• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    nou die mening deel ik en daarom ga ik ook niet bezig blijven met quoten

    gaan we het zo doen ik ben te lui om cobstant te quoten :')


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Disneyy schreef:
    (...)

    Dit vind ik een beetje overdreven/raar..
    Ik bedoel, ik reageer nu ook even niet, dit niet omdat ik lui ben -wat ik wel ben maar dat is mijn reden niet- gewoon omdat ik persoonlijk iets heb. Dus ik zeg gewoon dat ik even of niet post.
    Als je gaat zeggen dat je niet post omdat je lui bent en constateert dat anderen dus maar moeten blijven quoten vind ik wel een beetje overdreven.. Als je weet dat je te lui bent om de posts op te zoeken probeer dan meteen te reageren en niet twee/drie pagina's verder wanneer je toch niet gaat reageren -omdat je te lui bent die posts weer op te zoeken.
    Sorry als dit raar overkomt maar ik uit gewoon mijn mening x'd
    En dit is wat ik vind.


    [Yeah sure, maar ik moet mijn posts nu gaan zoeken in het vorige topic onder jullie spam in.. En ja, ik reageer ook meestal direct, maar jullie spammen af en toe dik hard eroverheen.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Loki Laufeyson
    Abby drukte na een tijdje haar peuk uit terwijl ik het laatste trekkie nam. Ik voelde het al schroeien tegen mijn lippen, maar liet die laatste trek niet zitten. Ik drukte de peuk toen ook uit en blies heel langzaam de rook in lange dunne slierten uit. Ik glimlachte bij haar woorden en aaide door haar haren. "Prima, toch. Ik maak je wel wakker als we moeten gaan. Dan kan ik nog wat tekenen en schrijven." Ik zou ook mijn moeder bellen. Dat hoefde zij alleen niet te weten. Ik drukte een kus op haar kruin en stond toen toch op. Koud was het niet, voor mij, maar ik werd wel nat van de vers vallende sneeuw. Ik opende de deur en voelde de warmte van binnen naar ons toe trekken. "Kom, binnen is het warmer. Ook kreeg ik een idee om James buiten de kamer te houden, al wist ik niet of het ging werken.


    Bowties were never Cooler

    (Mijn laatste rpg post staat ergens in de laatste twee - drie pagina's van de vorige RPG. )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Yeah sure, maar ik moet mijn posts nu gaan zoeken in het vorige topic onder jullie spam in.. En ja, ik reageer ook meestal direct, maar jullie spammen af en toe dik hard eroverheen.]


    achja, daarom doe ik mijn laatste posts uit het vorige topic ook vaak in het nieuwe topic gequote.
    En wij spammen niet, tis gwn gezellig praten. Spam is heel veel berichten van 1 persoon achterelkaar.


    Little do you know

    [Ik zal vanmiddag eens kijken.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [ Gezellig zo. Patholoog zou je Yune tussen de personages kunnen zetten en in een groep kunnen gooien? Naja niet dat het veel uit verander maar mja :) ]

    Enface schreef:
    [ Gezellig zo. Patholoog zou je Yune tussen de personages kunnen zetten en in een groep kunnen gooien? Naja niet dat het veel uit verander maar mja :) ]


    [Oh ja, zou het te veel gevraagd zijn om je invuldinges nog een per pb op te sturen. Dan heb ik hem waarschijnlijk ook nog niet in de story gezet. Maar dan ga ik een goede groep uitzoeken voor je.
    Ik weet het alweer, ik was aan het wachten voor andere personen, maar die kwamen niet.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Abigail Pierce
    "Gaat we uberhaupt weg dan.. ik heb niks over weggaan meegekregen? Dus kan ik de hele dag wel slapen... en als ik dan nu ga slapen voor een paar uur kan ik vanavond niet slapen en hebben dat probleem weer" zucht ik waarna ik achter Loki aan naar binnen loop, hier was het inderdaad warmer. Mijn knal gele vest hang ik aan de kapstok waarna ik Loki aankijk. "duss wat nu?" vraag ik hem terwijl ik de veel te lange mouw van Loki zijn trui omhoog schuif en Loki aan zijn arm mee naar boven trek en onze kamer in. Beneden hadden we toch niks te zoeken. Eenmaal in de kamer laat ik hem los en zakt de mouw net zo hard weer naar beneden waarna ik naar de mouw kijk, naar Loki, weer terug naar de mouwen en dan pruilen naar Loki. Flapperen!!! En ik begin weer uitgebreid flapbewegingen te maken. Stond James nou maar naast me, PAF knal tegen zijn hoofd. Zou hem misschien wakker schudden.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Oh ja, zou het te veel gevraagd zijn om je invuldinges nog een per pb op te sturen. Dan heb ik hem waarschijnlijk ook nog niet in de story gezet. Maar dan ga ik een goede groep uitzoeken voor je.
    Ik weet het alweer, ik was aan het wachten voor andere personen, maar die kwamen niet.]


