• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    • Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    • Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    • Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    • Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    • Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    • Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    • Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    • Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    • Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    • Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Sillage schreef:
    Ik ben eigenlijk heel erg gefrusteert over wat hier gebeurd. Ik snap dat het iets is dat tussen jullie 2'en gebeurd is. Maar ik ga eigenlijk mij er mee bemoeien. Wordt niet boos op mij. Dit is hoe ik het zie,
    Ik zou gewoon willen dat jullie 2'en gewoon elkaar konden rusten. Gaat dit nou bij elke rpg zo die jullie samen doen. Of is dit de eerste sinds wat er gebeurt is tussen jullie. Want zo ja. Waarom kunnen ik en Roww wel normaal tegen elkaar doen -Sorry Roww als je onze ruzie niet meer weet- en jullie niet? Ja, ik heb met Roww een ruzie gehad waar onder dus nog 2 andere mensen waren betrokken. Uiteindelijk was er een bemiddelaar bij gekomen. Daarna is het gaan rusten. En dit is de eerste rpg die we weer samen doen. We doen normaal. praten normaal met elkaar. En tja halen geen dingen op. Ik weet niet wat er zo erg is dat je haar blokt of haar negeert. Maar ik weet zeker dat je elkaar links kan laten liggen. Doe normaal met elkaar. Want jullie ruzie zorgt ervoor dat nu de rpg eigenlijk helemaal van slag is. Kom op. Verlaag je niet tot elkaars niveau. Ga elkaar niet uitschelden dingen wijsmaken. Wat heb jij nu fout gedaan tegen over de ander? Wat heb jij gedaan waardoor de andere persoon zich gekwetst voelt? Wees alsjeblieft gewoon volwassen. Want ik ken mensen die nog jonger dan jullie zijn en volwassener zijn in zo een ruzie dan zover ik heb meegemaakt jullie zijn.

    Zo dit was even mijn frustratie. Alsjeblieft ga niet met je vingertje wijzen van: Maar zij... Laat het gewoon rusten. Oplossen kan ook. Maar ik zou het gewoon laten rusten.
    En alsjeblieft geen haat berichten hier op. Ik weet niet wat er allemaal gebeurt is, maar dit is nou hoe ik het zie.


    I kinda agree.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sillage schreef:
    Ik ben eigenlijk heel erg gefrusteert over wat hier gebeurd. Ik snap dat het iets is dat tussen jullie 2'en gebeurd is. Maar ik ga eigenlijk mij er mee bemoeien. Wordt niet boos op mij. Dit is hoe ik het zie,
    Ik zou gewoon willen dat jullie 2'en gewoon elkaar konden rusten. Gaat dit nou bij elke rpg zo die jullie samen doen. Of is dit de eerste sinds wat er gebeurt is tussen jullie. Want zo ja. Waarom kunnen ik en Roww wel normaal tegen elkaar doen -Sorry Roww als je onze ruzie niet meer weet- en jullie niet? Ja, ik heb met Roww een ruzie gehad waar onder dus nog 2 andere mensen waren betrokken. Uiteindelijk was er een bemiddelaar bij gekomen. Daarna is het gaan rusten. En dit is de eerste rpg die we weer samen doen. We doen normaal. praten normaal met elkaar. En tja halen geen dingen op. Ik weet niet wat er zo erg is dat je haar blokt of haar negeert. Maar ik weet zeker dat je elkaar links kan laten liggen. Doe normaal met elkaar. Want jullie ruzie zorgt ervoor dat nu de rpg eigenlijk helemaal van slag is. Kom op. Verlaag je niet tot elkaars niveau. Ga elkaar niet uitschelden dingen wijsmaken. Wat heb jij nu fout gedaan tegen over de ander? Wat heb jij gedaan waardoor de andere persoon zich gekwetst voelt? Wees alsjeblieft gewoon volwassen. Want ik ken mensen die nog jonger dan jullie zijn en volwassener zijn in zo een ruzie dan zover ik heb meegemaakt jullie zijn.

    Zo dit was even mijn frustratie. Alsjeblieft ga niet met je vingertje wijzen van: Maar zij... Laat het gewoon rusten. Oplossen kan ook. Maar ik zou het gewoon laten rusten.
    En alsjeblieft geen haat berichten hier op. Ik weet niet wat er allemaal gebeurt is, maar dit is nou hoe ik het zie.


    Ik ga hier inderdaad verder niet op reageren, want het enige wat ik kan zeggen is het feit dat dit al zo ontzettend lang speelt dat het me uiteindelijk gewoon op heeft gebroken en er ook totaal geen vooruitzicht meer in zit.
    Wanneer ik stop met een RPG is dat niet om een wissewasje, maar heeft dat een heldere en duidelijke reden waar ik zelf achter sta. Ik stop omdat ik die ongemakkelijkheid niet hierheen wil brengen en jullie gewoon normaal wil laten RP'en - Het is niet mijn schuld dat Fren dan ook ineens besluit te stoppen, want dat is haar eigen keuze.

    Ik blijf achter mijn keuze staan, en hoe vaak ik ook 'sorry' kan zeggen - Dat is blijkbaar niet genoeg.


    •

    Goed, ik weet dat ik volwassener kan reageren. Dat ik weer als de boeman word beschouwd, oké. Maar, Mirte, ik geef je deze kans. Grijp hem dan. Ik ga weg, trek me terug, geef iets op waar veel potentieel plezier in zit. Alsjeblieft.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Pompeji schreef:
    Goed, ik weet dat ik volwassener kan reageren. Dat ik weer als de boeman word beschouwd, oké. Maar, Mirte, ik geef je deze kans. Grijp hem dan. Ik ga weg, trek me terug, geef iets op waar veel potentieel plezier in zit. Alsjeblieft.


    Dit is m'n laatste bericht hier - want dit gaat nergens meer over.
    Ik ga hier weg, Fren.


    •

    Oh god. Moet dit nou zo?
    Ugh.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Oh god. Moet dit nou zo?
    Ugh.


    Ja Erieka het spijt me echt ontzettend erg - dit heb jij helemaal niet verdiend.

    [ bericht aangepast op 27 jan 2014 - 19:06 ]


    •

    Geen probleem, maar alsjeblieft, vecht het niet hier uit.


    26 - 02 - '16

    RapunzeI schreef:
    Geen probleem, maar alsjeblieft, vecht het niet hier uit.


    Will do – het spijt me echt verschrikkelijk.


    •

    Goed. Ik wil me dan toch ook even excuseren voor wat er gebeurd is. Het was niet nodig om het hier uit te vechten en deze RPG erbij te betrekken. Daarbij denk ik ook dat het nogal ongepast zou zijn om terug te komen.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Wat doen we nu met de RPG? We zitten zo'n beetje vast... Misschien herstarten of het rollentopic heropenen?


    help

    Ik zou zeggen nieuw rollentopic, aangezien toch niet iedereen tegelijk naar het huis gaat, dus dan kunnen de mensen die meeblijven doen gewoon verder waar ze waren.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben voor nieuw rollen topic :3


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik zal een nieuw rollentopic maken en daarbij krijgen de mensen die een geest als personage hadden ook de kans om een levend personage te nemen.


    26 - 02 - '16

    Anders mag een van jullie het rollentopic ook wel maken, ben het overzicht namelijk een beetje kwijt.


    26 - 02 - '16

    Ik zou wel willen, maar ik ga echt geen tijd hebben om het bij te houden. ._.


    help