• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (4/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Sam Davis - Emiko
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -Yune van Therme - Enface
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -Yune van Therme


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, Yune van Thermen, Thomas 'Loki' Laufreyson
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, Sam Davis
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic.
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 13:55 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Tyler Devoné
    "Ja, zeker. Waarom ook niet hè? En gelukkig voor mij hoef jij mijn spul niet, want dan kan ik het zelf opdrinken. Maar ik ben tenminste niet zo dom om hier dronken rond te gaan zwalken, wat jij wel doet. En heel toevallig heb ik dadelijk een gesprek met mevr. Sharp, misschien dat ik daar iets 'per ongeluk' laat vallen over een of andere dronken jongen die hier rond loopt." was Melody haar antwoord.
    'Kom op, waar is dat voor nodig' zegt Yune dan 'Lijkt me nogal nutteloos en laag' Ik kijk Yune aan.
    "Snap je dan nu dat ik haar niet mag? Zou jij ook eens moeten doen" zeg ik tegen haar.
    "En, wauw, Melody. Wat ben je toch een klikspaan. Je weet toch dat niemand dat soort mensen ooit gaat accepteren?" droog kijk ik haar dan aan. Het boeit me toch niet als Sharp er achter komt, ze kan het wel verwachten dat ik er dronken bij loop -alcoholist remember?- dus ja, het boeit me niet zoveel. Het enige wat ze kan doen is me drank af pakken, maar een deel daarvan ligt in me tas en de rest ergens waar ze het niet kan vinden.
    "Oh, en trouwens, zo dronken ben ik niet eens" lach ik "Ik heb moeite met sommige woorden en met lopen maar dat val nog mee" vervolg ik lachend. Achja, na jaren veel drinken moet je steeds meer drinken om écht dronken te zijn.
    "Ja, ik weet het. Maar ik heb er een gruwelijke hekel aan als mensen zich dronken gaan voeren, voor geen enkele reden, of om hun zorgen weg te drinken. Het heeft toch geen enkel nut. Daar kan ik gewoon niet tegen." was Melody haar antwoord tegen Yune.
    Ik trek mijn wenkbrauw -aangezien mijn motariek niet zo geweldig meer is met wat moeite- op en kijk Melody aan "Bitch Please, je kent me niet eens? Misschien is het mijn verjaardag wel en drink ik daarom?" droog kijk ik haar weer aan.
    "Maar aangezien ik hier best overbodig ben, ga ik maar wat drinken halen. Wil jij ook wat?" vraagt Melody aan Yune. De manier waarop ze het niet aan mij vraagt laat me luidkeels in de lach schieten.
    "O god, dat deed echt zeer! Wauw, ze vroeg me niet of ik wat te drinken wilde!" roep ik melodramatisch terwijl ik nogsteeds aan het lachen ben.


    Little do you know

    Ik begin staks nog eens een relatie met jou rowena :')


    abigail Pierce

    Alsof Loki mijn gedachten kon lezen begon hij over een ontbijt waarna ik me meenam naar beneden. Nog voor ik protesteren kon zat ik op het aanrecht en was hij opzoek naar diverse benodigdheden, "Maakt niet uit, verras me eens" Ik was niet moeilijk en lustte eigenlijk alles wel. Ik zag Loki voor hemzelf al vast rondjes maken, ik denk dat het de tosti word voor Loki...
    Het hongerige gevoel nam steeds meer mijn buik over, van bijna verkracht worden word je wel hongerig hoor. Ik spring van het aanrecht af en zet de waterkoker aan, zin in thee, dat had ik wel op dit moment.
    Gokkend dat Loki ook wel zou willen pak ik twee mokken uit het kastje en in een van de twee doe ik iets melk waarna ik in beide mokken een theezakje met een lepeltje doe en wacht tot het water gekookt is voor ik het in beide mokken schenk


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik glimlachte bij haar woorden en pakte nog een sneetje om er een gat uit te snijden. Ik zette de pan op het vuur, deed er wat boter in en legde de twee boterhammen in de hete boter. In het gat van elke boterham brak ik een ei. Ik keek even hoe Abby thee zette voor ik de boterham met het ei omdraaide en op de onderkant een plankje kaas legde met erop nog een boterham. Zo hadden we allbij straks een tosti. Ik ging opzoek naar twee borden, twee messen en twee vorken. Ik drukte een kusje op Abby's wang en draaide de tosti's om. Zo waren die over een paar minuten ook klaar. Ik schoof de tosti's op de bordjes en gaf er een aan haar voor ik zelf een van de kopjes thee nam. "Alsjeblieft en erg bedankt voor de thee." Ik nam een slokje thee en leunde tegen het aanrecht.


