• Voor iedereen die deelneemt aan deze RPG



    De rollen:
    Chase Carter - RapunzeI (pagina 5)
    Drake Justin Parker - Kendizzzzle (pagina 2)
    Noah Riker Constantines - Teresa (pagina 5)
    Raven May Winter - Roww (pagina 17)
    Cassie Elora Mears - Bash (pagina 3)
    Meisje gereserveerd voor BarnOwl
    Agnes Meryl Ellery - Sheridan (pagina 18)
    Athalia Sevillia Espironaz - EIias (pagina 7)

    Geesten van McAllister's (maximaal 4)
    Euphemia (Mia) Ainsley Cresent McAllister - Candira (pagina 10)
    Lily McAllister - Saviorself (pagina 9)

    Belangrijke topics:
    - Rollentopic
    - Speeltopic

    [ bericht aangepast op 26 jan 2014 - 21:17 ]


    26 - 02 - '16

    Ik schrijf morgen aan het einde van de middag / begin van de avond wel een post met Mica – waarbij hij aan de rand van het bos staat.
    Wanneer Sam – ja, ik noem je Sam – dan terug heeft geschreven met Ath, kan Cheryl schrijven met Cassie dat ze gaat roepen in het bos omdat ze is verdwaald – waarna Mica & Ath haar komen redden. ^^

    GOOD PLAN OR WHAT?!


    Oh, en mijn naam is Mirte. ^^


    Je mag ook wel doen dat ze haar horen schreeuwen zonder dat ik het schrijf, want ik kan daar denk ik niet zo'n lange post van maken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Walt schreef:
    Ik schrijf morgen aan het einde van de middag / begin van de avond wel een post met Mica – waarbij hij aan de rand van het bos staat.
    Wanneer Sam – ja, ik noem je Sam – dan terug heeft geschreven met Ath, kan Cheryl schrijven met Cassie dat ze gaat roepen in het bos omdat ze is verdwaald – waarna Mica & Ath haar komen redden. ^^

    GOOD PLAN OR WHAT?!


    ...


    ...

    But Noah? D:

    He'll just sink to the ground and play with a rock I guess. ._.


    Lol.

    Ahja, uiteindelijk gaat hij zich toch afvragen waar de rest is, so yeah. :'D


    help

    Eigen schuld, dikke bult (cat)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Teresa schreef:
    (...)

    ...


    ...

    But Noah? D:

    He'll just sink to the ground and play with a rock I guess. ._.


    Lol.

    Ahja, uiteindelijk gaat hij zich toch afvragen waar de rest is, so yeah. :'D


    Dat heet karma (cat)

    Maar ik vind het idee goed :] En anders laat je Noah toch creepen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Melomanie schreef:
    (...)

    Dat heet karma (cat)

    Maar ik vind het idee goed :] En anders laat je Noah toch creepen :'D


    Lol. :'D


    help

    Teresa schreef:
    (...)

    Lol. :'D


    Het is waar (cat)
    Hij laat Cassie in de steek, daarna loopt lopende karma Athalia tegen hem aan. Kleineert onbewust zijn trots en daarna laat ze hem weer in de steek :Y)

    En vanaf dan kan meneer Constantines met een rock gaan spelen of anders gaan creepen :Y)
    Of... of! Hij gaat moordlustig doen en sluit een bondgenoot schap af met de spoken en gaat mensen pijn doen omdat die hem in de steek hebben gelaten met een rock -ik moet echt steen leren te zeggen-
    No joke. Ik moet minder Fall Out Boy luisteren. Dat soort muziek is niet goed voor mijn gedachtes... Of het licht er aan dat ik teveel Indie horror films heb gezien. Of het ligt eraan dat ik teveel dingen lees als mensenlijke krabben en vastgetimmerde darmen aan de grond -sorry voor de mensen die totaal niet tegen echt gebeurde dingen kunnen-, ik heb me officieel als een creep neergezet in dit topic
    En jeetje mina ik ben echt te wakker om 1 uur s'middags (cat)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    @Samantha: I know it's karma, I said that in the beginning. :'D

    En dat gaat hij dus niet doen... But you shall see gis dark side when the time comes...

    8D


    help

    Me loves karma :Y) Mweh ik raak echt ongeduldig. Maar omdat ik niet genoeg inpiratie heb voor 1 post, dus moet ik wachten op Mirte 8D

    En ik hou nu zeker Athalia uit Noah's buurt. Mijn baby komt niet in de buurt van gemene en duistere mensen >:3
    Eigenlijk ben ik de gene die nu lichtelijk bang is. Ik wil geen duistere Noah :3 Maar volgens mij wordt dat wel heel erg leuk :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Muahahahahaha.

    I am actually up for playing a crazy person again. :'D ahja, komt wel. :'D As in sadly disturbed, not psycho crazy...

    Now I wanna write a sa. ._.


    help

    Cassie wilt Athalia nu echt een knuffel geven D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lethe schreef:
    Cassie wilt Athalia nu echt een knuffel geven D:


    Haha :'D Athalia heeft het gewoon even moeilijk met zichzelf. :'] Ze is gewoon erg gecomplicieerd... I hope.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Lol, Noah en Athalia gaan niet echt besties worden, denk ik. :'DD

    Mahw, nu voel ik me schuldig. ._.

    Doesn't mean Noah does. ;D


    help

    Mica vangt Ath wel op. ^^
    He likes weird.