• Ik heb er al mijn hele leven last van. Ik ben klein. 1.58 om precies te zijn (maar meestal zeg ik 1.60).
    Al is het twee centimeter langer dan de GGD mij in eerste instantie geschat heeft, het blijft heel klein in mijn ogen. Het heeft natuurlijk ook zijn voordelen (ik reed t/m mijn dertiende nog met een railrunner in de trein ^^). Maar om mensen de hele tijd om hulp te vragen als je iets moet pakken en meestal de kleinste zijn is ook niet altijd enorm leuk. Vooral de laatste tijd zit ik er best erg mee ook omdat iedereen om mij heen nu ook zo'n beetje uitgegroeid is en ik echt minstens 10cm kleiner ben dan bijna al mijn vrienden. Nog mede lot genoten met deze genen op dit forum aanwezig? En hoe gaan jullie er mee om?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ben 12 cm groter dan jou, maar ik ben ook 10 cm kleiner dan mijn vriendinnen. Ik voel me soms wel klein, maar ik ben het niet. Het lijkt me wel heel irritant om klein te zijn :(


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Vergeleken met jou ben ik misschien niet klein. Ik ben 1,68, maar ik ben thuis wel de kleinste terwijl ik niet de jongste ben en vaak bij andere gelegenheden ook. Ik word vaak ook nog 16 geschat terwijl ik 21 ben, mede hierdoor, en dat is toch best vervelend soms. Het helpt om gewoon constant de positieve kanten eraan te benadrukken, dat het fijner is dan groot zijn en in mijn geval oud lijken.


    Your make-up is terrible

    Ik ben 1.53, ook heel klein dus. In het begin had ik er problemen mee, maar nu totaal niet meer. Ik ben liever klein dan heel lang. Het leukste is nog dat ik lange vrienden heb (1.80), maar klein zijn heeft ook veel voordelen en daar denk ik dan maar aan. Het is niet het einde van de wereld. Liever klein en gezond dan een normale lengte en allemaal kwalen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik ben net zo klein als jij en ik ben 19. Ik heb er zo niet erg veel last van om ergens aan te kunnen, alleen op stage vorig jaar wel door de hoge kasten, dus ik was de enige met zo'n dom stoeltje altijd. Het stoort mij eerlijk gezegd niet, je kan er niks aan doen en ik vind klein zijn nog best wel fijn. Ook al zijn al mijn vrienden gewoon een klein beetje groter of veel groter, het maakt met niet echt uit. Klein maar fijn zoals ze zeggen, hehe.


    16 - 09 - '17

    Ik ben ook maar like 1.63. Kan er mee leven, en bij mijn vrienden is het verschillend. En 1.58 valt ook nog wel mee hoor, heb wel is meegemaakt dat er meiden zijn die nog een heel stuk kleiner zijn dan ik terwijl ik ook niet al te groot ben. Denk niet dat je je teveel zorgen om moet maken. Ook als is het soms wel irritant, maar lange mensen hebben vast ook weer veel nadelen en sommige denken ook wel was ik maar kleiner.

    Het is je lengte maar, ik ben niet veel groter dan jij, als je er vrede mee neemt, heb je er geen last van. Je kan trouwens ook hakken dragen naast je vriend, zelf als hij niet zo groot is ; )


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik ben ook maar 1.64 (: Ik denk dat je je er niet te veel zorgen om moet maken en ook moet bedenken dat er voordelen zijn aan kleiner zijn, van de positieve kant bekijken dus. Lang zijn hoeft ook niet altijd fijn te zijn (:


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik ben ook klein, maar heb eerlijk gezegd niet zoveel last van. Ik ken mensen die kleiner zijn dan ik, dus commentaar gaat eerder die kant op. Maar in mijn familie noemen ze me wel 'shorty', wat wel grappig is. Ze maken een mini opmerking als ik om hulp vraag bij hoge rekken, maar in alle eerlijkheid, het zit me niet dwars. Ik vind het ergens, best leuk. Weet niet waarom. Kijk gewoon naar de plus kanten. Als je hakken gaat dragen, wordt je geen reus die op gaat vallen.


    -

    Ik ben zo rond jouw lengte en mijn broertje die 4,5 jaar jonger is dan mij is al een kop groter dan mij en mijn zusje die 9,5 jaar jonger is is ook al hard op weg om mij voorbij te groeien xd.
    Ik zelf vind het op zich niet irritant om klein te wezen.. Als ik iets nodig heb klim ik er wel op..
    Mja, het meest irritante vind ik dan dat sommige leraren -nja eigenlijk 1- mij belachelijk er mee blijven maken..
    Ik negeer hem en ga dan verder snoepjes eten.. Want hij mag mij geloof ik toch al niet..
    De meeste mensen schatten mij rond de 14/15 jaar terwijl ik 19 ben..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik wou dat ik iets kleiner was. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik ben ook 1.58, maar heb er geen problemen mee. Alleen irritant bij een concert als er lange mensen voor je gaan staan, maar het kan je ook juist wel eens vooraan helpen. :Y)


    Til hug og blod.

    Took schreef:
    Ik wou dat ik iets kleiner was. (cat)

    Hahahah hoe lang ben jij dan?


    -

    lnfinity schreef:
    Ik ben ook klein, maar heb eerlijk gezegd niet zoveel last van. Ik ken mensen die kleiner zijn dan ik, dus commentaar gaat eerder die kant op. Maar in mijn familie noemen ze me wel 'shorty', wat wel grappig is. Ze maken een mini opmerking als ik om hulp vraag bij hoge rekken, maar in alle eerlijkheid, het zit me niet dwars. Ik vind het ergens, best leuk. Weet niet waarom. Kijk gewoon naar de plus kanten. Als je hakken gaat dragen, wordt je geen reus die op gaat vallen.


    Natuurlijk er zitten ook heel veel positieven kanten aan ik ben er ook niet heel erg ontevreden mee. Maar de laatste tijd lijkt het wel alsof er allemaal gebeurtenissen zijn waarin in mijn lengte mij tegen werkt. Het enige nadeel is dat ik echt niet op hakken kan lopen ^^.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Took schreef:
    Ik wou dat ik iets kleiner was. (cat)


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik vraag me nu wel heel stiekem af hoe lang die mensen zijn die graag kleiner willen zijn.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''