dreunen door m'n gehoorgangen. D:


    "I shut my eyes in order to see.'