    [Nee hoor, ik stuur hem je zo. Nee klopt, vandaar dus :) ]

    Gregory McEwan
    Rose zei dat ze even 'die kant op ging ' en wees een richting aan.
    "Ok , laten we wel samen blijven Rose ." Opperde ik , waarna we samen de richting uitliepen die ze had aangewezen.
    Ik kon zien waarom toen ik even rondkeek, Rose had waarschijnlijk de gevallen sneeuw gezien , dat ik dat niet eerder doorhad!
    Het Was best een opzichtig spoor .
    We mochten wel eens voortmaken met hen te vinden , ik wilde voor het donker weer terug thuis zijn .
    Thanksgiving kwam ook steeds dichter en we moesten nog een heleboel regelen .
    "En hoe bevalt het je bij ons in het huis ?"vroeg ik Rose, ik kon me voorstellen dat niet iedereen gelukkig was .


    Rose Black
    De zon stond zo'n vijf centimeter links van de berg. Het zou dus nog een half uur duren voordat het ging schemeren en in maximaal een uur was voluit duister. De lucht was helder dus de temperatuur zou snel dalen. De terugweg zou een kwartiertje duren, twintig minuten als het al bijna donker was, we hadden dus nog maximaal veertig minuten om Delilah en Lizzy te vinden. Meneer McEwan werd steeds afgeleid door een zijspoor. Ik had veel beter alleen kunnen gaan, maar ach. Op de achtergrond hoorde ik plots een stem. Het was meneer McEwan die mij een vraag stelde. 'Oh goed,' mompelde ik afwezig. 'Meneer, we moeten even doorlopen. Binnen een paar minuten heb ik ze wel gevonden, maar dan moeten we wel tempo maken. We hebben niet meer lang,' zei ik stilletjes. 'Ik zal wel voor gaan,' suggereerde ik klom weer behendig naar boven.

    James Yaser
    "Mooi, en nu het echte verhaal." zei Sharp. Wow, hier stond ik van versteld. "Mevrouw, ik wilde hem geen pijn doen, ik wilde hem verdedigen. Wilt u hem alstublieft niets doen. Ze hebben mij erin geluisd. U moet me geloven. Echt waar. Loki heeft me gedwongen. Hij heeft mijn enkel gebroken, zodat ik het wel zou doen anders zou hij me vermoordden. Hij droeg mij op om Abigail vast te binden en hem ook zodat het echt leek voor Abby. Hij droeg mij op om haar te verkrachten, maar toen begon hij opeens te roepen. Ik snap het niet mevrouw. Ik zou zoiets nooit doen. Ik hou van Abigail. Ze is de liefde van mijn leven. Alstublieft, mevrouw. Snapt u het dan niet? Ik zou zoiets toch nooit doen?" Dit alles kwam er met horten en stoten uit, ik kon de (nep)tranen niet binnenhouden, het leek bijna echt, als ze het nu nog steeds niet geloven, dan was ze niet van deze aarde.


    Anna Sharp
    James begon weer te praten en eindigde weliswaar in tranen. Onopvallend pakte ik Loki's dossier erbij. Als James werkelijk in tranen was, had hij dat niet door. Ik had nog geen gesprek gehad met Loki, maar zijn dossier vertelde ook al veel. Hij zou een minderwaardigheidscomplex hebben, maar toch manipulatief. Als hij manipulatief was, had hij het op een andere manier gedaan, en niet op zo'n manier waarop hij duidelijk meester was over de situatie. Het was een gok. Ik leunde bedenkelijk achterover. 'Hier in dit huis wordt de waarheid getolereerd, James,' zei ik uiteindelijk. 'Het is daarom belangrijk dat je me de waarheid vertelt, anders kan ik je niet helpen. En als je niet geholpen wilt worden, kun je maar het beste gaan. In nationale instanties hebben ze er een handje aan, mensen niet helpen. Maar je bent om een reden hier naar toe gekomen, is het niet? Je wilt geholpen worden. En om geholpen te worden, moet je de waarheid vertellen.'

