• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Thenn schreef:
    Wie maakt er even een nieuw topic aan.

    [De laatste reactie van het vorige topic.]
    Daarom open ik 'm, ook al heb ik niet de laatste reactie.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2014 - 13:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit is gewoon awkward.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh, waarom is het kiezen van een studie zo moeilijk.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Triest, echt zo triest.


    I am an idiot, I move.

    Oh mijn God, kind, dat meen je niet. En waarom voeg je me in vredesnaam toe als vriend? Sommige mensen willen blijkbaar echt gewoon heel graag een crewlid op hun vriendenlijst hebben. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Waarom moet jij zo nodig drie bussen haarlak gebruiken? Ik heb het meteen benauwd... e.e


    Caution first, always.

    Holy shit, this music.

    I gotta write.


    help

    Aflksjdflksdjfsdf:9~

    Wat is er opeens zo snel veranderd?


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Just had my date.. sighs.


    To infinity and beyond •

    Waarom zijn alle mooie flapper dresses zo rete duur?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yay, dat stomme ding is ook weer uit mijn HTML gehaald en dat is weer een overwinning op mijn onkunde met ICT. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Volgens mij is er echt iets goed mis aan het gaan met de mensheid.

    [ bericht aangepast op 11 jan 2014 - 20:10 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Geen inspiratie meer voor mijn artikel voor school. Zucht :(


    Life is hard and then we die

    Het wordt tijd voor me om een andere plek te zoeken waar ik kan doen wat ik leuk vind, en me veilig en fijn voel. Want dat heb jij namelijk verpest.


    :)

    Draculea schreef:
    Waarom is deze wereld zo saai.

    Indeed. In mijn dromen is het zo veel leuker. Vannacht werd ik nog meegenomen naar Oostenrijk, in de sfeer van Belle en het Beest. Zucht. Dat was echt een geweldige droom.


    "Well, well. Look who we've got here!"