• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ethan Brooks
    Meisje maakten me ongemakkelijk. Zou ik gay zijn? Nee, vast niet. Dan was ik er nu al achter. Misschien was het gewoon puur biologisch dat ze me ongemakkelijk maakten. 'Ik ben niet op haar,' hield ik vol. 'Echt niet.' Toen liet ik mijn stem zachter worden. Niet iedereen hoefde deze conversatie mee te luisteren, ook al zaten we in de woonkamer. 'Ze maakt me eerder ongemakkelijk. Ik bedoel, ik kan het wel goed met haar vinden, maar soms zijn het zo'n schaamtelijke situaties en zij vindt het echt heel normaal,' zei ik hem. Ik hoopte dat Jeremy mij er een beetje mee kon helpen. 'Ik weet niet,' voegde ik er aan toe. Het was niet echt te bewoorden.


    Jeremy Devone
    Ik grinnik zacht, ja daar zag ik Rose wel voor aan ja... Maar zo voelde ik mezelf ook altijd rond meisjes, bij Tyler leek het altijd zo makkelijk.. en dan kwam ik. En altijd ging het verkeerd.
    "Ik heb het zelfde probleem... Tyler en ik zijn en identieke tweeling, en bij hem lijkt het altijd zo makkelijk te gaan, en ik voel me zo ongemakkelijk... Ik kan je er weinig raad in geven vreed ik.."


    Laurinda Pearl
    Met een zucht loop ik de badkamer weer uit zin om naar mijn kamer te gaan had ik niet dus ik besloot terug de trap af naar beneden te lopen, eenmaal in de hal liep ik richting de keuken waar ik opzoek ging naar een vriezer. Daar zou vast wel ijs in liggen, en inderdaad. Uit een kastje pak ik een theedoek, waarna ik een koelpack uit de vriezer pak en die meeneem richting de woonkamer. Hier ga ik op de bank zitten, wikkel de koelpack in de theedoek en hou het tegen mijn hals.
    Het was koud en liet een rilling langs mijn ruggengraat gaan, maar met wat hoop zou het de pijn verlichten, want blauw was mijn hals inmiddels toch al.


    Abigail Pierce
    Toen ik mijn kleding uit getrokken had was het water ongeveer op temperatuur en ik stap eronder. De warme stralen lieten mijn spieren ontspannen, en met Loki buiten op wacht hoefde ik niet bang te zijn dat James ongezien binnen zou komen. De vrees was er nog steeds, maar ik was er een stuk zekerder van dat ik even rustig zou kunnen douchen nu. Mijn haren zeep ik in, net als de rest van mijn lichaam om daarna alles in een keer af te spoelen en nog even te blijven staan.
    De warmte voelde gewoon goed. De kraan draai ik uit en uit mijn haren wring ik het meeste water waarna ik een handdoek pak en die in mijn haren wikkel. Met een tweede handdoek droog ik mezelf af waarna ik me aan begin te kleden en de handdoek uit mijn haren haal.
    Snel haal ik er een borstel doorheen en gooi de natte handdoeken in de wasmand samen met mijn oude kleding.
    De sloten maak ik los en ik loop de badkamer uit de hal op waar ik , tot mijn verbazing, geen Loki zie... Hmm... Zal misschien nog op James zijn kamer zitten, maar daar ging ik niet naar binnen. Voor nog geen goud.
    "Loki?!" en ondertussen loop ik terug de slaapkamer in, hij zou het vast wel gehoord hebben.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik was onderaan de trap gaan zitten. Zo zou er altijd iets meer ruimte zitten tussen james en Abby en zou zij kunnen vluchten naar een andere kamer met mensen erin als hij zich weer aan haar wilde vergrijpen, vieze verkrachter dat hij was. Het was echt een ziek mannetje. Ik was dan wel een manipulator en lang niet altijd even lief, ik bleef op die manier van mensen af. Dat deed je gewoon niet. Verkrachters en pedofielen, dat waren de twee soorten slechterikken die ze voor mijn part echt mochten verhangen. Ik keek op toen ik mijn naam hoorde, maar zag boven niets, dus ik keek maar weer vooruit. Toch sprong ik neit veel later op en liep terug naar de kamer van Abby en mij. Daar zag ik haar, aangekleed in hooggesloten kleren. "Hey. Gaat het al wat beter?" Tuurlijk niet, stomme vraag, maar ik kon het niet laten om hem toch te vragen. Gewoon omdat ik geen andere manier kende om medeleven te tonen. In mijn familie was het altijd: Vallen en opstaan en gewoon weer doorgaan, wat er ook gebeurt. Zelf had ik daar nog best wel moeite mee, maar ik kon niet anders dan er normaal in meegaan. ik was al zo'n buitenbeentje. ik wilde niet ook nog eens bij mijn moeder uit de gratie vallen. Toch zou het nu van pas zijn gekomen als ze me iets meer hadden geleerd toch compassie te tonen.


    Bowties were never Cooler

    Abby

    Het duurde een tijdje voor Loki de kamer in kwam en ik kijk hem aan. " gaat beter" knik ik, ik was inmiddels van de meeste schrik wel bekomen.
    Met een grote grijns klim ik naar het bovenste bed en ik begin op de plank te zoeken. Een willekeurige , veel te grote trui pak ik van de stapel en ik trek hem aan waarba ik me achterover languit op Loki zijn bed laat vallen.
    Ik spring weer op, werp mezelf van het bed af en sla mijn armen om Loki heen. Ik had even behoefte aan een knuffel.


    Sorry mobiel stukje in de schoolpauze



    volgende jeer is weer langer

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 13:31 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik glimlachte bij haar woorden. Niet veel later klom ze alweer op mijn bed en begon tussen mijn zooi te zoeken. Ik glimlachte wat breder en sloeg niet veel later mijn armen stevig om haar heen. Ik boog over haar heen en drukte een kusje op haar kruin. Ze bleef gewoon veilig bij mij in de buurt. Niemand kwam meer bij haar in de buurt die ze daar niet wilde hebben. "Die trui staat je goed." zei ik met een scheve grijns. Het was echt zo en daarbij droeg ik ze toch niet. Het was hier veels te warm voor truien... Altijd eigenlijk. Ik trok haar nog iets dichter tegen me aan en aaide doorhaar haren. "Zullen we beneden gaan schaken?" vroeg ik na een tijdje. We konden wel op de kamer blijven, maar beneden waren meer mensen, dus dan kon James ons in elk geval niets doen.


    Bowties were never Cooler

    Oke, ik zal zo maar weer reageren :')
    Maar eerst even een vraagje voor degene die jongens kunnen spelen en van Disney houden -met disney bedoel ik de films en niet mij :'D-
    Iemand belang bij het spelen van een Rpg 'Ever After High'
    Klik de link als je het wil ^-^
    We hebben echt meer dudes nodig :')

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 17:17 ]


    Little do you know

    Lesbienne sprookjes :')

    Abigail Pierce
    Ik rol grinnikend met mijn ogen, "van alle kleding die ik draag zeg jij dat juist jou trui mij goed staat" grinnik ik. Ik had inmiddels van alles aangehad, en uitgerekend loki zijn trui stond me goed.
    Ik voel zijn hand door mijn haren gaan en schud mijn hoofd "Ik kan niet schaken, ander spelletje" en ik leg mijn kin tegen zijn borst met mijn hoofd in mijn nek waardoor ik naar hem omhoog kijk. 'James castreren" grijns ik.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Omfgg jaa laten we James castreren!


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    And again arme James...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Ik glimlachte bij haar woorden en haalde mijn schouders op. Ik kon er niets aan doen. Alles stond haar goed, maar het was vooral leuk om haar in mijn kleren te zien. Ik aaide door haar haren en stelde voor beneden te gaan schaken. Ze wees het af en leunde met haar hoofd tegen mijn borst, waardoor ik echt mijn hooft op mijn borst moest leggen om haar aan te kunnen kijken. Bij haar voorstel grijnsde ik duivels. "Op z'n tijd. Laten we nu eerst een onschuldiger spelletje gaan doen." Nee, dat plan kwam er, maar eerst eens even bekomen van dit alles en iedereen hier laten weten wat hij in hemels naam had gedaan. Dat vond ik niet meer dan eerlijk tegenover de anderen. Daarbij zou James dan vanzelf al compleet de grond in getrapt worden door iedereen omdat hij zoiets in zijn hoofd had gehaald.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce

    Ik denk even eifenlijk moest ik nog eten. Mijn maag had vandaag nkg geen voedsel gezien maar zin om naar benexen te lopen had ik ook niet.
    " ik weet geen spelletjes Loki" het oraatte wel vervelend zo met mijn kin tegen zijn borst, het belemmerde.
    "We kunneb ook zo blijven staan" grijns ik naar het gezicht dat vlak boven me hangt om me aan te kunnen kijken.
    "Ik hou het wel even vol hoor" Leugenaar... Mjn nek vertoonde nu al een gevoel van protest tegen mijn slecgte houding, msar wie gaf daar om. " we kunnen ook terug slapen? Opties genoeg"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Haahah schattig stelletje zijn Loki and Abs!
    En oehh dan ga ik alvast popcorn kopen voor dat spelletje!
    Mag ik een kaartje op de eerste rij aub? Voor de castratie van James?


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Roweba zei dat ook al in bericht t ia niet eens een atelletje :')


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    Roweba zei dat ook al in bericht t ia niet eens een atelletje :')

    Whahah fine then :)
    Maarreee
    Eerste rij? ^^
    Dan krijg je ook popcorn? ^^


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    [Loki heeft iemand gevonden die hem kan uitstaan en die hij zelf kan uitstaan. Die laat hij niet zomaar los]

    Loki Laufeyson
    Ik luisterde naar haar woorden en tilde haar uiteindelijk op. "Toch is het wel tijd voor ontbijt." Daarna konden we altijd nog terug in bed kruipen. Ik zette haar weer neer en trok haar toen zacht mee naar de keuken beneden. Daar tilde ik haar op het aanrecht. "Gebakken eitje op toast? Of tosti kaas met ei?" vroeg ik terwijl ik op zoek ging naar eieren en een pan. De pan was geen probleem, maar ongekookte eieren wat meer. De meesten waren namelijk al gekookt. Ik vond er uiteindelijk toch een paar en wat kaas. Ik zette de pan vast op het vuur en deed het vuur aan om de pan eens goed heet te laten worden voor ik de eieren erin zou breken. Ondertussen ging ik opzoek naar brood. Ik vond het en stak uit een van de twee sneetjes die ik alvast pakte een rondje, zodat ik een eiertosti met kaas kon maken voor mezelf. Toch zou ik niet gaan bakken voor ik wist wat zij wilde.


    Bowties were never Cooler

    Achja, ik vind ook dat die twee echt eens een relatie moeten gaan starten x'D


    Little do you know