• Hey,
    Euhm ja ik weet niet egt of het slaapproblemen zijn .. Maar ik ga het nu ff gwn zo noemen ( sorry voor mijn afkortingen maar ik zit op mijn gsm ) dus al een jaar slaap ik gwn slecht in het begin viel het nog mee , toen ging ik zo om 1 a 2 u gaan slapen (tijdens gwne schooldagen ) maar toen werd het alsmaar erger ik had bv. In 2 dagen tijd maar 5u slaap en dat was al bijna heel het jaar zo ... Maar sinds een paar dagen ben ik al moe om 11 u , en ik vind dit echt raar want in heel dat jaar was ik nog nooit zo vroeg moe ... Weet iemand van jullie wat dit kan zijn ? Mss door mn depressie ? ( ik schat voor 90% dat ik een depressie heb want ik vertoon alle symptonen en mijn ma had ook een depressie dus het zou genetisch kunnen zijn ) alvast bedankt


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    omfg wtf boeit het?
    Als je om 11u s'avonds moe bent, ga je slapen.
    Kinderbedtijd
    Je bent 15, ga om 11 uur slapen.

    En mensen moeten echt niet met het woord depressie gaan gooien, zoals al is gezegd, overdrijven is ook een vak.


    I live for the applause, you will die for it.

    LogitG27 schreef:
    (...)

    neen echt dat was niet nodig , jij weet niet wat ik voel of hoe het met mij gast ok ? Ja danku ik ben overdrijver , weetje woorden doen pijn ... Sorry dit moet egt niet kut overkomen maar waarom veroordeel je me ? Sta je in mijn schoenen ? Neen . Goh mensen als jullie mijn depressie betwijfelen dan is dat jullie recht , maar moeten jullie dat zoiets plastsen ? Het doet egt pijn om als overdrijver over te komen


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    SlimTupac schreef:
    (...) neen echt dat was niet nodig , jij weet niet wat ik voel of hoe het met mij gast ok ? Ja danku ik ben overdrijver , weetje woorden doen pijn ... Sorry dit moet egt niet kut overkomen maar waarom veroordeel je me ? Sta je in mijn schoenen ? Neen . Goh mensen als jullie mijn depressie betwijfelen dan is dat jullie recht , maar moeten jullie dat zoiets plastsen ? Het doet egt pijn om als overdrijver over te komen
    Slechte punten halen is geen excuus om je slecht te voelen. Ga gewoon leren. Geen vrienden? Maak ze, wees geen pussy en stap op mensen af.

    Dit zijn echt zo GEEN excuses om een depressie te hebben of whatever.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Slechte punten halen is geen excuus om je slecht te voelen. Ga gewoon leren. Geen vrienden? Maak ze, wees geen pussy en stap op mensen af.

    Dit zijn echt zo GEEN excuses om een depressie te hebben of whatever.

    DANKJE.


    ars moriendi

    SlimTupac schreef:
    (...) neen echt dat was niet nodig , jij weet niet wat ik voel of hoe het met mij gast ok ? Ja danku ik ben overdrijver , weetje woorden doen pijn ... Sorry dit moet egt niet kut overkomen maar waarom veroordeel je me ? Sta je in mijn schoenen ? Neen . Goh mensen als jullie mijn depressie betwijfelen dan is dat jullie recht , maar moeten jullie dat zoiets plastsen ? Het doet egt pijn om als overdrijver over te komen


    Het gaat inderdaad over hoe je overkomt. Als jij alles zo letterlijk meent als je het zegt, trek je er dan niets van aan, maar misschien moet je ook eens kijken naar hoe je overkomt, no offence.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Slechte cijfers zijn eerder een gevolg van een depressie dan een oorzaak. Ik spreek uit eigen ervaring.


    26 - 02 - '16

    Rivaille schreef:
    (...)Slechte punten halen is geen excuus om je slecht te voelen. Ga gewoon leren. Geen vrienden? Maak ze, wees geen pussy en stap op mensen af.

    Dit zijn echt zo GEEN excuses om een depressie te hebben of whatever.
    gast weetje ik ga egt nie met jou hierover discusieren ok ? Waarom geloof je me niet ? Wjw ja alsof ik zin zou hebbn om met mensen te praten , alsof ik die energie zou hebben om te studeren of om iets te doen .... Weetje geloof wat je wil , maar jij kent mij niet


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    SlimTupac schreef:
    (...) gast weetje ik ga egt nie met jou hierover discusieren ok ? Waarom geloof je me niet ? Wjw ja alsof ik zin zou hebbn om met mensen te praten , alsof ik die energie zou hebben om te studeren of om iets te doen .... Weetje geloof wat je wil , maar jij kent mij niet


    Probeer eerst eens met slaap, ga je je stukken beter bij voelen. Verder zegt ze alleen dat je het lot in eigen handen moet nemen. Je zet hier je verhaal, dus het lijkt erop dat je met mensen wil praten, btw.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 21:40 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cresseyde schreef:
    (...)

    Het gaat inderdaad over hoe je overkomt. Als jij alles zo letterlijk meent als je het zegt, trek je er dan niets van aan, maar misschien moet je ook eens kijken naar hoe je overkomt, no offence.
    danku , ja ik meen echt alles als jullie willen dan mogen jullie mijn tumblr zien of whatever , ik zou NOOIT onrespectloos zijn tegenover mensen met een depressie , mijn ma heeft het al 10 jaar in de zomer zat ze weer voor 4 maanden in de kleniek


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    SlimTupac schreef:
    (...) gast weetje ik ga egt nie met jou hierover discusieren ok ? Waarom geloof je me niet ? Wjw ja alsof ik zin zou hebbn om met mensen te praten , alsof ik die energie zou hebben om te studeren of om iets te doen .... Weetje geloof wat je wil , maar jij kent mij niet
    Oh, je wilt er niet over praten? Daarom begon je een paar posts eerder INEENS over je problemen te praten.

    :')

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 21:42 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Oh, je wilt er niet over praten? Daarom begon je een paar posts eerder INEENS over je problemen te praten.

    :')


    Jouw reacties zijn echt goud waard! Als ik kudo's kon geven op reacties zou jij altijd op 1 staan, ik zweer t! ;P


    It's high noon.

    Ik zou beginnen met eens eerlijk tegen jezelf te zijn. Slaapproblemen lijken vaak erger dan ze zijn, omdat je kunt vergeten dat je al geslapen hebt als je bijvoorbeeld een uurtje slaapt in de nacht.
    Als ik je verhaal zo lees, zou ik je aanraden naar de huisarts te gaan. Die kan je doorverwijzen naar een psycholoog en die psycholoog kan je vast beter helpen dan wij.


    I am an idiot, I move.

    Rivaille schreef:
    (...)Oh, je wilt er niet over praten? Daarom begon je een paar posts eerder INEENS over je problemen te praten.

    :')
    ik wil er niet met jou over prasten ? Neen srsly wat is u probleem ? Sorry als ik je stoor . Maar wil je nu ruzie uitlokken ? Of wil je me gewoon slecht laten voelen ?


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Ik denk dat jij je vermoeidheid in de war haalt met depressie. Als je namelijk vermoeid bent voel je je ook heel lusteloos en heb je nergens meer zin in. Ga eens een goede slaapritme zoeken en je voelt je al stukken beter. Depressie is hier niet echt van toepassing naar mijn mening.


    Sometimes it's best not to care.

    Gestalt schreef:
    Ik zou beginnen met eens eerlijk tegen jezelf te zijn. Slaapproblemen lijken vaak erger dan ze zijn, omdat je kunt vergeten dat je al geslapen hebt als je bijvoorbeeld een uurtje slaapt in de nacht.
    Als ik je verhaal zo lees, zou ik je aanraden naar de huisarts te gaan. Die kan je doorverwijzen naar een psycholoog en die psycholoog kan je vast beter helpen dan wij.
    :) danku , maar als ik naar een huisarts zou gaan , dan zouden mijn ouders dit weten en ze zouden me een egte schande vinden


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem