• Een paar jongens met ieder hun eigen problemen, zitten al voor korte of langere tijd opgenomen in een psychiatrische kliniek. Het bestuur van de kliniek heeft een nieuw project bedacht, dat misschien de jongens zou kunnen helpen. Vanaf nu zitten ze niet meer in hun eentje op een kamer, maar delen ze er één met z'n vijven. Zal dit hen helpen? Of komen er alleen maar meer problemen van? En hoe zit het met hun gevoelens? Krijgen ze een hekel aan elkaar, of ontstaat er bij sommigen een grote liefde?


    Rollen:
    -Zayn Malik (Knetterdisco)
    -Louis Tomlinson (Bergling)
    -Harry Styles (KhaIeesi)
    -Niall Horan (AmazaynLOVE)
    -Liam Payne (PresIey)

    Regels:
    -Geen oneliners, minstens 150 woorden per post. Je kan wel eens een slechte dag hebben, maar laat het niet te vaak gebeuren.
    -Niet de personages van anderen besturen
    -Gebruik alsjeblieft leesbare grammatica en spelling
    -Liefst mensen met een beetje ervaring
    -Blijf actief, liefst elke dag, reageer je zeven dagen niet zonder een reden, lig je eruit
    -OOC in het praattopic, anders tussen () of []
    -Naamsveranderingen doorgeven
    -Alleen Knetterdisco maakt de nieuwe topics aan

    Begin:
    Het lijkt een gewone dag in de inrichting, maar na een sessie met hun therapeut krijgen de jongens te horen dat ze vandaag een nieuw kamer krijgen die ze zullen delen met vier wildvreemde jongens die ze nog nooit hebben gezien.

    [ bericht aangepast op 20 feb 2014 - 13:33 ]

    -Oh, GRAPJE. Ik ga nu mijn post aanpassen-

    Knetterdisco schreef:
    -Oh, GRAPJE. Ik ga nu mijn post aanpassen-

    Hahaha xd


    How far is far

    Aangepast.

    Liam Payne.

    Zayn liet zich overdreven zuchtend op het bed vallen, waarna hij geergerd naar Louis keek. Daarna ging hij weer overeind zitten en keek me aan, en vormde vervolgens een "sorry" met zijn lippen. Waarom zou ik mijn enigste vriend zoenen. Bovendien ben ik niet gay, en hij is mijn enigste vriend en waarschijnlijk verpest ik dat hier weer mee. Hij keek me met een niets zeggende blik aan. "Doe het nou maar, dan zijn we er van af." zei hij. Daar heeft hij wel gelijk in, maar het is er niet minder awkward of stom door. Gay ben ik echt niet, maar ik was nog nooit verliefd geweest, duw ik weet niet hoe het voelt. Misschien maar goed ook. Ik zuchtte en keek nog eens boos naar Louis de leuke opdrachten bedenker, not. Daarna draaide ik me naar Zayn en keek hem in zijn bruine ogen aan. Dit keer vormde ik op mijn beurt een "sorry" met mijn lippen. Een paar seconden later waren mijn lippen al op die van hem geplant.


    How far is far

    Niall Horan

    'Moet ik echt met vier andere jongens in één kamer?!' vroeg ik aan mijn psychologe Jettie. 'Ja. Hier is het.' zei ze en bracht me naar mijn kamer. Een zucht verliet m'n mond en ik drukte de deur klink naar beneden waardoor de deur open ging. Het viel me meteen op dat alle jongens bruin haar hadden. Leuk...ik ben de enige blondie. Ik keek een jongen met bruin haar en bruine ogen aan. Hij zei: 'Doe het nou maar, dan zijn we er vanaf.'
    Ik had geen flauw benul van waar hij het over had. Een andere jongen bracht zijn lippen langzaam naar de jongen met bruine haren en bruine ogen toe. Vreemd...
    Ik liep verder de kamer in en ging op een leeg bed zitten. 'Ik ben...Niall Horan.'

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 16:27 ]

    Zayn Malik
    "Doe het nou maar, dan zijn we er van af," zei ik. Liam zuchtte en keek Louis nog eens boos aan. Daarna draaide hij zich weer naar mij toe. Hij sprak ook geruisloos een 'sorry' uit, voordat hij zijn lippen op de mijne drukte. Zijn lippen voelden ruw en tegelijk zacht aan, en tot mijn verbazing voelde het fijn. Een vreemde tinteling voelde ik in mijn buik. Zonder erbij na te denken duwde ik mijn lippen iets meer tegen die van hem aan, toen draaide ik vrijwel meteen mijn hoofd weg. Shit. Nee, ik mocht deze gedachten niet hebben. Niet bij Liam.
    Plots onderbrak een nieuwe stem met een vreemd accent mijn gedachten. "Ik ben.. Niall Horan." Verbaasd keek ik op, ik had hem niet eens horen binnen komen. Hij had blonde haren, maar ik zag duidelijk dat die geverfd waren. Hij had lichte uitgroei. Toen keek ik in zijn ogen, die verrassend mooi blauw waren.
    "Zayn." Even staarde ik naar Niall, die best knap was, toen schudde ik lichtjes mijn hoofd en keek weg. Wat was er mis met mij? Waarom had ik zulke gedachten? In de war stond ik op en liep naar de badkamer, waar ik mezelf opsloot en op de grond tegen de verwarming ging zitten. Met mijn knieën opgetrokken steunde ik met mijn hoofd op mijn armen. In de afgelopen vijf minuten was mijn gehele wereldbeeld veranderd. Damn, ik zat in de problemen.

