• Hey,
    Euhm ja ik weet niet egt of het slaapproblemen zijn .. Maar ik ga het nu ff gwn zo noemen ( sorry voor mijn afkortingen maar ik zit op mijn gsm ) dus al een jaar slaap ik gwn slecht in het begin viel het nog mee , toen ging ik zo om 1 a 2 u gaan slapen (tijdens gwne schooldagen ) maar toen werd het alsmaar erger ik had bv. In 2 dagen tijd maar 5u slaap en dat was al bijna heel het jaar zo ... Maar sinds een paar dagen ben ik al moe om 11 u , en ik vind dit echt raar want in heel dat jaar was ik nog nooit zo vroeg moe ... Weet iemand van jullie wat dit kan zijn ? Mss door mn depressie ? ( ik schat voor 90% dat ik een depressie heb want ik vertoon alle symptonen en mijn ma had ook een depressie dus het zou genetisch kunnen zijn ) alvast bedankt


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Cresseyde schreef:
    Het is pure vermoeidheid, je kan het niet eeuwig zo volhouden. Wees blij, je lichaam en je geest zijn aan het samenwerken om alles op te lossen, ga slapen als je moe bent!

    SlimTupac schreef:
    (...) ik wil er niet met jou over prasten ? Neen srsly wat is u probleem ? Sorry als ik je stoor . Maar wil je nu ruzie uitlokken ? Of wil je me gewoon slecht laten voelen ?
    Ik vermaak me hier wel mee.
    Als je zo'n softie bent, dat je nu al bent beledigt door mij. What the fuck.

    Oh, en jouw profiel ''Go ahead : judge me , hate me , talk behinde my back . I'm not going to break my happiness for that kind of shit''
    Waarom word je zo butthurt van mijn reacties dan?


    I live for the applause, you will die for it.

    Whatever. Ga gewoon slapen, als je naar school moet. Je bent pas 15, het is nog niks voor jou om om 2 uur naar bed te gaan.


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    (...)Ik vermaak me hier wel mee.
    Als je zo'n softie bent, dat je nu al bent beledigt door mij. What the fuck.

    Oh, en jouw profiel ''Go ahead : judge me , hate me , talk behinde my back . I'm not going to break my happiness for that kind of shit''
    Waarom word je zo butthurt van mijn reacties dan?

    _O_


    “To live will be an awfully big adventure.”

    SlimTupac schreef:
    (...) :) danku , maar als ik naar een huisarts zou gaan , dan zouden mijn ouders dit weten en ze zouden me een egte schande vinden

    Waarom zouden je ouders dat vinden? Dat slaat nergens op, zij heeft het zelf toch ook meegemaakt dus ik denk dan juist dat zij het goed vindt. Trouwens je huisarts heeft zwijgplicht dus je kan het ook gewoon zonder je ouders doen.


    Sometimes it's best not to care.

    SlimTupac schreef:
    (...) :) danku , maar als ik naar een huisarts zou gaan , dan zouden mijn ouders dit weten en ze zouden me een egte schande vinden

    Waarom zouden ze dat vinden? Als je een depressie hebt, kun je hier zelf meestal niets aan doen. Het is deels `gewoon´ een afwijking in je neurotransmitters.
    En als je moeder zelf depressief is geweest, waarom zou ze dan over jou oordelen?


    I am an idiot, I move.

    Rivaille schreef:
    (...)Ik vermaak me hier wel mee.
    Als je zo'n softie bent, dat je nu al bent beledigt door mij. What the fuck.

    Oh, en jouw profiel ''Go ahead : judge me , hate me , talk behinde my back . I'm not going to break my happiness for that kind of shit''
    Waarom word je zo butthurt van mijn reacties dan?
    ken je dat als mensen zich stoerder doen dan ze zijn om zich te beschermen ? Dat deed ik . Wow danku so what ik ben nu een softie ja en ? Wow ge vermaakt u ! Alle merci e maak een persoon kapot , das zo stoer !


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    SlimTupac schreef:
    (...) ken je dat als mensen zich stoerder doen dan ze zijn om zich te beschermen ? Dat deed ik . Wow danku so what ik ben nu een softie ja en ? Wow ge vermaakt u ! Alle merci e maak een persoon kapot , das zo stoer !
    Are you for real?
    Ga je kapot dan door mijn reacties nu? Negeer me gewoon :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik ga niet echt hetzelfde plaatsen als reacties voor mij over depressie, maar over je slaapprobleem. Volgens mij is het geen slaapprobleem. Je gaat gewoon te laat naar bed. Je bent jong en je lichaam en hersenen hebben rust nodig. Je moet gewoon voor elven naar bed gaan


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Als je een depressie hebt merk je het heus wel.
    Maar als je vervelende dingen mee maakt heb je niet meteen een depressie. Je kan je kut voelen maar daar zit echt een groot verschil tussen.
    Er zijn namelijk ook mensen die gewoon een enorme aanleg hebben om depressief te worden en niet super veel mee aan te hand is en geloof me dat is veel erger.
    En weetje als je om 11 uur moe bent ga je om 11 uur slapen zo probleem op gelost. Niemand hoeft meer te huilen, misschien wil je mama je nog wel komen instoppen. Oke als je echt problemen hebt spijt het me maar het komt hier meer over alsof je maar van alles loopt te verkondigen. Groetjes vanaf mijn telefoon waar ik wel gewoon op kan typen.

    [ bericht aangepast op 12 jan 2014 - 21:53 ]


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Gestalt schreef:
    (...)
    Waarom zouden ze dat vinden? Als je een depressie hebt, kun je hier zelf meestal niets aan doen. Het is deels `gewoon´ een afwijking in je neurotransmitters.
    En als je moeder zelf depressief is geweest, waarom zou ze dan over jou oordelen?
    nu ja mijn ouders zijn erg gelovig ( ik ook ) maar zij denken dan dat ik gestrafd word door God ... Ja toen mijn ma een depressie had was mijn pa lijk boos op haar , hij heeft haar altijd vergeleken met andere ....


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem

    Rivaille schreef:
    (...)Are you for real?
    Ga je kapot dan door mijn reacties nu? Negeer me gewoon :'D


    Jij geeft echt awesome advies. :Y)


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    SlimTupac schreef:
    (...) nu ja mijn ouders zijn erg gelovig ( ik ook ) maar zij denken dan dat ik gestrafd word door God ... Ja toen mijn ma een depressie had was mijn pa lijk boos op haar , hij heeft haar altijd vergeleken met andere ....


    What the fuck? Door wie is je vader opgevoed? De paus?!
    What the hell zeg. Iemand met een depressie heeft het al moeilijk genoeg met zichzelf. Je verhaal wordt met het moment ongeloofwaardiger. Sorry dat ik het zeg. Maar boos worden op iemand omdat diegene depressief is - is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    (...)

    What the fuck? Door wie is je vader opgevoed? De paus?!
    What the hell zeg. Iemand met een depressie heeft het al moeilijk genoeg met zichzelf. Je verhaal wordt met het moment ongeloofwaardiger. Sorry dat ik het zeg. Maar boos worden op iemand omdat diegene depressief is - is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.

    :'D
    Mooi.


    I live for the applause, you will die for it.

    RapunzeI schreef:
    (...)

    What the fuck? Door wie is je vader opgevoed? De paus?!
    What the hell zeg. Iemand met een depressie heeft het al moeilijk genoeg met zichzelf. Je verhaal wordt met het moment ongeloofwaardiger. Sorry dat ik het zeg. Maar boos worden op iemand omdat diegene depressief is - is de grootste bullshit die ik ooit heb gehoord.
    ik en mijn broers konden er ook niet tegen dat mijn pa alleen commentasr kon geven op men ma en hij gaf ons altijd de schuld .... Nu ja het ligt aan jou of je het wilt geloven of niet maar ik zweer het u , niets maar dan ook niets is uitgevonden


    Promises mean everything , but after they are broken sorry means nothing. -Eminem