• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb 'n tante die Mimi heet. (:


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Lethe schreef:
    Cassie ergert zich niet aan hem :')

    Als iemand mij Shirley, of Cheryltje of Cheryllepiel gaat noemen, dan...




    Shirley. Now I'mma call you Sherlock.



    help

    Shirley - Cheryltje - Cheryllepiel



    •

    D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Walt schreef:
    Shirley - Cheryltje - Cheryllepiel




    I am with you, my darling. :Y)


    help

    Rustig aan mensen. Ik probeer te slapen en jullie posts helpen niet (cat)
    Ik moet slaperig worden. Niet half doodgaan :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Een uur geleden zei ik dat ik ging slapen.


    help

    Je post was geniaal. Of ik vandaag kan schrijven, weet ik niet en anders is het morgen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Teresa schreef:
    (...)

    I am with you, my darling. :Y)


    You evil bastard D;


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    @Frennie: I had no idea wHat to write. That's why I drama'ed it up. :'D


    help

    Serenitae schreef:
    Kan iemand me trouwens uitleggen wanneer en hoe ik het beste kan inspringen en als het nodig is eventjes een samenvatting geven?


    Oke,

    We hebben dus gehad dat de tieners aankomen bij het kamp & hun tenten hebben opgezet. Cassie had een verkeerde tent gehad en Noah heeft haar toen geholpen tot dat hij er achter kwam dat de tent niet haar was en is toen ik dacht weggelopen. Chase heeft toen aangeboden dat Cassie bij hem in zijn tent kan slapen en dat aanbod heeft ze aangenomen. Vervolgens ging Raven een beetje rondlopen en heeft met Micardo gepraat. Onderhand had Athalia haar tent opgezet en is gaan rondlopen. Nadat ze een dode haas had gezien was ze snel weggelopen en tegen Noah aan geknald. Hun zijn na een kort gesprek uit elkaar gegaan en onderhand was een grote groep vertrokken het bos in -hier zaten, Chase,Raven & Cassie in- . Cassie heeft toen de groep het huis had gevonden weggelopen en verdwaalde. Micardo hoorde haar. Athalia kwam net uit haar tent waar ze wat warmers had aangetrokken en Micardo heeft haar eigenlijk meegetrokken het bos in op zoek naar Cassie. Uit eindelijk heeft Athalia hun meegenomen naar het huis en daar zijn ze nu bijna. in het kamp waren Agnes en Noah die aan het praten zijn.
    Ik denk dat dit alles is.

    Ik denk dat de nieuwe personages het beste zich gewoon in die grote groep kunnen bevinden. anders als je het heel erg leuk vind kan je nog dat ze in haar tent zit.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Mijn post is nogal crappy, excuses daarvoor. Ik vond de juiste inspiratie eventjes niet. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Serenitae schreef:
    Mijn post is nogal crappy, excuses daarvoor. Ik vond de juiste inspiratie eventjes niet. :')


    Ik buig voor je rpg skills. Het was awesome :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lethe schreef:
    (...)

    You evil bastard D;


    You know you love me. ^^


    help

    Weet je, ik ben dus bezig met een post. Maar ik dacht. Even lekker terug lezen. en nu zit ik echt van, wacht waarom maakte ze die actie :']
    Dit is eigenlijk zo een omme opmerking. Voel mij net Cassie als je haar een iets heel moeilijks vraagt -nee ik zeg niet dat Cassie dom is. Want ze is niet dom :3-

    BTW: laatste berichtje ;3



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 21:35 ]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial