• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahaha, we kunnen elkaars gedachten lezen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Ik at rustig en genoot van mijn tosti terwijl mijn hersens hard aan het malen waren over hoe ik James bij Abby uit de buurt kon houden. hij zou namelijk hier blijven en onze buurmand blijven. Hij wist sloten open te peuteren, dus ik wist echt niet hoe we nog veilig waren. Ze zou zoizo neit alleen beneden slapen. Ofwel ik ging op eht matras naast haar bed slapen of ze kwam boven bij mij liggen, of ze ging boven in eht algemeen liggen. Alleen echt neit dat ik haar alleen boven liet liggen. Ik was neit helemaal geschift en wist dat James haar anders echt binnen 5 seconde uitgekleed aan haar bed had vastgebonden. Ik knabbelde rustig verder aan mijn tosti en keek naar buiten waar de sneeuw weer langzaam begon te vallen. Was er daar nou al neit genoeg van? Ik keek even naar Abby en zag dat ze maar wat beteuterd haar tosti at. "Vind je het neit lekker? Dan kan ik altijd nog wat anders voor je maken." zei ik voor ik zelf nog een hap van de mijne nam en er toch echt wel van genoot.


    Bowties were never Cooler

    [ nee, we laten toch weiselijk niet zien wat er nog meer lang is? :')]

    abigail pierce

    Ik schud mijn hoofd bij Loki zijn voorstel, "Ik heb gewoon geen zin meer in eten... ik heb nergens zin in..." vertel ik hem met een zucht waarna ik nog een hap van mijn tosti neem, gewoon puur om het hongergevoel te stillen en een tijdje weg te houden. Ik zou toch moeten eten, zin of geen zin. Maar het gedoe met James zorgde voor kopzorgen...
    "Jij hebt sigaretten mee of niet?" Ik wist dat Loki vorige week met James gerookt had, dus hij heeft ze wel gehad.. maar of hij ze nog steeds heeft, en ze uberhaupt aan mij wou uitlenen wist ik niet..
    Voorheen had ik veel gerookt, gewoon om de stres op school kwijt te raken, de drukte uit mijn hoofd te krijgen zodra ik weer eens alleen stond op het schoolplein tijdens de pauzes, een stukje achter alle groepjes die standaard bij elkaar stonden. Terwijl zij gezellig kletsten rookte ik uit angst 2 of 3 sigaretten weg...
    De laatste tijd rookte ik alleen weinig, zo weinig zelfs dat ik mijn eigen vergeten was mee te nemen, waarschijnlijk omdat ik er toch niet vanuit ging dat ik ze nodig zou hebben. Wel dus. Nogmaals neem ik een hap van mijn tosti gevolgd door een slok van mijn thee en een zucht.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik knikte bij haar woorden. Dat snapte ik ook wel. Ik at de laatste happen op en dronk toen rustig mijn thee. Bij haar vraag knikte ik. Die dingen zaten standaard in mijn kontzak samen met een aansteker. Ik wist neit dat ze rookte en zelf deed ik het maar weinig, maar toch. Het was fijn om mee te doen als anderen het deden of om stres kwijt te raken. Ik dronk rustig mijn thee en keek naar Abby, die wel bleef eten, maar ook bleef zuchten. "Zullen we dan zo op de verranda gaan zitten?" vroeg ik beleefd. Ik vond het zelf neit zo erg. Het was erg warm binnen en de kou in de ochtend zou me goed doen, net als mijn gekneusde lichaam, die ik dwong door te gaan. Veel andere opties had ik toch niet, want anders zou James zich direct weer aan haar vergrijpen. Dat zou toch echt nooit gebeuren. Niet zolang ik er iets tegen kon doen.

    [Nog niet... nee, grapje]


    Bowties were never Cooler

    mwhahahaha

    Abigail Pierce

    Ook ik nam de laatste hap van mijn tosti en zet het bord op de tafel, iemand anders zou dat wel opruimen als die langs kwam.... Ik pak Loki bij zijn mouw en trek hem recht en achter me aan naar de hal waar ik mijn geweldige, amazing knal gele, maar warme vest aantrek om daarna mijn weg te vervolgen naar buiten en me op de vloer tegen de muur laat zakken. "sigaretjeeeeeeee" grinnik ik waarna ik Loki aankijk die nu nog veel langer was.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik had net mijn laatste slok thee op toen ze me aan mijn mouw meesleurde. Ik liet me meenemen naar de gang en ging met haar naar buiten. Daar haalde ik twee sigaretten uit het pakje in mijn kontzak en haalde ook de aansteker eruit. Ik gooide een van de twee naar haar en stak toen eers mijn sigaret aan voor ik de aansteker ook naar haar mikte. Ik inhaleerde heel diep en liet de nicotine me kalmeren. Ik bleef wel staan. Zelfs hier buiten was ik op mijn hoede voor James, of anderen die Abby iets aan wilden doen, al kon ik me wel een klein beetje relaxen, aangezien er maar 1 deur was.


    Bowties were never Cooler

    Abigail pierce

    Ik vang de aansteker op en steek de sigaret aan waarna ik eens diep inhaleer en de rook even vasthoud voor ik hen weer uitblaas en de aansteker met een grijns richting Loki zijn hoofd gooi.
    " ga zitten jij,.roken doe je niet voor jan lul maar om te relaxen dus relaaaax"
    het was gewoon zo maar stiekem.wou ik hem gewoon.naast me hebben en kalm aan zien doen.
    Zijn spanning maakt mij namelijk extra duidelijk dat er overalgevaar lag en dat bracht voor mij ook weer extra spanning mee. Nogmaals neem ik een trek en geniet van het kalmerende gevoeg dat de nicotine me gaf. Nu ik rookte kwam ik er eigenlijk pas achter dat ik dit gevoel ontzette.d genist had.
    Toch zater een nare nasmaak aan " Loki jou sigaretjes zijn niet lekker"

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 23:07 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Toen ze zei dat ik moest zitten zuchtte ik voor ik me toch langs de muur omlaag zakken. Ik inhaleerde nog eens diep in en liet mijn ogen terugrollen in hun kassen. Ze had gelijk. Dit relaxte een stuk beter. Ik bleef nog wel gewiekst op de deur, maar werd wel een stuk kalmer. Ik blies langzaam uit en grinnikte bij haar woorden. "Licht gewicht. Dit is vol teer." zei ik zacht grinnikend. Het was wel slecht voor me, ik vond het lekkerder. Ach, zo veel rookte ik nou ook weer niet. Daarbij rookten degenen met wie ik wel eens thuis rookte rookten ook vol teer en geen light sigaretten. Ik inhaleerde nog eens diep in en sloeg een arm om Abby heen. "Je went er vanzelf aan." zei ik met een glimlach op mijn gezicht. De rook ontsnapte langzaam tussen mijn lippen door terwijl ik sprak, alsof ik een draak was. Ik glimlachte bij die gedachte en inhaleerde nog eens diep.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce

    Oké Loki zijn sigaretten waren echt met een woord te beschrijven. Verschrikkelijk. Bij elke trek die ik nam werd die nare smaak erger, al hoewel ik er ook rustiger van werd doordat de nicotine zijn werk deed. "Je went er vanzelf aan zegt ie.... damn it Loki, ik weet dat roken slecht voor je is maar dit smaakt naar puur vergif.." lach ik waarna ik nog een trek neem. Ik had gewoon nood aan het kalme gevoel hoe smerig die dingen ook waren. Loki zijn arm bracht warmte met zich mee, maar ook ergens een wat kalmer en veiliger gevoel. Ik wist dat hij James niet bij me in de buurt zou laten komen.Nogmaals inhaleer ik diep waarna ik de rook uitblaas. Ik ging straks mijn mond wel spoelen... en 3 keer uitschrobben.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik rookte rustig verder. Zelf genoot ik heel erg van deze stickies, maar zij zo te horen een heel stuk minder. "Licht gewicht." zei ik lachend terug voor ik nog eens inhaleerde. Het teer en de bittere smaak waren voor mij juist dingen die me rustig maakten naast de nicotine. Ik legde mijn arm om haar heen. Ik zou haar niets laten overkomen... Nooit! Ik inhaleerde nog eens diep en liet het nu echt lang over mijn longen gaan voor ik het langzaam liet ontsnappen. Ja, nu was ik echt rustig aan het worden. Dat was maar beter ook, want door dat hele gedoe met James was ik opgepompt met kwaadaardigheid, sadisme en testosteron. Dat was zeker geen lekkere combinatie en het was dus maar beter dat ze me hiermee dwong te relaxen. Ik liet mijn hoofd op haar schouder zakken en drukte een kusje op Abby's wang.


    Bowties were never Cooler

    Abigail Pierce
    Ik voel Loki zijn hoofd op mijn schouder en een kus op wang, ik neem nog een laatste trek en zie dat de sigaret inmiddels tot aan het filter opgebrand is dus ik besluit hem naast me op de grond uit de drukken, weggooien deed ik straks wel, ik had nu geen puf om op te staan.
    Ik had slecht geslapen vanacht dus ik was nog altijd moe en dat gedoe met James had het er niet beter op gemaakt en een kleine gaap verlaat mijn mond gevolgd door een grinnik. "Kan wel slapen, En ik moet de hele dag nog..."


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    [Hey you guys, ik ga weer reageren. Als jullie willen dat ik sneller reageer, dan zijn alle posts waarop ik moet reageren bij elkaar wel een goed pluspunt. Zie, het hoeft niet, maar dan reageer ik gewoon later omdat ik lui ben.. Sorry..]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    [met andere woorden wij moeten constant alle posts waarop jij moet reageren maar blijven quoten? Ik ga niet constant mijn post's opzoeken en quoten,quoten,quoten

    hoezo we gooien het topic vol met onzin?]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2014 - 19:58 ]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    [met andere woorden wij moeten constant alle posts waarop jij moet reageren maar blijven quoten? Ik ga niet constant mijn post's opzoeken en quoten,quoten,quoten

    hoezo we gooien het topic vol met onzin?]


    [Nee, ik snap het, maar dan gaat het gewoon nog even duren. Dan weet je dat.]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    [Nee, ik snap het, maar dan gaat het gewoon nog even duren. Dan weet je dat.]


    Dit vind ik een beetje overdreven/raar..
    Ik bedoel, ik reageer nu ook even niet, dit niet omdat ik lui ben -wat ik wel ben maar dat is mijn reden niet- gewoon omdat ik persoonlijk iets heb. Dus ik zeg gewoon dat ik even of niet post.
    Als je gaat zeggen dat je niet post omdat je lui bent en constateert dat anderen dus maar moeten blijven quoten vind ik wel een beetje overdreven.. Als je weet dat je te lui bent om de posts op te zoeken probeer dan meteen te reageren en niet twee/drie pagina's verder wanneer je toch niet gaat reageren -omdat je te lui bent die posts weer op te zoeken.
    Sorry als dit raar overkomt maar ik uit gewoon mijn mening x'd
    En dit is wat ik vind.


    Little do you know