    Jeremy Devone
    Ik grinnik zacht, ja daar zag ik Rose wel voor aan ja... Maar zo voelde ik mezelf ook altijd rond meisjes, bij Tyler leek het altijd zo makkelijk.. en dan kwam ik. En altijd ging het verkeerd.
    "Ik heb het zelfde probleem... Tyler en ik zijn en identieke tweeling, en bij hem lijkt het altijd zo makkelijk te gaan, en ik voel me zo ongemakkelijk... Ik kan je er weinig raad in geven vreed ik.."


    Ethan Brooks
    Nu hij het zei, bedacht ik me inderdaad dat Tyler en Rose het ontzettend goed konden vinden. Het was bijna alsof ze koppeltje waren, maar van de andere kant, het leken me allebei players, dus misschien was het ook een act. Ik was nooit goed geweest in psychologie of het aflezen van mensen. Wat dat betreft was ik een complete noob. 'Jammer,' mompelde ik, als reactie op Jeremy's opmerking dat hij mij weinig raad kon geven. Ik kon hem ook weinig raad geven. In het verleden hadden mijn vrienden altijd veel meer van meisjes af geweten dan dat ik dat had gedaan en dat had me onzeker gemaakt. Ik had nog nooit een crush gehad op een meisje. Ik had meisjes wel mooi gevonden, maar echt een crush omdat hun karakter leuk was, had ik nog niet echt gehad. 'Wat zullen we eens gaan doen?'

    Dena Fields
    'Pete is naar boven gelopen. Als hij niet op een van de slaapkamers is, weet ik het ook niet. Misschien kom je hem onderweg ook nog wel ergens tegen,' beantwoordde ik zijn vraag. Ik moest het even laten inwerken wat ik net gezien had. Het was niet precies iets wat er iedere dag gebeurde hier, maar dan nogmaals, misschien wel omdat ik hier in een gekkenhuis zat. 'Hee John,' zei ik, voordat hij weg was. 'Gefeliciteerd.' Ik was echt blij voor hem. Híj had tenminste zijn liefde gevonden. En ik? Ik zat met Hunter die alleen maar geil was. 'Oh John,' zei ik weer een beetje later. 'Als je hulp nodig hebt met iets, laat het maar weten.'


    Dena Fields
    John liep het zwembad uit en liet mij alleen achter. Langzaam liep ik naar het zwembad toe. Ik had behoefte aan wat alleen zijn. Ik ging langs de rand zitten en liet mijn benen tot aan mijn knieën in het water hangen. De warmte van de ruimte en van het water compenseerde voor de luchtige jurk die ik in de barre winter aan had. Ik kon dan wel goed tegen kou, maar echt prettig voelde het niet.
    Ik wist niet precies hoe lang ik er zat, toen ik plots besloot om naar boven te gaan. Ik hijsde mijn benen uit het water en droogde ze af met een van de handdoeken die daar langs de kant lagen. Ik nam de handdoek mee naar boven om me daar later mee af te drogen na het douchen. Voor nu deed ik weer mijn gewonen kleren aan en pakte mijn boek van het tafeltje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    James Yaser
    Hier in dit huis wordt de waarheid getolereerd, James. Het is daarom belangrijk dat je me de waarheid vertelt, anders kan ik je niet helpen. En als je niet geholpen wilt worden, kun je maar het beste gaan. In nationale instanties hebben ze er een handje aan, mensen niet helpen. Maar je bent om een reden hier naar toe gekomen, is het niet? Je wilt geholpen worden. En om geholpen te worden, moet je de waarheid vertellen." zei Sharp toen ik klaar was. Nu begon ik te begrijpen waarom Abby Sharp niet mocht, ze leek wel alles te weten. Ik zat wat draaierig in mijn stoel, niet weten wat ik moest zeggen. Toen ik uiteindelijk zei: "Mevrouw, als ik het ware verhaal vertel, wordt ik sowieso naar huis gestuurd. Ik vertel alleen het ware verhaal, als u mij beloofd mij niet naar huis te sturen en mij niet over te leveren aan de politie. Het spijt me dat ik dit moet doen, maar als ik nu gepakt wordt krijg ik waarschijnlijk levenslang, en ik probeer net mijn leven weer op de rails te krijgen, snapt u? Het gaat niet altijd even gemakkelijk en u weet ook niet wat ik doorgemaakt heb, hoe ik me voel."
    Wow, waar kwam dat vandaan? Terwijl zij nadacht had ik nog even tijd hoe ik het zou spelen, de coolguy of de nerdguy. Ik wist het nog niet.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Gregory McEwan
    "Oh, goed hoor. " antwoordde Rose, terwijl ze weer met iets anders bezig was.
    "Meneer, we moeten wel doorlopen." God, 'MENEER' wat klonk dat ouuuuddd! Ik was pas twintig!
    Ik kwam haast in de verleiding om dit lachend uit te roepen en te zeggen dat ze me gerust Greg mocht noemen, maar ja, waar moet de discipline en het respect dan naartoe hé?
    Zonder dat ik het merkte was Rose alweer ergens op aan het klauteren, haar kun je ook geen moment uit het oog verliezen hé?
    Nu ja, het leek haar best goed af te gaan.
    "En Rose, enige sporen? Ik ehh... Hou niet zo van klimmen. " bekende ik, maar ja om de meisjes te helpen moest ik wel even mijn fobie opzijzetten..
    Trillend begon ik Rose achterna te gaan.

