• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat de glimlach op mijn gezicht nep is, dat ik iedere dag immense pijn lijdt door mensen die me laten vallen of me in de steek laten. Dat ik het zat ben om telkens iedereens tweede keus te zijn en dat ik ook graag gelukkig wil zijn.


    26 - 02 - '16

    Als je me echt kende wist je dat ik geesten kan zien en mijn dode tweeling zus mij lastigvalt en ik nooit slaap omdat ik nachtmerries heb~


    I'm not short D: I just live in a big world

    Als je me echt zou kennen dan zou je weten dat ik eigenlijk nog ontzettend veel van hem houdt en het me eigenlijk verscheurd dat hij alleen 'vrienden' wil zijn


    Life is hard and then we die

    Als je me echt zou kennen, zou je weten, hoeveel pijn iemand me ook doet, dat ik diezelfde pijn nooit terug zou durven geven.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat er maar twee mensen zijn die me écht pijn kunnen doen en dat ik ze er immens voor haat.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik een toneelstuk speel voor de wereld, en dat ik deze wereld haat door de roddels en vooroordelen.

    als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik met een probleem worstel, wat niemand weet van mij, gewoon omdat het nooit het goede moment is om erover te beginnen.


    Everything is possible,you just had to believe

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me echt zo kut voel omdat ik mezelf ben in de klas


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik doodsbang ben om een nieuwe studie te kiezen, veel te bang om weer verkeerd te kiezen.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ivyrise schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik altijd zo afstandelijk ben omdat mensen mij toch wel weer laten vallen en dan zou je weten dat ik nooit over mijn gevoelens praat, omdat ik mensen niet meer vertrouw, doordat mijn gevoelens te vaak tegen me zijn gebruikt.


    Ik heb dit dus ook zo erg,
    Ergens is dit ook wel jammer, want zo duw je net zo hard mensen van je weg die wél je vertrouwen waard zijn.
    Als gevolg hiervan voel ik me vaak ook eenzaam.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik het niet leuk vind om autist genoemd te worden :c


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik best wel een aardig serieus persoon kan zijn alleen dat ik dat aan mensen die ik niet ken niet laat zien omdat de meeste mensen toch verrot van binnen zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Baelfire schreef:
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik doodsbang ben om een nieuwe studie te kiezen, veel te bang om weer verkeerd te kiezen.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Als je mij echt zou kennen, dan wist je dat ik niet onzeker ben, maar dat het pesten mij minderwaardig, onzeker en niet genoeg zijn gevoel heeft gegeven.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik niet een of ander meisje ben met een eetstoornis maar dat het gewoon mijn hobby is om met mijn gewicht bezig te zijn.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat echt een soort haat aan het ontwikkelen ben voor de mensheid.