    -sorry dat ik Zaynieboy zo snel soort van in love laat vallen xD

    Niall Horan

    'Wat waren jullie aan het doen?' zei ik, waarna ik m'n handen voor m'n mond sloeg. 'Sorry...jullie moeten het niet perse zeggen.'
    Een jongen die net met de bruine haren en -ogen aan het kussen was staarde naar me.
    M'n blik ging de kamer rond, er was een jongen met krulletjes haar en één met een beetje warrig kort haar.
    De jongen met krullen had een rood bandje om. Harry Styles stond erop.
    De jongen met het warrige haar had een lila paars bandje om, hij leek me best aardig. Aangezien hij z'n bed tegen de krullenbol aan had geschoven, denk ik dat ze vrienden zijn.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 20:48 ]

    -je mag niet andere mensen besturen. Dus wat Liam doet of zegt bepaal jij niet, maar Kendizzzzle.
    Ik wacht nu even op Liam en de rest voordat ik weer reageer.

    [daarbij zitten Louis en Harry in de dekens gewikkeld dus kan je hun armen niet zien. Maar opzich maakt dat niet zoveel uit ;x]

    Harry Edward Styles
    Ik kon er niets aan doen, ik was gewoon bang geweest. Het was niet dat ik niet in het kunnen van Louis geloofde. Ik kroop dicht tegen hem aan en duwde mijn neus in zijn wang. Hij rook echt heel lekker. Ik pakte zijn hand om met zijn vingers te spelen en sloot mijn ogen. Ik giechelde zachtjes toen Louis de twee jongens op hun plaats zetten, door de opdracht die hij gaf. Niet dat ik er iets van snapte. Ik wist nog net wat zoenen was, maar had het nog nooit gedaan. Ik snapte ook niet waarom mensen het deden. Niet dat ik überhaupt veel van mensen snapte want ik zat hier al tien jaar opgesloten. Ik letten dan ook niet echt op de twee jongens en bleef rustig met Louis zijn vingers spelen. Wel keek ik op toen de deur weer open ging. Verward keek ik naar de onbekende jongen die er in stond. Misschien was het stom van me aangezien er nog een bed over was, maar ik had er niet aan gedacht dat er nog iemand in deze kamer zou verblijven. Meteen kroop ik dichter tegen Louis aan. Ik vond twee jongens die me niet mochten wel genoeg.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2014 - 19:56 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Louis Tomlinson
    Natuurlijk ging Liam protesteren, ik had ook niet anders verwacht. Amuserend was het zeker, gezien Harry's reactie en om te zien hoe Liam uit zijn dak ging en Zayn die het allemaal maar best leek te vinden. Gniffelend kroop in wat verder weg in de dekens en bleef met glinsterende oogjes toekijken. Ik was wel verbaasd toen de getinte jongen zei dat hij het maar moest doen, en god, wat zou ik nu graag een camera bij de had hebben. Dat zou fantastisch geweest zijn. Grijnzend keek ik toe hoe ze mijn opdracht netjes uitvoerde en voelde hoe de jongen naast met mijn vingers bleef spelen. Ik maakte een teleurgesteld geluid toen Zayn wegtrok, ach ja, volgende keer beter. Ik keek op toen ik de deur open hoorde gaan, een blonde jongen met felle blauwe ogen kwam naar binnen lopen. Daar was onze laatste gast die blijkbaar Niall heette. 'Ik ben Louis en dit geval naast me is Harry,' stelde ik ons voor met een plagerige grijns naar de krullenbol die dichter tegen me aan kroop. 'Maar goed, Liam, volgens mij is het jouw beurt.' Hij kon mij weer uitkiezen, maar dan zou hij wel erg flauw bezig zijn. Stiekem had ik het gevoel dat Harry het volgende slachtoffer zou zijn, al kon ik het fout hebben.


    Because I love him, do I need another reason?

    Knetterdisco schreef:
    -je mag niet andere mensen besturen. Dus wat Liam doet of zegt bepaal jij niet, maar Kendizzzzle.
    Ik wacht nu even op Liam en de rest voordat ik weer reageer.


    Sorry. Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een RPG

    AmazaynLOVE schreef:
    (...)

    Sorry. Dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een RPG

    Niet erg hoor

    Hodor schreef:
    [daarbij zitten Louis en Harry in de dekens gewikkeld dus kan je hun armen niet zien. Maar opzich maakt dat niet zoveel uit ;x]

    Harry Edward Styles
    Ik kon er niets aan doen, ik was gewoon bang geweest. Het was niet dat ik niet in het kunnen van Louis geloofde. Ik kroop dicht tegen hem aan en duwde mijn neus in zijn wang. Hij rook echt heel lekker. Ik pakte zijn hand om met zijn vingers te spelen en sloot mijn ogen. Ik giechelde zachtjes toen Louis de twee jongens op hun plaats zetten, door de opdracht die hij gaf. Niet dat ik er iets van snapte. Ik wist nog net wat zoenen was, maar had het nog nooit gedaan. Ik snapte ook niet waarom mensen het deden. Niet dat ik überhaupt veel van mensen snapte want ik zat hier al tien jaar opgesloten. Ik letten dan ook niet echt op de twee jongens en bleef rustig met Louis zijn vingers spelen. Wel keek ik op toen de deur weer open ging. Verward keek ik naar de onbekende jongen die er in stond. Misschien was het stom van me aangezien er nog een bed over was, maar ik had er niet aan gedacht dat er nog iemand in deze kamer zou verblijven. Meteen kroop ik dichter tegen Louis aan. Ik vond twee jongens die me niet mochten wel genoeg.


    Dat stuk ervoor had ik toen ik dat schreef niet gelezen

    Liam Payne.

    Het was vreemd om mijn lippen zo op die van Zayn te hebben, maar aan de andere kant voelde het ook wel weer vertrouwd, wat overigens best vreemd is want ik ken hem pas een dag. Ik kon niet ontkennen dat ik er niets bij voelde, want dat was wel zo, maar ik ben er nog steeds van overtuigd dat ik geen gay ben of iets in die richting. Ik voelde hoe hij even later zijn lippen iets meer tegen die van mij aanduwde, maar draaide daarna vrijwel meteen zijn hoofd weg, en ik ook. God, dit is awkward en zo gay. Op zich heb ik niets tegen homos, zolang ik er zelf maar geen ben, want dan kan ik nooit meer thuis komen mocht ik ooit uit deze hel op aarde komen. Louis maakte een maakte een teleurgesteld geluidje toen Zayn zijn hoofd weg draaide, en ik schonk hem een giftige blik. Ineens kwam er een blonde jongen met ijsblauwe ogen naar binnen. "Ik ben.. Niall Horan." stelde hij zich voor. 'Ik ben Louis en dit geval naast me is Harry,' stelde Louis zichzelf en Harry voor. "Zayn" stelde Zayn zich voor. 'Liam' stelde ik nu mezelf voor. 'Maar goed, Liam, volgens mij is het jouw beurt.' zei Louis. Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Ik heb dankzij Louis mijn vriendschap met Zayn verpest. 'Best' zei ik met een pesthumeur tegen een veels te blije Louis. Nu kreeg hij ook een mooie opdracht. 'Aangezien je toch wel "dare" kiest, mag jij van mij Harry nu zoenen. Maar dan niet gewoon, een French kiss.' zei ik nu toch wel met een grijns. Als hij het vies speelt, kan ik dat ook. Even later stond Zayn op, en sloot zichzelf op in de badkamer. 'Kijk nou wat je gedaan hebt' siste ik tegen Louis. Dit is dit keer toch echt zijn schuld. Ik weet niet of ik nu naar Zayn toe moet gaan of niet. Ik besloot het maar wel te doen, anders kan ik het nooit meer goed met hem maken. Ik liep naar de badkamer deur toe. 'Zayn, het spijt me. Ik had geen keus. Wil je de deur open doen?' vroeg ik. Ik voelde me weer eens ellendig, maar nu op een andere manier die ik nog nooit gevoelt heb.


    How far is far

    'Ik ben Louis en dit geval naast me is Harry.' zei Louis. 'Zayn.' zei Zayn. 'Liam.'
    'Maar goed, Liam, volgens mij is het jouw beurt.' zei Louis.
    'Best.' zei Liam met een pesthumeur tegen Louis. 'Aangezien je toch wel "Dare" kiest, mag jij van mij nu Harry zoenen. Maar dan niet gewoon, een Frech kiss.' Hij grijnsde.
    [Ik stel heel waarschijnlijk nu een domme vraag, maar wat is een "Frech kiss"???]
    Zayn stond op en liep naar de badkamer. 'Wat is er met hem aan de hand?' vroeg ik. Liam ging ook de kamer uit.
    'Maar goed,' zei ik om het spel er weer bij te brengen. 'Moeten jullie elkaar nou "French kissen" dingesding?'
    Ik keek naar Louis en Harry. 'Nou?'