    ( Haha hoe droog zou het zijn als Delilah zometeen langs die twee wandelt zo van : oh, hello, didn 't see you there, leuk aan het rotsklimmen? )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Loki Laufeyson
    Ik glimlachte bij Abby's woorden. Dan moesten we maar gewoon naar binnen gaan. Dan kon zij slapen en ik zelf wat dingen doen. Ik sprong op en liep naar binnen. Daar was het heel lekker warm. Ik wachtte geduldig tot ze haar jas had uitgetrokken. Ik haalde mijn schouders op bij haar vraag en liet me toen door haar mee trekken. Eenmaal op onze kamer duwde ik de deur dicht en schoot in de lach door Abby's geflapper. Ik sloeg mijn armen om haar heen van achter en leunde met mijn hoofd op het hare. Ik drukte nog een kusje op haar kruin. "Dus, wat doen we nu? Ga jij lekker slapen, dan hou ik de wacht." mompelde ik rustig. Zo samen met nog geen James in de buurt zorgde voor rust in mijn lichaam. Ik zuchtte even content. Zo kon ik best nog een tijd blijven staan, al wist ik ook dat zij graag wilde slapen. Dat vond ik ook wel best. Ik was ook wel moe, maar niet extreem moe. Ik zou het vandaag wel uithouden.


    Bowties were never Cooler

    Anna Sharp
    'James,' begon ik, maar ik wist niet hoe ik mijn zin af moest maken. Waren leerlingen nou werkelijk zó dom dat ze dachten dat ze weggestuurd werden als ze iets verkeerd deden? Zelfs als iemand al een moord pleegde, had ik de bevoegdheid om die persoon hier te houden. Op dat punt zouden ze zelfs verplicht worden om hier te blijven. Maar weg sturen? Nooit. Wij gaven ze alleen maar een advies over terug naar de samenleving, maar werkelijk wegsturen zouden wij nooit doen. 'Denk je nu werkelijk dat je weg gestuurd wordt van dit huis omdat je om die reden hier zit?' Ik kon mijn lachen bijna niet meer inhouden, dus liet ik maar een brede glimlach zien. 'Nee James, wat je hier ook zegt, je wordt hier niet weg gestuurd. Alleen je uren met mij worden verhoogd, dat is de grootste straf die je kunt krijgen voor nu.'

    Rose Black
    Het stuk waar we nu op omhoog klommen had een gemiddelde hoek van gemiddeld zo'n twintig graden. Plotseling was er een grote verhoging recht vooruit. Daar zouden ze nooit op zijn gegaan. Plotseling zag ik rechts van mij voetstappen en nog geen halve seconde later was ik al weer snel op weg. We liepen zo'n vijftig meter toen de voetstappen en het spoor verdwenen, maar ik zag ze niet. Natuurlijk, misschien zaten ze op de grond en ik keek omlaag. Naast een struik zat het ene meisje. 'Waar is het andere meisje,' vroeg ik haar zonder emotie.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 13:39 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt