• Een paar jongens met ieder hun eigen problemen, zitten al voor korte of langere tijd opgenomen in een psychiatrische kliniek. Het bestuur van de kliniek heeft een nieuw project bedacht, dat misschien de jongens zou kunnen helpen. Vanaf nu zitten ze niet meer in hun eentje op een kamer, maar delen ze er één met z'n vijven. Zal dit hen helpen? Of komen er alleen maar meer problemen van? En hoe zit het met hun gevoelens? Krijgen ze een hekel aan elkaar, of ontstaat er bij sommigen een grote liefde?


    Rollen:
    -Zayn Malik (Knetterdisco)
    -Louis Tomlinson (Bergling)
    -Harry Styles (KhaIeesi)
    -Niall Horan (AmazaynLOVE)
    -Liam Payne (PresIey)

    Regels:
    -Geen oneliners, minstens 150 woorden per post. Je kan wel eens een slechte dag hebben, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    -Niet de personages van anderen besturen
    -Gebruik alsjeblieft leesbare grammatica en spelling
    -Liefst mensen met een beetje ervaring
    -Blijf actief, liefst elke dag, reageer je zeven dagen niet zonder een reden, lig je eruit
    -OOC in het praattopic, anders tussen () of []
    -Naamsveranderingen doorgeven
    -Alleen Knetterdisco maakt de nieuwe topics aan

    Begin:
    Het lijkt een gewone dag in de inrichting, maar na een sessie met hun therapeut krijgen de jongens te horen dat ze vandaag een nieuw kamer krijgen die ze zullen delen met vier wildvreemde jongens die ze nog nooit hebben gezien.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 13:33 ]

    Harry Edward Styles
    Oke tot zover kon ik het volgens. Kusjes geven kon ik wel. Al snapte ik nog steeds niet waarom we dit moesten doen. Louis zijn lippen waren warm en voelde niet ontprettig aan. Ik durfde mijn oogleden iets ge ontspannen maar ik hield Louis zijn hand nog altijd stevig vast. Zelfs toen Louis terugtrok durfde ik mijn grip niet te verslappen. Wetend dat er nog iets aankwam dat ik niet kende. Heel langzaam knikte ik, maar totaal niet overtuigd. Meteen kneep ik mijn ogen weer dicht toen Louis zijn lippen weer op die van mij drukten. Ik kuste hem verward terug tot ik zijn tong tegen mijn lippen voelde. Mijn lichaam verstarde iets en mijn hersens maakte overuren. Niet dat ik hiervoor hoefde na te denken. Instinctief, totaal op gevoel opende ik mijn lippen. Mijn tong tikte heel kort tegen die van Louis en sidderingen schoten door mijn lichaam. Ik kon niet ontkennen dat het prettig was, maar ik kon er maar heel de tijd niet bij, waarom we dit moesten doen en wat het nut hier van was.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Zayn Malik
    "Ik weet niet, misschien omdat je me raar vindt, of.. Tja. Ik ben niet de liefste, en ik ben gewoon bang dat ik het verkloot." Ik liet hem het rode bandje aan mijn pols zien. Ja, ik was erg agressief soms. Liam had ook een rood bandje, liet hij me zien.
    "Dan hebben we hetzelfde probleem. Ik heb al zo'n beetje alles in mijn leven verkloot, dus ja, dit zal ik ook wel verkloten. Als we het verkloten, verkloten we het samen." Ik begon te grijnzen. "Ik beloof dat ik er alles aan zal doen om deze vriendschap te houden," zei hij met een glimlach.
    "Yaay," fluisterde ik opgelucht. "Ik ook." Toen draaide ik me om naar Louis en Jantje, een geamuseerde blik in mijn ogen. Eindelijk ging het beginnen. Ik grinnikte en stak mijn duimen naar Liam op toen Louis voor de tweede keer zijn lippen op die van Jantje drukte. Oke, normaal gesproken had ik een gruwelijke hekel aan elke vorm van romantiek en alles, maar nu was het vermakelijk om te zien hoe Jantje er totaal niets van begreep en Louis er alles aan deed om hem gerust te stellen.

    Liam Payne.

    Zayn begon te glimlachen. "Yaay," fluisterde hij opgelucht. "Ik ook." zei hij daarna. En nu glimlachte ik ook. 'Samen lukt het best wel, als we elkaar helpen met niet boos te worden, denk ik.' zei ik. Hopelijk bleef deze vriendschap, wat het voelde alsof ik Zayn al jaren kende. Toen draaide hij zich om naar Harry en Louis, die al vrolijk hun lippen op elkaar hadden. Zayn grinnikte toen Louis voor de tweede keer zijn lippen op die van Harry zette, en stak zijn duimen naar me op, waardoor ik ook grinnikte. Het is echt grappig om te zien dat Harry er helemaal niets van snapt. Dit noem ik pas terug pakken. Waarschijnlijk kreeg ik hem net zo hard terug, maar ik wist nu zo een twee drie niet iets ergers dan dit te bedenken. En dan te bedenken dat we een spel zouden doen om elkaar te leren kennen, nou ja, je leert elkaar ook zo kennen, maar dan op een andere manier dan de bedoeling was. 'Ze houden het langer vol dan dat ik dacht' fluisterde ik tegen Zayn met een grijns.


    How far is far

    Louis Tomlinson
    Het was fijn dat hij tenminste een beetje leek te begrijpen waar ik heen wou met mijn daden. Toch leek hij iets te verstarren zodra ik echt in actie kwam, dus gaf ik nog een geruststellend kneepje in zijn hand. Een vonk van elektriciteit schoot door me heen toen zijn tong de mijne even raakte, wat me gelijk erop liet reageren. Hij was hier veel beter in dan ik ooit had kunnen denken, vooral omdat dit zijn eerste keer was. Ik verplaatste de hand die op zijn waan lag naar de achterkant van zijn nek zodat ik hem dichterbij me kon trekken. Ergens merkte ik op dat we nu wel echt bekeken werden, en ik opende mij ogen heel even om een zijwaartse blik naar de twee jongens. Ze leken het nogal amusant te vinden, te amusant. Om hun nog iets leuks te laten kijken drukte ik mezelf dichter tegen het warme lichaam van Harry aan. Hij was echt heel warm, en zijn lippen waren verslavend. Ik zei nu niet dat ik opeens verliefd was of iets dergelijks, helemaal niet. Dit was gewoon iets dat ik te kort was gekomen en nu kreeg. Simpel zat. Mij tong tikte soms nog steeds zachtjes tegen de zijne aan, wat elke keer weer een siddering in mijn lijf veroorzaakte. Het kon me niet boeien of Zayn ons nu zou gaan uitjouwen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Malik
    "Samen lukt het best wel, als we elkaar helpen met niet boos te worden, denk ik," zei Liam, waarop ik knikte. We keken even geamuseerd toe hoe Louis en Jantje losgingen, waarna Liam zei: "Ze houden het langer vol dan ik dacht."
    Ik begon zacht te lachen. "Ja, eigenlijk wel.." Tot mijn verbazing drukte Louis zijn lichaam nog wat meer tegen dat van Jantje, waarbij ik zoals te verwachten was begon te juichen en klappen. Ik zag dat Louis het zoenen met Jantje eigenlijk zo erg nog niet vond, tenminste zo kwam het op me over. Ik boog me iets naar Liam toe. "Zullen we ze maar onderbreken of laten we ze hun gang gaan? Straks zitten we hier morgenochtend nog.." Veel kwam er niet meer in van ons spelletje dan. Ik keek nog eens naar de twee zoenende jongens, ze hielden het écht lang vol.

    Liam Payne.

    Hij knikte op mijn plan dat we er gewoon op moesten letten dat we niet boos worden. Hij begon zacht te lachen toen ik zei dat ze het langer vol hielden dan verwacht. "Ja, eigenlijk wel.." zei hij. Louis drukte zijn lichaam wat meer tegen die van Harry aan, en Zayn begon zoals verwacht te klappen en te juichen. Ik grinnikte. "Zullen we ze maar onderbreken of laten we ze hun gang gaan? Straks zitten we hier morgenochtend nog.." zei hij. Ik knikte. 'Volgens mij zijn ze een beetje verliefd op elkaar. Maar we kunnen ze het beste uit elkaar halen, straks stikken ze nog in elkaar' fluisterde ik grinnikend. Ik keek weer even naar de jongens die nog steeds met elkaar aan het zoenen waren. Blijkbaar was het erg leuk om te doen. 'Dus, we gaan de twee tortelduifjes uit elkaar halen?' vroeg ik fluisterend aan Zayn.


