• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Delilah Gerson
    "zochten ze jou ook? " vroeg Lizzy verbaasd, ik knikte,
    "Het lijkt me beter als JIJ het gaat vragen. " zei Lizzy met nadruk op JIJ, ik zuchtte.
    "Nou goed, verlegen dat je bent, maar eerst wat kleren aan! " lachtte ik haar toen hartelijk toe, waarna ik snel de trap opliep, en de kamer in stoof, lol, McEwan stond daar dus nog steeds.
    "Meneer, waarom zocht u ons nu? En zou u zo vriendelijk willen zijn even buiten te wachten? Ik moet me omkleden. " zei ik droog, waarna ik hem netjes de kamer uitwerkte, een wattenprop in het sleutelgat propte en de handdoek inruilde voor een setje kleren en Lizzy aanmoedigde om hetzelfde te doen met haar badpak.

    Gregory McEwan
    "Zijn jullie klaar? " vroeg ik na een aantal minuten, Delilah had me de kamer uitgewerkt, ik was blijven wachten omdat ik wist dat ze terug zou komen om zich om te kleden, waarna we eindelijk dat evaluatiegesprek konden hebben.

    (zoooo die is lekker lang zeg whooow! )

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 18:37 ]


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Oke.. Is er iemand die misschien een leuk toepasselijk liedje weet voor mij voor bij een filmpje waar ik van een paard val?? x']
    Ben het aan het bewerken en wil er ook een leuk liedje onder :p


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Oke.. Is er iemand die misschien een leuk toepasselijk liedje weet voor mij voor bij een filmpje waar ik van een paard val?? x']
    Ben het aan het bewerken en wil er ook een leuk liedje onder :p


    x)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    VitaIncoluma schreef:
    Melody Black
    "Uhm, doe maar koken, als jij wil?" besloot Yune. Ik knikte, koken was niet mijn favoriete ding, maar als zij het wilde dan deed ik dat. Ik liet niets van mijn ongenoegen blijken en stond op en liep richtingen de keuken terwijl Yune zei: "Trouwens, misschien kun je wel bij mij en James slapen tot jouw kamer weer oké is. We zijn toch maar met z'n tweeën."
    Ik haalde mijn schouders op en zei: "Dank je voor het aanbod, maar ik denk dat ik toch maar eerst aan mevr. Sharp moet vragen hoe het nu verder moet."
    In de keuken aangekomen kijk ik rond, in de ijskast, de diepvries en keukenkastjes. Ik draaide me om naar Yune en zei: "Heb jij enig idee wat we zouden kunnen maken? Er staan genoeg dingen."


    Yune van Therme
    Op het aanbod dat ze bij ons kon slapen haalde Melody haar schouders op, "Dank je voor het aanbod, maar ik denk dat ik toch maar eerst aan mevr. Sharp moet vragen hoe het nu verder moet." zei ze. Ik haalde een hand door mijn haar toen we in de keuken kwamen, 'Snap ik. Ik wil best met je meelopen' bood ik als laatst wat schuchter aan. Ik wilde gewoon iets voor haar terug doen, ze had mij geholpen dus wilde ik hetzelfde voor haar doen.
    Ik keek toe hoe Melody rustig de keuken doorzocht, ik keek voorzichtig een beetje met haar mee. Plots draaide ze zich naar mij om, "Heb jij enig idee wat we zouden kunnen maken? Er staan genoeg dingen." vroeg ze me. 'Iets simpels?' stelde ik voor. 'Ik bedoel ik wil meer gewoon wat lekkers maken en kunnen eten, maar als jij zin heb in iets moeilijker is het ook goed' zei ik. Ik wist prima hoe ik moest koken en ik kon in principe ook alles maken wat ik wilde.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2014 - 21:21 ]

    waarom gaan toch alle rpg's dood :c


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    waarom gaan toch alle rpg's dood :c


    Omdat jij nog moet reageren met Jeremy.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Omdat iedereen in het begin superenthousiast is en naar een tijdje geen zin meer heeft om te reageren
    Melody Black
    "Snap ik. Ik wil best met je meelopen." zei Yune.
    "Nee, hoeft niet. Ik denk dat Sharp wel naar mij toe komt, want ze wilde met me spreken voordat ze werd weggeroepen. Vraag me niet waarom, ik zou het niet weten."
    "Iets simpels? Ik bedoel ik wil meer gewoon wat lekkers maken en kunnen eten, maar als jij zin heb in iets moeilijker is het ook goed" zei Yune.
    "Is mij goed. Zeg jij het maar. Ik ben op zich geen slechte kok, maar ook geen chef, dus zeg maar gewoon wat ik moet doen en dan doe ik het wel." zei ik tegen haar. Ik snapte echt niet hoe ik het kon om aardig tegen haar te zijn, maar ik hield in mijn achterhoofd dat ik nog altijd Tyler een voor z'n bakkes moest gaan geven voor wat hij tegen mij had gezegd.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ooooh O.O zal ff kiekere


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Patholoog schreef:
    (...)

    Omdat jij nog moet reageren met Jeremy.


    Sorry, maar dit vind ik een beetje een shit reactie :X
    Het is dan niet op mij gericht maar het komt nog al lullig over, alsof het alleen maar door haar komt dat het hier stil valt.


    Little do you know

    komt gewoon doordat jij nog moet reageren Rowwert :3 mwhhahahaha :')


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Patholoog schreef:
    Ethan Brooks
    Ik had me voor het haardvuur gezet met een boek. Het was een van de engelse klassiekers. Ik had Rose er in zien lezen en ik had me er zelf een in de bibliotheek gezocht. Het was best een goed, maar langdradig boek. De warmte van het haardvuur ging over mijng gezicht heen. Vrede was met mij. Plotseling merkte ik Jeremy op. Ik wist niet of hij al een hele tijd hier had gezeten of dat hij er net was komen zitten. Ik deed de bladwijzer tussen mijn boek en keek hem even aan. 'Hallo,' zei ik toen aarzelend. Het zou er vast vreemd uitkomen, vooral nadat het een tijdje had geduurd, maar enfin. Ik had het gezegd.


    Jeremy Devone
    Na het ontbijt vanmorgen was ik al redelijk snel naar mijn kamer gegaan en verder had ik vrij weinig gedaan waardoor ik nu voor het eerst mezelf weer beneden vond. Ik had Ethan in de woonkamer op de bank zien zitten met een boek voor zijn neus waar hij diep in verzonken leek te zijn. Ik besluit hem niet te storen en plaats me net als hem op de bank, genietend van het warme haardvuur tot hij me hallo zegt en ik kijk hem aan. "Hey..." zeg ik zacht terug niet goed wetend wat te zeggen. "Wat lees je?" vraag ik hem, om het gesprek een beetje gaande te houden, de voorkant van het boek met de titel kon ik namelijk niet zien. Ik wist ook niet of hij wel belang had bij praten of dat hij Hoi zei uit beleefdheid maar liever terug in zijn boek kroop.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Ethan Brooks
    'Hey,' antwoordde Jeremy. Blijkbaar had hij niets zitten doen. 'Wat lees je?' vroeg hij mij toen. Zou hij dat vragen omdat het beleef was, of omdat hij oprecht geïnteresseerd was. Ik keek op de voorkant van mijn boek. "Pride and Prejudice" stond er. 'Pride and prejudice van Jane Austen,' zei ik. 'Heb je het wel eens gelezen?' voegde ik er aan toe. Waarom had je dat gedaan! ging een alarmbel af in mijn hoofd. Dat is veruit onbeleefd. Je stelt toch geen wedervraag aan iemand. Wat zal Jeremy nu van mij denken? Wacht eens, wat boeit jou de mening van Jeremy over jou nou? Hij ziet alleen maar in je groep, maar dat zitten Rose en Loki ook, dus je kunt best met Rose omgaan. Toch kon ik het niet helemaal uit mijn hoofd krijgen. 'Sorry,' mompelde ik toen maar. 'Dat was onbeleefd.'

    [ bericht aangepast op 8 feb 2014 - 21:04 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    zo he das een snelle :3


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    zo he das een snelle :3


    Thanks, ik had er weer eens zin in. (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Appelboompje schreef:
    komt gewoon doordat jij nog moet reageren Rowwert :3 mwhhahahaha :')


    Ik wacht op een post van Kili voor ik weer reageer met Ty :']
    Dan kan ik Ty en Pete samen posten, vind ik fijner d:


    Little do you know