    Bowties were never Cooler

    abigail pierce

    ik schenk het hete water in beide mokken en laat ze op het aanrecht staan terwijl ik Loki een snelle kus op mijn wang voel drukken. James vliegt hem nog eens aan in zijn slaap. Ik pak het bordje met de tosti aan en knik. "Bedankt voor het eten kok Loki" en ik grinnik.
    Ook ik neem een slok van mijn thee en kijk hem aan, in de eetkamer zaten meerdere mensen, waaronder jongens, en ik had eigenlijk geen behoefte om daar nu bij te zitten. Ja ik weet het Loki was ook een jongen maar ik ging er toch vanuit dat hij me niet zou bespringen, en die anderen kende ik niet. Misschien zaten er wel meer bij zoals James...
    "Blijven we hier of gaan we terug naar boven? De eetkamer is me te druk" ik ging hem niet vertellen dat ik er eigenlijk een beetje bangig voor geworden was, dus de drukte leek me een prima excuus.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Loki Laufeyson
    Ik glimlachte bij Abby's complimentje en liep met haar naar de eetzaal. Daar waren een boel anderen, vooral jongens. Abs leek er alleen problemen mee te hebben. Ik beet even op mijn lip. "Laten we anders in de woonkamer eten. Minder mensen, maar nogsteeds publiek genoeg om James weg te houden." Ik drukte nog een kusje op haar was en sloeg toen een arm om haar heen om haar mee te nemen naar de woonkamer. Daar was het een stuk rustiger. Ik liet haar los en ging op de bank zitten. Daar zette ik mijn bord op schoot en pakte de tosti op om eraan te gaan knabbelen. Hmmmm... Lekker. Ik kon van dit soort kleine dingen genieten. Ik sloeg mijn ogen op naar Abby en oogde even naar de plek naast me. Ze hoefde niet te gaan zitten, maar het leek me gewoon praktischer voor de lunch. Staand eten was namelijk meestal niet handig. Zeker als je ook nog een mok drinken had. Ik nam tussendoor nog een slokje thee voor ik mijn ogen weer sloot en langzaam doorging met eten.


    Bowties were never Cooler

    Tyler Devoné
    "Ja, zeker. Waarom ook niet hè? En gelukkig voor mij hoef jij mijn spul niet, want dan kan ik het zelf opdrinken. Maar ik ben tenminste niet zo dom om hier dronken rond te gaan zwalken, wat jij wel doet. En heel toevallig heb ik dadelijk een gesprek met mevr. Sharp, misschien dat ik daar iets 'per ongeluk' laat vallen over een of andere dronken jongen die hier rond loopt." was Melody haar antwoord.
    'Kom op, waar is dat voor nodig' zegt Yune dan 'Lijkt me nogal nutteloos en laag' Ik kijk Yune aan.
    "Snap je dan nu dat ik haar niet mag? Zou jij ook eens moeten doen" zeg ik tegen haar.
    "En, wauw, Melody. Wat ben je toch een klikspaan. Je weet toch dat niemand dat soort mensen ooit gaat accepteren?" droog kijk ik haar dan aan. Het boeit me toch niet als Sharp er achter komt, ze kan het wel verwachten dat ik er dronken bij loop -alcoholist remember?- dus ja, het boeit me niet zoveel. Het enige wat ze kan doen is me drank af pakken, maar een deel daarvan ligt in me tas en de rest ergens waar ze het niet kan vinden.
    "Oh, en trouwens, zo dronken ben ik niet eens" lach ik "Ik heb moeite met sommige woorden en met lopen maar dat val nog mee" vervolg ik lachend. Achja, na jaren veel drinken moet je steeds meer drinken om écht dronken te zijn.
    "Ja, ik weet het. Maar ik heb er een gruwelijke hekel aan als mensen zich dronken gaan voeren, voor geen enkele reden, of om hun zorgen weg te drinken. Het heeft toch geen enkel nut. Daar kan ik gewoon niet tegen." was Melody haar antwoord tegen Yune.
    Ik trek mijn wenkbrauw -aangezien mijn motariek niet zo geweldig meer is met wat moeite- op en kijk Melody aan "Bitch Please, je kent me niet eens? Misschien is het mijn verjaardag wel en drink ik daarom?" droog kijk ik haar weer aan.
    "Maar aangezien ik hier best overbodig ben, ga ik maar wat drinken halen. Wil jij ook wat?" vraagt Melody aan Yune. De manier waarop ze het niet aan mij vraagt laat me luidkeels in de lach schieten.
    "O god, dat deed echt zeer! Wauw, ze vroeg me niet of ik wat te drinken wilde!" roep ik melodramatisch terwijl ik nogsteeds aan het lachen ben.


