• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    idd niet x'D

    ikke wel :3

    Abigail Pierce
    Terwijl mijn potloden over het papier bewogen keek ik af en toe opzij in het vredige gezicht van Loki waarna ik me verder richtte op mijn tekening. Het was in de eerste instantie niet de bedoeling geweest om dit te doen, maar hij lag er zo lief bij. Dat moest ik tekenen.... Dat hield dus ook in dat ik al ik denk anderhalf uur lang nu non stop bezig was met schaduwen, lijntjes, etc te maken. Of hij hier heel happy mee zou zijn dat wist ik niet.
    Met een zucht leg ik het blok, met de on afgemaakte tekening naast me neer waarna ik rechtop ga zitten en nog een keer richting Loki kijk. Zou hij het merken? Vast niet, ik laat mijn hand onder de deken glippen en pak het pakje sigaretten uit zijn broekzak. Das baaln voor je Loki. Met het doosje in mijn hand spring ik van het bed af en uit mijn handtas pak ik een aansteker waarna ik het raam open zet, hij zou er geen last van hebben, van de kou. Ik plaats mezelf op de vensterbank in de opening van het raam en pak een sigaret uit het pakje waarna ik hem aansteek. Ik zou straks wel weer verder gaan, maar ik had nu even nood aan een sigaret, en ik neem een trek.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    KiliOfDurin schreef:
    Loki Laufeyson
    Ik sliep rustig en zonder dromen verder met mijn knuffel dicht tegen mijn borst geklemd en geen enkele zorg op mijn gezicht.

    [Ik kan niet heel erg veel meer...]



    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!



    Hahaha


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Melody Black
    "Aha, maar waar slaap je dan?" vroeg Yune fronsend. Ik dacht even na en antwoordde: "Dat weet ik eigenlijk nog niet, hahaha."
    "Heb je soms een idee om te doen? Ik vroeg het aan Tyler maar die had weinig te vertellen of ideeën en ik was niet van plan hier te blijven zitten." vroeg Yune toen.
    Ik dacht weer even na en zei tenslotte: "We zouden van alles kunnen gaan doen. Ik kan je een workshop Kung Fu geven in de sneeuw, we kunnen een sneeuwpop iets achtig maken, we kunnen een sneeuwballen gevecht houden, we kunnen een spelletje gaan doen, we kunnen gaan koken. Noem maar op wat je wil gaan doen. Ik doe wel mee."
    Normaal zou ik dat nooit doen, maar omdat Yune mij, hoe dan ook, dierbaar was geworden, wilde ik haar niet verliezen. Dus deed ik maar wat ze wilde.


    Yune van Therme
    "Dat weet ik eigenlijk nog niet, hahaha." antwoorde Melody op de vraag waar ze nu sliep. 'Ah handig hoor' zei ik sarcastisch. Ik zou het toch behoorlijk onprettig vinden als ik niet zou weten waar ik slaap. Even dacht Melody na over de vraag die ik haar gesteld had, "We zouden van alles kunnen gaan doen. Ik kan je een workshop Kung Fu geven in de sneeuw, we kunnen een sneeuwpop iets achtig maken, we kunnen een sneeuwballen gevecht houden, we kunnen een spelletje gaan doen, we kunnen gaan koken. Noem maar op wat je wil gaan doen. Ik doe wel mee.". Wauw dat waren meer suggesties dan dat ik verwacht had. Met een lichte frons op mijn gezicht dacht ik even na, naar buiten was best leuk maar van sneeuwballen hield ik niet en misschien vond ze me wel weer kinderachtig als ik sneeuwpop zei. 'Uhm doe maar koken, als jij wil?' besloot ik en ik keek haar even vragend aan. Ik trok de mouwen van mijn trui over mijn handen heen, ik had het niet echt heel warm als ik eerlijk was. 'Trouwens, misschien kun je wel bij mij en James slapen tot jouw kamer weer oke is. We zijn toch maar met zn tweeën' zei ik en ik haalde wat ongemakkelijk mijn schouders op. Ik was wel meer gewend geraakt in deze week.

    VitaIncoluma schreef:
    (...)[/spoiler]

    Hahaha


    serieus? Miriam zet altijd weet ik hoe lange stukken neer, en zet nu iets neer gewoon om het topic terug leven in te blazen, want een van jullie doet het ook niet.
    En nu ga je moeilijk doen omdat het een one-liner is?

    Doet het dan lekker zelf met ziijn allen


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Melody Black
    "Uhm, doe maar koken, als jij wil?" besloot Yune. Ik knikte, koken was niet mijn favoriete ding, maar als zij het wilde dan deed ik dat. Ik liet niets van mijn ongenoegen blijken en stond op en liep richtingen de keuken terwijl Yune zei: "Trouwens, misschien kun je wel bij mij en James slapen tot jouw kamer weer oké is. We zijn toch maar met z'n tweeën."
    Ik haalde mijn schouders op en zei: "Dank je voor het aanbod, maar ik denk dat ik toch maar eerst aan mevr. Sharp moet vragen hoe het nu verder moet."
    In de keuken aangekomen kijk ik rond, in de ijskast, de diepvries en keukenkastjes. Ik draaide me om naar Yune en zei: "Heb jij enig idee wat we zouden kunnen maken? Er staan genoeg dingen."


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Appelboompje schreef:
    (...)

    serieus? Miriam zet altijd weet ik hoe lange stukken neer, en zet nu iets neer gewoon om het topic terug leven in te blazen, want een van jullie doet het ook niet.
    En nu ga je moeilijk doen omdat het een one-liner is?

    Doet het dan lekker zelf met ziijn allen


    Het was een grapje!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Zij plaatst tenminste nog iets.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Dan zal ik ook nog maar eens iets posten
    Gregory McEwan
    Rose zei nog iets van hoe lang ik nog had en vertrok toen met Delilah, zo, dit was een lekker lang dagje geweest.
    Ik riep Lizzy 's naam en keek nog rond, ik liep nog even rond maar vond haar niet, na een halfuur zoeken moest ik wel terug, ik moest koken vanavond.
    Na een wandeling van een kwartier kwam ik thuis ( en kwam anna tegen in de gang, ik vroeg haar of ze Lizzy gezien had)

    Delilah Gerson
    Ik liep achter Rose aan naar huis,was Lizzy toch achter me aan gekomen?
    Toen we eenmaal aangekomen waren thuis, liep ik naar mijn kamer en claimde de badkamer, voor een lekkere hete douche.


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    hahahaha BOEM IEDEREEN IN DE AANVAL XD

    iemand vrij voor Laurinda?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    hahahaha BOEM IEDEREEN IN DE AANVAL XD

    iemand vrij voor Laurinda?


    Ik heb Lizzy nog even vrij bij het zwembad...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Pete Mikaelson
    Bibberend van de kou had ik mezelf onder een boom neer gelegd, alleen had ik nooit door gehad dat ik langzaam in slaap gedoezeld was gewweest.
    Ik had het pas door toen ik van ver een stem mijn naam hoorde zeggen. Langzaam open ik mijn ogen en kijk een beetje sloom naar de persoon boven mij, die er een beetje wazig uitziet waardoor ik niet goed weet wie het is. Door al het witte van de sneeuw is alles ineens zo fel waardoor normaal kijken moeilijk geworden is. Ondanks mijn dikke jas voel ik me nog enorm koud, en het zal me niet eens verbazen als mijn lippen blauw zijn van de kou hier. Ik vraag me trouwens ook al af hoelang ik hier gelegen heb..
    "John..?" mompel ik zachtjes terwijl mijn zicht stukje bij beetje wat scherper word, langzaam komt het sillouet van John tevoorschijn, tenminste dat hoop ik. Het zou ook een hallucinatie kunnen zijn van de kou. Of ik ben inmiddels dood en ben in de hemel, het is hier toch zo wit.. Nee, dit is John en ik leef nog. Punt uit.


    :]
    -En btw, Ik heb Tyler half op bed liggend, benen op bed en bovenlichaam op de grond cx, voor Laurinda, als je wil-


    Little do you know

    Komt goed x'D


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Laurinda Pearl
    Ik had de icepack inmiddels terug gelegd in de vrieskist, maar mijn hals deed nog altijd pijn. Met een zucht sta ik opnieuw op van de bank en loop naar boven, als ik de tweede verdieping voor de zoveelste keer vandaag heb bereikt denk ik terug. Had ik echt zin om bij een huilend meisje te zitten nu? Ik voelde mezelf een wrak... dus dat zou er nodig bij moeten komen.. Uit de andere kamer hoor ik wat gestommel, het was de kamer waar Tyler ook in sliep. Ik kon altijd proberen of hij aanwezig was nietwaar? Ik klop zachtjes op de deur waarna ik hem open doe en Tyler half op de grond zie liggen. Met moeite hou ik mijn lach in en loop naar het tafereel toe. Zijn benen haal ik van het bed af zodat hij in het geheel op de grond ligt en ik loop richting de badkamer waar ik een wat water in mijn handen laat lopen en snel terugloop naar Tyler en het over hem heengooi. "Ty wakker worden!" en ik kniel naast hem neer. Hij had duidelijk gedronken want de dranklucht kwam me te gemoed...


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    -Haha de arme stakker cx-
    Tyler Devoné
    Ik lag heerlijk in slaap tot ik plots rare dingen voelde, eerst deden mijn benen nog al raar en vervolgens voelde ik mijn gezicht worden, iets waar ik enorm van schrok en ik schoot in een klap wakker. Ik hoor iemand roepen dat ik wakker moet worden en kijk vragend op. Laurinda, leuk.
    Ik kreun geërgerd en kruip het bed op waarna ik haar vervolgens droog aan kijk. Als het me dan op valt dat ze blauwe plekken in haar nek heeft veranderd mijn moe en luiheid plots en ik ga meteen recht zitten met een boze blik in mijn ogen, tja ik ben nogal beschermend tegenover meiden.
    "Wie de fuck heeft dat gedaan?" vraag ik boos waarna ik naar haar nek wijs. Dit kan gewoon niet. En als het een jongen was dan vermorzel ik hem, net zoals hij bij haar had gedaan. Een meisje pijn doen zal ik nooit en daarom kan ik er ook niet tegen als iemand anders het wel doet.
    "Ik sla die persoon helemaal verrot als het een jongen is. Echt waar" mompel ik tussen mijn tanden door terwijl ik mijn kaken op elkaar druk, de woede suist als adrenaline door mijn lichaam heen en ik aangezien de drank nog niet helemaal is uitgewerkt is die adrenaline en woede nog een beetje erger dan normaal..


    Little do you know

    WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW EASY TYLER!
    Heb zin om McEWan Tyler te laten dwarsbomen ls ie werkelijk op vwraak gaat zinnen ghéhéhéhé


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing