• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Disneyy schreef:
    Tis echt door aan het gaan hier :'D






    [Ik kon het gewoon niet laten. :P]

    Anna Sharp
    James hinkelde de kamer uit. Ik stond op en ik pakte een grote verbandtas uit de kast wel de meeste medische dingen in zaten. Ik pakte de tas op en sloot de deur van de kast en de deur van mijn kantoor achter me. Snel liep ik naar de keuken en ik pakte ijs uit de diepvrieser. Op de valreep nam ik nog wat droge theedoeken mee en ging toen naar James' kamer. 'Mevrouw, ik begrijp dat u het allemaal volgens de regeltjes moet doen, maar ik ben gewoon tevreden als hij goed gezet is, gips en verband en al die rotzooi hoeft er allemaal niet op. Zolang ik er op kan lopen is het toch goed? Daar gaat het tenslotte om,' zei hij tegen mij toen ik op de kamer aan kwam. Ik legde eerst het ijs in de gootsteen. Het zou nog wel even koud blijven, maar zo kon het niets anders koud maken. 'Als ik het perfect wilde, zat je nu al lang op het ziekenhuis,' zei ik sarcastisch. Ik zette zijn andere been in een driehoek. Uit de tas haalde ik weer twee plastic handschoenen en ik legde ze klaar naast de voet. In de badkamer draaide ik het ijs in een theedoek en deze legde ik ook op het bed neer. 'Houd je vast aan de zijkanten van het bed, anders trek ik je zo naar voren,' zei ik en ik deed de handschoenen aan. 'Dit gaat niet pijn doen,' zei ik toen James zich vast hield aan het bed. Met mijn ene hand trok ik zijn hield naar mij toe en met mijn andere duwde ik zo hard ik kon aan de achterkant van zijn been ik voelde het laatste stukje bot ook terug gaan naar zijn plaats. Snel liet ik de hiel weer los en klemde het ijs er om heen. 'Het deed pijn, niet waar?' vroeg ik hem toen. 'Jaa, ik heb gelogen. Het doet heel erg veel pijn.'

    Rose Black
    'Ja, natuurlijk,' zei ik emotieloos. 'Ik neem aan dat u de weg terug weet. Nee, weet u wat, Delilah en ik maken wel een spoor,' zei nog voordat meneer McEwan kon reageren. Ik keek naar de lucht en toen op mijn horloge. 'U heeft maar dertig minuten voordat de schemer in valt en vijfenveertig minuten voordat het volledig donker is,' voegde ik er aan toe. 'Het is overigens een kwartiertje lopen naar het huis op een gematigd tempo.' Ik wilde absoluut niet dat meneer McEwan zou verdwalen omdat ik niet bij hem bleef. Van de andere kant, hij stuurde mij weg, dus who cares?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Nathalie Vos
    Met een groot verdriet van binnen zet ik mijn schop in het zand waarna ik begin te graven. Steeds dieper en dieper tot het gat diep genoeg is en ik klim het gat weer uit de platte grond op. Vanaf daar duw ik de kist voorzichtig het gat in en begin de bovenkant op te vullen tot het weer met de grond gelijk is. Al het zand komt er netjes bovenop te liggen en ik stamp het rustig aan waarna ik een bord pak en hier met een stift opzet; "Hier rust The House In The Mountains" en ik zet het bordje op de grond waar nu een kist onder ligt en leg een bosje anjers ervoor.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Nathalie Vos
    Met een groot verdriet van binnen zet ik mijn schop in het zand waarna ik begin te graven. Steeds dieper en dieper tot het gat diep genoeg is en ik klim het gat weer uit de platte grond op. Vanaf daar duw ik de kist voorzichtig het gat in en begin de bovenkant op te vullen tot het weer met de grond gelijk is. Al het zand komt er netjes bovenop te liggen en ik stamp het rustig aan waarna ik een bord pak en hier met een stift opzet; "Hier rust The House In The Mountains" en ik zet het bordje op de grond waar nu een kist onder ligt en leg een bosje anjers ervoor.


    Oké, ik dacht even dat je een verkeerde post bij een RPG had geplaatst, maar toen zag ik The House in the mountains' staan en toen snapte ik hem. Lololol.
    Ja, het is inderdaad stilletjes hier, maar dat betekend niet dat mensen niet reageren.
    MENSEN, REAGEER EENS!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ik slaap en kan m'n boyfriend niet vinden. Ik kan niet veel]


    Bowties were never Cooler

    Ik ga loki wakker gooien hoor O.O

    hij heeft immers 11 dagen geslapen :3 mwhahahaha



    nee als iedereen hier vastloopt is t dan niet slim om ff tijdsprong van een uurtje of 2 te maken?? O.o

    [ bericht aangepast op 29 jan 2014 - 21:24 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    (Ja sorry, ik heb het erg druk met school dus :'( en ik lijk deze maand alleen maar pech te hebben, ik ga nu slapen, hoop me morgen wat beter te voelen, want ik ben ziek .)


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Al mijn personages zijn vriendloos en aangezien ik al een post gemaakt heb met ze allen heb ik geen zin om nog meer posts te maken :')


    Little do you know

    Ik laat John anders Pete wel vinden in de sneeuw


    Bowties were never Cooler

    Patholoog schreef:

    Anna Sharp
    James hinkelde de kamer uit. Ik stond op en ik pakte een grote verbandtas uit de kast wel de meeste medische dingen in zaten. Ik pakte de tas op en sloot de deur van de kast en de deur van mijn kantoor achter me. Snel liep ik naar de keuken en ik pakte ijs uit de diepvrieser. Op de valreep nam ik nog wat droge theedoeken mee en ging toen naar James' kamer. 'Mevrouw, ik begrijp dat u het allemaal volgens de regeltjes moet doen, maar ik ben gewoon tevreden als hij goed gezet is, gips en verband en al die rotzooi hoeft er allemaal niet op. Zolang ik er op kan lopen is het toch goed? Daar gaat het tenslotte om,' zei hij tegen mij toen ik op de kamer aan kwam. Ik legde eerst het ijs in de gootsteen. Het zou nog wel even koud blijven, maar zo kon het niets anders koud maken. 'Als ik het perfect wilde, zat je nu al lang op het ziekenhuis,' zei ik sarcastisch. Ik zette zijn andere been in een driehoek. Uit de tas haalde ik weer twee plastic handschoenen en ik legde ze klaar naast de voet. In de badkamer draaide ik het ijs in een theedoek en deze legde ik ook op het bed neer. 'Houd je vast aan de zijkanten van het bed, anders trek ik je zo naar voren,' zei ik en ik deed de handschoenen aan. 'Dit gaat niet pijn doen,' zei ik toen James zich vast hield aan het bed. Met mijn ene hand trok ik zijn hield naar mij toe en met mijn andere duwde ik zo hard ik kon aan de achterkant van zijn been ik voelde het laatste stukje bot ook terug gaan naar zijn plaats. Snel liet ik de hiel weer los en klemde het ijs er om heen. 'Het deed pijn, niet waar?' vroeg ik hem toen. 'Jaa, ik heb gelogen. Het doet heel erg veel pijn.'



    James Yaser
    "Houd je vast aan de zijkanten van het bed, anders trek ik je zo naar voren. Dit gaat niet pijn doen." zei ze. Ze zette mijn enkel weer terug op z'n plaats en zei: "Ja, ik heb gelogen. Het doet heel erg veel pijn."
    Ik haalde mijn schouders op en zei tegen haar: "Viel wel mee, hoor. Het kan nog altijd erger."
    Eigenlijk deed het helemaal niet zo'n pijn, maar ja.
    "Heeft u een doktersopleiding gedaan?" vroeg ik maar om het gesprek gaande te houden, want ik kon absoluut niet tegen awkward stiltes.
    "En als u dat heeft gedaan, waarom zit u dan hier, ik bedoel als u arts was geweest in een ziekenhuis had u vele malen meer verdiend dan hier, lijkt mij zo."

    (Slechte post, maar ja, beter dan niets.)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    KiliOfDurin schreef:
    Ik laat John anders Pete wel vinden in de sneeuw


    Ja doe dat maar cx
    Vind ik goed, Pete is toch verdwaald cx


    Little do you know

    VitaIncoluma kun je ook met Melody reageren daar wacht ik op (:

    zijn er mensen vrij voor laurinda?


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    John Hunter Bell
    Ik begon steeds meer in paniek te raken. Ik had al een uur in het huis gezocht en was nu al een uur buiten aan het banjeren. Toch gaf ik niet op. "Pete!" bleef ik roepen. "Pete!" Uiteindelijk struikelde ik over een steen... Of wat ik dacht dat een steen was. Ik keek om en zag daar mijn vriendje opgerold tot een balletje onder een boom zitten. Ik hurkte naast hem neer en drukte een kusje op zijn kruin voor ik mijn jas over zijn rug legde. "Pete? Is alles goed? Alsjeblieft zeg iets." Ik drukte nog een kusje op zijn wang en trok hem voorzichtig omhoog. Ik had rondjes rond het huis gelopen, dus we hoefden alleen maar dwars op mijn pad te lopen en we zouden zo bij het huis zijn... Hoopte ik. Ik wilde niet dat hij onderkoeld zou zijn. Dat zou hij nu al zijn, maar nu hoopte ik gewoon dat hij niet naar het ziekenhuis hoefde.


    Bowties were never Cooler

    Enface schreef:

    Yune van Therme
    'Aha ,maar waar slaap je dan?' vroeg ik fronsend. Ze moest toch slapen en omkleden en shit. ' Ik zou als het even kan liever alleen slapen, maar ik mag niet klagen nu met maar een kamergenoot.' zei ik en ik haalde mijn schouders op een beetje beschaamd dat ik zomaar iets over mezelf had laten weten. Maar goed ik mocht haar wel. Ik tikte met mijn vingers op mijn knieën, echt bewust was ik er niet van maar het was een tik die ik had. 'Heb jij soms een idee om te doen? Ik vroeg het aan Tyler maar die had weinig te vertellen of ideeën en ik was niet van plan hier te blijven zitten' zei ik. In mijn eentje vond ik dat prima maar met meerdere wilde ik gewoon wat doen. Deze eerste week had ik doorgebracht in de bibliotheek wat ik heerlijk vond, er waren niet veel andere en het was er prachtig. Hierdoor had ik weinig mensen ontmoet maar ik was er nog niet zeker van of ik dat erg vond of niet.


    Melody Black
    "Aha, maar waar slaap je dan?" vroeg Yune fronsend. Ik dacht even na en antwoordde: "Dat weet ik eigenlijk nog niet, hahaha."
    "Heb je soms een idee om te doen? Ik vroeg het aan Tyler maar die had weinig te vertellen of ideeën en ik was niet van plan hier te blijven zitten." vroeg Yune toen.
    Ik dacht weer even na en zei tenslotte: "We zouden van alles kunnen gaan doen. Ik kan je een workshop Kung Fu geven in de sneeuw, we kunnen een sneeuwpop iets achtig maken, we kunnen een sneeuwballen gevecht houden, we kunnen een spelletje gaan doen, we kunnen gaan koken. Noem maar op wat je wil gaan doen. Ik doe wel mee."
    Normaal zou ik dat nooit doen, maar omdat Yune mij, hoe dan ook, dierbaar was geworden, wilde ik haar niet verliezen. Dus deed ik maar wat ze wilde.
    (Slechte post, maar beter dan niets.)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Ik sliep rustig en zonder dromen verder met mijn knuffel dicht tegen mijn borst geklemd en geen enkele zorg op mijn gezicht.

    [Ik kan niet heel erg veel meer...]


    Bowties were never Cooler