    Yune van Therme
    "Snap je dan nu dat ik haar niet mag? Zou jij ook eens moeten doen" zei Tyler en hij keek me veelzeggend aan. Ik haalde enkel mijn schouders op, het was een lage kut opmerking maar ze had me geholpen toen ik hier aankwam en dat kon ik waarderen. Melody zei nog iets over het onnodig drinken en daarna was het meer een gesprek tussen Tyler en Melody. Goed zelf dronk ik redelijk vaak voor een ´nutteloze´ reden, de dag daarna vond ik het weer stom. het was meer een soort van haat-liefde verhouding, aan de ene kant vond ik het heerlijk dat het eens niet zo druk was in mijn hoofd aan de andere kant deed ik dingen die ik anders nooit zo doen major schaamte de volgende ochtend. "Maar aangezien ik hier best overbodig ben, ga ik maar wat drinken halen. Wil jij ook wat?" vraagt Melody aan mij waarbij ze Tyler overslaat. Ik knikte, 'Uh doe maar iets van cola. Denk dat jij wel hetzelfde wil Tyler?' en ik kijk even naar hem. Tyler roept melodramatisch dat deze opmerking van Melody hem ontzettend pijn had gedaan. Grinnikend schud ik mijn hoofd, 'Sukkel'.

    Melody Black
    Tyler begon van alles te zeggen, maar het boeide me niet echt. Ik luisterde wel echt naar Yune, wie ik oprecht aardig vond, wat niet al te vaak bij mij gebeurde. Ik stond op Tyler volledig negerend en liep naar de keuken. Ik pakte twee glazen en schonk er cola in. Ik liep weer terug en knikte naar een jongen en meisje wat in de keuken stonden. Ik ging weer zitten terwijl ik de cola aan Yune gaf. Ik dronk een paar teugjes van mijn cola en keek toen naar Yune en Tyler. Ze zouden best een goed koppel kunnen zijn als Tyler niet zo'n blaaskaak was, ik kenden hen dan wel niet zo goed. Ik shipte graag mensen met elkaar, dan had ik ten minste nog een beetje fun in het leven. "Waar slaap je nu eigenlijk? Want je was toch die kamer uit gejaagd?" vroeg ik geïnteresseerd in Yune, want ik was weggelopen voordat Yune bij haar nieuwe kamer was aangekomen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Abigail Pierce
    Loki had me meegenomen naar de woonkamer waar het tot mijn grote opluchting, rustiger was. Terwijl ik nog rechtstond was de lange jongen al op de bank gaan zitten terwijl hij duidelijk genoot van zijn tosti. Ik plaats me naast hem neer en neem een slok van mijn thee voor ik ook een hapje van mijn tosti nam en grinnikend kijk naar Loki die met zijn ogen dicht aan het genieten was van zijn lunch.
    Gek dat het ook was... Ik neem nog een hapje, en eerlijk gezegd smaakte het eten me niet echt... Ik maakte me gewoon teveel zorgen om James, ik wist dat Sharp hem niet ging wegsturen wat betekende dat ik gewoon met hem onder 1 dak moest blijven wonen en dus hem als mijn 'buurman' had... Zelfde verdieping, kamer naast elkaar, zelfde James.. wie kon mij verzekeren dat hij het niet opnieuw zou gaan proberen?
    Nogmaals neem ik een hap van mijn tosti en een slok thee erachteraan. Nee het smaakte me niet, maar ik had nog altijd wel honger.


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    ^^De lange jongen? Hahaha, sorry, het klinkt gewoon zo grappig c:


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Das niet het enige wat lang is... Sorry dat moest even]


    Bowties were never Cooler

    [ Laat zien O.O]


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Lol x'D
    Weetje, het zou eigenlijk best dom zijn van James dat als hij vrij is van Sharp direct weer Abby probeert te verkrachten aangezien iedereen -die er vanaf wist- het nu wel verwacht :')
    Maar goed, ik reageer niet meer met TyTy vanavond want ik heb er echt geen zin in x'd


    Little do you know

    Appelboompje schreef:
    [ Laat zien O.O]


    Hahahaha x'D
    Dick Addicted? :'D


    Little do you know

    Addickted hahaha


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    zo dacht ik ook al vital :")


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign