• Naar de topics van Juneau


    Mensen laten slechts 10% van zichzelf zien. Vaak zijn dit dingen als hoe ze zich wíllen of moeten voordoen. Maar wat zit er eigenlijk in die 90%?

    If you really knew me, de titel zegt het eigenlijk al. Plaats hier dingen die niemand van je weet, of die niemand van je verwacht.
    Ik heb het niet over dingen als; als je me echt zou kennen zou je weten dat mijn lievelingskleur paars is, of dat ik van muziek houd.
    In dit topic kun je eens zien waar anderen mee kampen, misschien herken je zelfs dingen bij jezelf!

    Je mag gerust elkaar steunen. Als het je overigens te persoonlijk wordt, mag je mij ook een pb sturen, waarna ik het anoniem in het topic zet. (:

    Gelieve geen hele lijsten neer te plaatsen, laten we het beperken tot 5 dingen per post. (:

    Vergeet niet dat als je iemand nodig hebt, je me altijd een pb mag sturen om erover te praten.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2014 - 11:18 ]


    Your make-up is terrible

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik geen aandachtszoeker ben die altijd druk en ironisch doet. De enige keren dat ik echt druk of ironisch ben is bij vrienden en familie, in andere gevallen ben ik verlegener dan je zou verwachten.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me verschuil achter een ander persoon,Cato. Omdat ik bang ben voor mijn andere kant, An-Marie.
    Je zou ook weten dat ik het haat om een bril te hebben.


    "I Was Born To Be A Warrior, And Now I Am."

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vaak het gevoel heb alsof ik alles fout doe, dat niets wat ik doe goed genoeg is, dat ik niet genoeg bén.


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik iedere dag met pijn in m'n buik naar school ga.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sorcery schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vaak het gevoel heb alsof ik alles fout doe, dat niets wat ik doe goed genoeg is, dat ik niet genoeg bén.

    Awh Crystal (K) Je bent juist goed genoeg en perfect in mijn ogen. Alles komt heus wel goed. *knuffelt*


    -

    Ivyrise schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik altijd zo afstandelijk ben omdat mensen mij toch wel weer laten vallen en dan zou je weten dat ik nooit over mijn gevoelens praat, omdat ik mensen niet meer vertrouw, doordat mijn gevoelens te vaak tegen me zijn gebruikt.


    Dit, en als je me echt zou kennen, dan zou je merken dat ik me eenzaam en ongeliefd voel. Dat ik me voel alsof er voor iedereen iemand bestaat behalve voor mij, en ik word er zo depressief van, gewoon omdat ik mezelf haat. Echt haat, ik haat mijn gezicht, ik haat mijn lichaam, ik haat mijn gedachten, ik haat mezelf gewoon. Dus als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me hierdoor 's avonds af en toe in slaap huil.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik me echt onderdrukt voel door jou en ik stiekem wel een andere vriendin wil, maar jij de enige bent waar ik goed mee overeen kom..

    Sorcery schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vaak het gevoel heb alsof ik alles fout doe, dat niets wat ik doe goed genoeg is, dat ik niet genoeg bén.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik zo ongelukkig met mezelf ben.


    Me so good.

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik nog steeds doodsangst heb om nogmaals gepest en uitgesloten te worden, en dat jullie negatieve commentaar op alles wat ik doe me wel raakt.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik af en toe zo kattig ben omdat ik niet weer de grond in geboord wil worden.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Als je me echt zou kennen zou je niet zeggen ''Ik vind het altijd zo knap hoe jij je niks aantrekt van wat anderen over je zeggen''.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sorcery schreef:
    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik vaak het gevoel heb alsof ik alles fout doe, dat niets wat ik doe goed genoeg is, dat ik niet genoeg bén.


    That is a perfect copy of reality.

    Super-idee Nikki. (:

    Als je me echt zou kennen, zou je weten dat ik erg gevoelig ben en dus gekwetst ben bij het minste. Ik ben bang voor de toekomst, om vrienden te verliezen en vooral mijn eigen keuzes niet meer te kunnen vertrouwen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Als je me echt zou kennen zou je weten dat ik me aardig gekwetst kan voelen door opmerkingen die worden gemaakt, ook al zeg ik dat ik geen f**k om die opmerkingen geef. Het liefst zou ik dan ook in een hoekje willen huilen door die opmerkingen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."