• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Leuk initiatief (: Ik ga alleen niks neerzetten, wánt; Als je me zou kennen, zou je weten dat ik niet snel met mijn emotionele problemen te koop ga lopen, cuz that's how I roll. (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    als je me echt zou kennen, zou je weten dat mijn hond van 10 weken doodbloedde in mijn handen en dat ik er 4 jaar later nog steeds schreeuwend van wakker wordt


    als je me echt zou kennen, zou je weten dat mijn lach gespeeld is simpel alleen maar om moeilijke vragen te beantwoorden

    als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik afleidingen zoek om maar niet aan mijn eigen problemen te denken

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 20:07 ]


    Everything is possible,you just had to believe

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat internetvrienden erg belangrijk voor me zijn en me erom respecteren.

    Celestials schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat internetvrienden erg belangrijk voor me zijn en me erom respecteren.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik eerlijkheid een van de belangrijkste dingen vind en daar hoge eisen aan kan stellen.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me eigenlijk altijd verschrikkelijk eenzaam en genegeerd voel maar het altijd verberg d.m.v een masker.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik een emotioneel persoon ben die alles te letterlijk neemt en eigenlijk altijd wil huilen...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je me echt zou kennen † zou je weten dat ik mijn geheimen niet aan Jan en alleman vertel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik het niet zo mooi voor elkaar heb als het lijkt... Dat hadden degenen die regelmatig in het lucht-je-hart-topic kijken trouwens al wel door, denk ik. Ha. Ik ben dus nog niet eens zo gesloten als ik dacht.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 17:03 ]


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik ongelooflijk onzeker ben over mijn uiterlijk en denk dat niemand me ooit knap zal vinden. En dat wie zegt dat ik wel mooi ben, liegt.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kaa schreef:
    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik ongelooflijk onzeker ben over mijn uiterlijk en denk dat niemand me ooit knap zal vinden. En dat wie zegt dat ik wel mooi ben, liegt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat alles me wél kan schelen.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Hosea schreef:
    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat alles me wél kan schelen.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ik het mis om een beste vriendin te hebben. Om iemand te hebben wie ik alles kan vertellen, bij wie ik mijn hart kan luchten en die er ook echt voor me is. Iemand met wie ik kan lachen en huilen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Als je me echt zou kennen, dan zou je weten dat ook al ik het fijn vind alleen te zijn, soms toch wel echt een knuffel nodig heb soms.