• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten.
    Klein binnenhof2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.

    Schooljaar indeling

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16
    2e jaars ~ 16/17
    3e jaars ~ 17/18
    4e jaars ~ 18/19
    5e jaars ~ 19/20
    6e jaars ~ 20/21


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken
    Standaardvakken
    Wiskunde
    Biologie
    Taal
    Topografie
    Geschiedenis
    Gym

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie
    Muziek
    Handarbeid
    Kookles
    Runenleer
    Schermen
    Boogschieten
    Dierverzorging
    Plantekunde
    Oude talen


    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    Meisjes = VOL !

    ~ Aurora gereserveerd voor DreamerN
    ~ ( 7 ) SnowWhite Blackwood Lunalovesit
    ~ ( 6 ) Ariël ~ Huaso
    ~ Belle gereserveerd voor Melomanie
    ~ ( 6 ) Elsa Arendelle ~ Bonjourx
    ~ (13) Merida ~ Disneyy
    ~ (13) Assepoester ~ CrazyGirlxx
    ~ Gereserveerd voor Snowqeeun




    Jongens = Nog 4 plekken !

    ~ ( 2 ) Peter Pan ~ Wilted
    ~ Robin Hood gereserveerd voor BarnOwl
    ~ ( 4 )"Hatta" Mad Hatter ~ H00K
    ~ (15) Pinocchio Geppetto ~ Sketches
    ~
    ~
    ~
    ~



    Docenten] (Mag nog een vrouwelijke docente)
    ~ ( 11) Killian Hook ~DreamerN
    ~ Rumplestilskin gereserveerd voor BarnOwl

    ~ Alice gereserveerd voor SuperTOMMO



    RPG Story

    [ bericht aangepast op 13 jan 2014 - 18:02 ]


    Credendo Vides

    Huaso schreef:
    (...)
    oh ok, euhm... Ik kan zeggen dat ze de regen in een kleine zone al kan weghouden? Dus bijvoorbeeld haar benen en de rest dan met een paraplu, want anders heeft ze het nogal moeilijk van het ene gebouw naar het andere te gaan als het regent ;)


    Haha oké, dat is goed (:


    Credendo Vides

    Ariel kan toch geen water sturen -om het zo maar even te zeggen- dat heb ik haar nog nooit zien doen in de films-boeken-whatever :x

    Maar ehm, als ik een meisje-persoon-figuur mag -wat ik niet verwacht aangezien het nogal vol is maar goed- weet iemand dan een figuur voor mij die ik dan alvast kan 'claimen' voor iemand het eerst doet :')
    Want ik wil het niet wagen met een dude -en om een prins nu gay te maken vind ik ook zo lullig en Childhood Ruining- omdat ik daar gewoon echt niet goed in ben :')


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Ariel kan toch geen water sturen -om het zo maar even te zeggen- dat heb ik haar nog nooit zien doen in de films-boeken-whatever :x

    Maar ehm, als ik een meisje-persoon-figuur mag -wat ik niet verwacht aangezien het nogal vol is maar goed- weet iemand dan een figuur voor mij die ik dan alvast kan 'claimen' voor iemand het eerst doet :')
    Want ik wil het niet wagen met een dude -en om een prins nu gay te maken vind ik ook zo lullig en Childhood Ruining- omdat ik daar gewoon echt niet goed in ben :')

    Nee, maar ik heb dat zo gedaan omdat het zo een beetje praktischer is. Het is nogal moeilijk als het regent anders om de hele tijd overal naartoe te moeten kruipen. ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    (...)
    oh ok, euhm... Ik kan zeggen dat ze de regen in een kleine zone al kan weghouden? Dus bijvoorbeeld haar benen en de rest dan met een paraplu, want anders heeft ze het nogal moeilijk van het ene gebouw naar het andere te gaan als het regent ;)

    Ik heb het aangepast, zo goed? :)


    Je kan ook doen dat ze een armband-ketting-iets draagt waardoor ze benen heeft??

    -Nvm-
    Ze past niet bij me en is dus ook moeilijk te spelen.. :l

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 16:27 ]


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    (...)

    Je kan ook doen dat ze een armband-ketting-iets draagt waardoor ze benen heeft??

    Btw, mag ik misschien Roodkapje claimen voor als er weer vrouwen vrijkomen??
    Maar iniedergeval dan doe ik wel OUaT Red hoor :')
    Zij is best wel awesome c;

    Ja, dat zou ook kunnen, maar nu heeft ze ook iets waardoor ze als keuzevak magie kan nemen. Het verbeteren en controleren van haar kracht met water :)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik kan geen kamer vinden :/


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Lunalovesit schreef:
    Ik kan geen kamer vinden :/


    Had ik ook, gewoon beschrijven ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lunalovesit schreef:
    Ik kan geen kamer vinden :/


    Je kunt het ook gewoon helemaal beschrijven

    Lunalovesit schreef:
    Ik kan geen kamer vinden :/


    Watvoor kamer zoek je?? c;


    Little do you know

    Al gevonden jongens :)


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wat je ook kan doen is foto's zoeken voor een klein gedeelte van de kamer, bijv. alleen al een bed, etc. Dat helpt ook al enorm (:


    Credendo Vides

    Ugh :c
    Ik wil ook meedoen x']


    Little do you know

    Ik weet precies wel disney figuur ik wil spelen, als er een plekje over zou zijn -al weet ik zeker dat het niet gaat lukken xd-


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Naam: Snowhite Blackwood
    Geslacht: vrouwelijk
    Leeftijd: 16, in het 1e jaar
    Keuzevak(ken): Boogschieten, muziek en schermen
    Kamer:


    Snowhite's kamer is van hout, zo lijkt het alsof ze in een boomhut woont. Na al de jaren opgesloten in haar kamer had ze wel behoefte aan de vrijheid van het bos. Met een paar kleine sfeerlichtjes, raampjes en wat planten is het bijna een echte boomhut. Ook haar badkamer is gemaakt in deze stijl. Haar eveneens houten bureau is altijd een chaos.
    Innerlijk: Snowhite is een stoer meisje met een groot uithoudingsvermogen. Ze heeft ook een hele emotionele kant, maar die krijgt bijna niemand te zien. Ze zou nooit toegeven dat ze iets niet durft, probeert altijd zichzelf te bewijzen. Verder maakt ze overal een lolletje van en is vrijwel altijd positief. Ze reageert overal sarcastisch op, tenzij het een echt serieus gesprek is. Ze is best vaak hyper en weet altijd wat er aan de hand is. Ze zegt vaak dingen als het niet echt het juiste moment is. Snowhite is heel koppig, dus als ze iets aan je vraagt, zeg dan het tegenovergestelde van wat je denkt, ze doet namelijk altijd het tegenovergestelde. Ook gaat ze altijd en overal met iedereen in discussie om vanalles. Ze zal dan niet stoppen tot ze gelijk krijgt.
    Uiterlijk:


    Snowhite heeft zwart haar, rode lippen en een bleke huid (nee hoor dit komt ook echt niet uit het sprookje ofzo hahaha). Ze draagt haar haar het liefst in een knot, en heeft vrijwel altijd een spijkerbroek en shirt aan. Ze draag soms mascara en lipgloss.
    Extra: Snowhite heeft een kitten, een poesje genaamd Enana. Enana lijkt heel chagrijnig maar is erg lief en laat alles toe, je zou haar zelfs ondersteboven kunnen houden zonder dat ze krabt.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2014 - 14:42 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Mensen, tot nu toe zijn er echt alleen maar 3e jaars XD


    Credendo Vides