    How far is far

    Zayn Malik
    "Zullen we ze maar onderbreken of laten we ze hun gang gaan? Straks zitten we hier morgenochtend nog.." zei ik zacht.
    Liam knikte. "Volgens mij zijn ze een beetje verliefd op elkaar. Maar we kunnen ze het beste uit elkaar halen, straks stikken ze nog in elkaar," fluisterde hij. Ik begon te lachen. "Dus, we gaan de twee tortelduifjes uit elkaar halen?" vroeg Liam toen aan mij.
    Oké, dus ik moest het gaan doen. "Uhm.. Guys? We weten nu dat jullie elkaar heel erg leuk vinden enzo, maar jullie mogen nu wel stoppen. Louis, je mag de volgende een beurt geven." Even was ik stil, toen keek ik weer naar Liam en Niall. "Ze verdienen toch wel een klein applausje, vinden jullie niet?" Waarop ik al was begonnen met klappen.

    Liam Payne.

    Zayn begon te lachen. "Uhm.. Guys? We weten nu dat jullie elkaar heel erg leuk vinden enzo, maar jullie mogen nu wel stoppen. Louis, je mag de volgende een beurt geven." zei hij en was even stil. Ik knikte. 'Je hebt je opdracht perfect uitgevoerd Louis' zei ik met een grijns. Zayn keek naar mij en Niall. "Ze verdienen toch wel een klein applausje, vinden jullie niet?" zei hij en begon al te klappen. Ik knikte. 'Ja, ik heb mensen het nog nooit zo lang vol zien houden.' zei ik, en begon nu ook te klappen. Ja, ik heb mijn wraak op Louis gehad, nu konden we hopelijk weer normaal het spel spelen, ook al had ik daar zo mijn twijfels over of het wel normaal zou kunnen met deze mensen. Oke, ik moest wel toegeven dat Louis zijn opdracht goed heeft uitgevoerd. En zonder te mokken, wat best wel bewonderingswaardig is.


    How far is far

    -Zucht xd

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:35 ]


    How far is far

    -Rot computer -.-

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 20:27 ]


    How far is far

    Louis Tomlinson
    Eigenlijk zou ik er totaal geen problemen mee hebben als we nog even zo moesten doorgaan, behalve het fet dat ik wel in ademnood kwam dan. Ik hoorde hoe iemand, Zayn natuurlijk, begon te juichen en te klappen, maar ik liet het me niets doen. Daarvoor was dit veel te fijn om te laten verpesten. Ze begonnen wat te smoezen of ze ons wel of niet uit elkaar moesten halen, en zeiden daarna beiden dat het wel genoeg was. Voorzichtig maakte ik me weer van de krullenbol los, mijn blik hem niet verlatend. Ik drukte nog een lief kusje op zijn lippen om vervolgens weer normaal te gaan zitten, met mijn hand nog steeds in de zijne natuurlijk. 'Dus, mijn beurt weer,' sprak ik. 'Zayn, Truth or Dare?' zei ik, uitdagend mijn wenkbrauwen opgetrokken. Naar mijn smaak had ik de kus daarnet veel te fijn gevonden, en hield mezelf voor dat het gewoon een te kort eraan geweest was. En die twee vonden het ook veel te leuk om naar te kijken, dus die kregen het allebei nog wel terug. Dit spel zou een eindeloze cirkel van wraak worden, en mij hoorde je absoluut niet klagen. Zolang ze maar met hun vieze poten van Harry afbleven vond ik het allemaal maar best zo.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Malik
    Oh God, daar had je het gezeik al. Het was te verwachten dat het mijn beurt zou zijn. Iedereen had tot nu toe dare gedaan, en het was laf om dan truth te doen. Nu kon ik niet anders dan "Dare" zeggen. Ik probeerde mijn gezicht zo onverschillig mogelijk te houden, maar ergens was ik wel bang voor wat komen zou. En nieuwsgierig, heel nieuwsgierig. Het zou sowieso een soort wraak zijn, dat wist ik zeker. Dit spelletje zou nooit meer normaal worden gespeeld.

    -ik zit op mobiel, dus sorry voor de extreem korte post :$

    Harry Edward Styles
    Ik had werkelijk geen flauw idee van wat ik aan het doen was. Liam had het frensh kissing genoemd maar ik kon er nog steeds niet bij waarom we dit moesten doen. Het leek me logischer als ze ons dingen zouden laten doen die niet zo fijn voelde. Mijn lippen schuurde tegen die van Louis en onze tongen tikte soms tegen elkaar. Ik had de neiging bij hem op schoot te klimmen maar nam genoeg met het feit dat hij me dichter tegen zig aanduwde. Ik had hier helemaal niet bang voor hoeve zijn. Ik had amper tot niet door dat er nog twee mafkezen in de kamer zaten raar te doen. Dat gebeurde pas toen Louis zich terug trok. Met grote ogen staarde ik hem aan. Geen flauw idee hebbende of ik de opdracht goed had uitgevoerd of niet. Heel even keek ik naar de andere jongens, waardoor Louis de gelegenheid kreeg goed te gaan zitten. Maar hier was ik het niet mee eens en ik kroop half op zijn schoot. Ik legde mijn hoofd in zijn fauwde mijn armen om zijn middel. Her kon me niets schelen dat hij in zijn bokser zat. Ze gingen ondertussen weer door met het spelletje en ik gaapte zachtjes. Ik vond dit spelletje maar raar.

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 22:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Het verbaasde me niet dat Zayn voor Dare koos, hij had immers een reputatie hoog te houden. Ondertussen was Harry op mijn schoot gekropen en had zijn armen rond mijn middel geplaatst. Glimlachend aaide ik een tijdje door zijn krullen, totat ik besefte dat ik nog geen opdracht had gegeven. 'Jij slaapt vannacht bij Liam in bed, geen uitzonderingen van ik slaap opbde vloer", want ik kom het persoonlijk checken,' zei ik rustig, alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Af en toe drukte ik nog op kusje op Harry's lippen, gewoon omdat het kon. En omdat ik een nieuwe, enigszins gezonde, verslaving had gevonden die zijn liipen ware. Ze waren gewoon zo mooi van kleur, en niet te vergeten heel vol en zacht. Je kon het ook ongebruikt noemen, en nu was hij helemaal van mij. Op dat moment voegde de puzzelstukjes in mijn hoofd zich samen: hij was van mij, ik gaf in heel korte tijd heel veel om hem en zou niemand hem meer van me laten afnemen. Zelfs niet die belachelijk sterke bewakers. Ik mocht dan wel niet de langste zijn, de zwakste was ik zeker niet. Helaas was dit besef ook heel gevaarlijk, want het betekende dat als iemand Harry alleen al zou aanraken dat ik ging flippen. Nou ja, dat hadden die twee idioten hopelijk wel door. Met een licht geamuseerde blik keek ik Zayn recht aan om zijn reactie goed te kunnen peilen, want dit ging leuk worden.


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Mal ik
    Ik schrok van zijn woorden, maar wist dat nog net te verbergen. "Jij slaapt vannacht bij Liam in bed, geen uitzonderingen van ik slaap op de vloer."
    Ik fronste bij de vreemde opdracht. Even staarde ik Liam in gedachten verzonken aan, eigenlijk was het zo erg nog niet.. Behalve het lichaamscontact. Ik voelde me bleek worden bij dat idee. Ik zou de hele nacht tegen hem aan moeten liggen. Het was niet zo dat ik een hekel had aan andermans aanrakingen, ik was er soms gewoon bang voor. "Ik doe het niet," zei ik met een benauwde stem tegen Louis. Ik ontweek zijn blik, probeerde de opkomende misselijkheid en paniek te negeren. Het werkte een beetje. Ik keek vragend naar Liam, proberend mijn gevoelens te verbergen. "Dat moet dan maar?" Ik stond op van mijn bed en plofte op het zijne, waarna ik de deken van hem afpakte en me er in oprolde. Zo ver mogelijk bij hem vandaan.

    -let niet op fouten