• Ik heb er al mijn hele leven last van. Ik ben klein. 1.58 om precies te zijn (maar meestal zeg ik 1.60).
    Al is het twee centimeter langer dan de GGD mij in eerste instantie geschat heeft, het blijft heel klein in mijn ogen. Het heeft natuurlijk ook zijn voordelen (ik reed t/m mijn dertiende nog met een railrunner in de trein ^^). Maar om mensen de hele tijd om hulp te vragen als je iets moet pakken en meestal de kleinste zijn is ook niet altijd enorm leuk. Vooral de laatste tijd zit ik er best erg mee ook omdat iedereen om mij heen nu ook zo'n beetje uitgegroeid is en ik echt minstens 10cm kleiner ben dan bijna al mijn vrienden. Nog mede lot genoten met deze genen op dit forum aanwezig? En hoe gaan jullie er mee om?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    DarkSavior schreef:
    (...)Ik zeg ook niet dat je er iets aan kunt doen :Y) Het was gewoon mijn mening. Ik vind dat meisjes niet lang horen te zijn.
    En wat versta jij onder lang? :’)
    Want dat verschilt ook per persoon.

    Geloof me, altijd maar horen 'goh, wat ben jij gegroeid' en 'jeetje wat ben je lang geworden' is ook niet alles hoor :')

    Draculea schreef:
    (...) En wat versta jij onder lang? :’)
    Want dat verschilt ook per persoon.
    Nou, alls onder de 1.90 valt bij toch echt onder klein. Maar meestal is het iedereen die kleiner is dan mij is klein en vica versa.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sinds wanneer word je automatisch jonger geschat als je klein bent? :'D Als je er als 'n oud wijf uitziet, dan zal je lengte je niet helpen, hoor. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    LakeTown schreef:
    Geloof me, altijd maar horen 'goh, wat ben jij gegroeid' en 'jeetje wat ben je lang geworden' is ook niet alles hoor :')


    :)

    DarkSavior schreef:
    (...)Nou, alls onder de 1.90 valt bij toch echt onder klein. Maar meestal is het iedereen die kleiner is dan mij is klein en vica versa.

    Ja oké. Maar in feite is het raar er gezegd wordt dat jongens kleinere meisjes leuker vinden, want elke jongen heeft een andere lengte dus voor elke jongen verschilt dat.

    Draculea schreef:
    (...)
    Ja oké. Maar in feite is het raar er gezegd wordt dat jongens kleinere meisjes leuker vinden, want elke jongen heeft een andere lengte dus voor elke jongen verschilt dat.
    That is a valid point :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben 20 cm groter dan jou namelijk 1,78 maar ik heb veel vrienden die kleiner zijn dan mij. Zelf vind ik het niet echt fijn om altijd lang te zijn, omdat als ik hakken aan heb voel ik me heel erg groot. Maar we kunnen er weinig aan doen aan de lengte het is zoals het is.

    It sucks. The end.
    Ik ben overigens ook zo groot.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Serenitae schreef:
    Ik ben ook klein, en ik vind het geweldig. Klein zijn is fijn.

    - Mensen laten me altijd vooraan staan.
    - Mensen knuffelen graag met me of tillen me graag op, omdat ze me schattig vinden vanwege mijn lengte.
    - Ik kan de hoogste hakken aan, en mijn vrienden zijn nog steeds een beetje groter.
    - Je wordt voor een jonger iemand aangezien. Nu is dat misschien een nadeel, maar denk je eens in als je ouder bent. Wat een compliment!
    - Over het algemeen vinden jongens kleinere meisjes leuker dan langere meisjes. [Qua uiterlijk - en ik zeg niet elke jongen!]
    - Als je geluk hebt, heb je ook een kleine schoenmaat.

    Jongens vinden modellen leuk. Modellen zijn lang. Ik ben lang. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    (...)
    Jongens vinden modellen leuk. Modellen zijn lang. Ik ben lang. (cat)


    Dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Ik ken zat jongens die juist niet op modellen vallen omdat ze teveel make-up dragen.


    26 - 02 - '16

    Draculea schreef:
    (...)
    Ja oké. Maar in feite is het raar er gezegd wordt dat jongens kleinere meisjes leuker vinden, want elke jongen heeft een andere lengte dus voor elke jongen verschilt dat.


    Agreed. Ik ken genoeg jongens die een moord zouden doen voor een lang meisje met mooie lange benen.
    Ik ben zelf 1.70, lekker gemiddeld :Y). Al ben ik opvallend genoeg nog best klein vergeleken met mijn omgeving, but I don't mind.


    i put the fun in funeral

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Ik ken zat jongens die juist niet op modellen vallen omdat ze teveel make-up dragen.

    Grapjes maken wordt tegenwoordig ook niet meer gewaardeerd. Weet ik veel waar jongens op vallen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thenn schreef:
    (...)
    Jongens vinden modellen leuk. Modellen zijn lang. Ik ben lang. (cat)
    Modellen zijn meestal lelijk, vind ik.
    Sowieso vind ik ze geen mooi gezicht hebben, most of the time.
    Ze zijn meestal plat. No boobs, no ass.
    Vaak teveel makeup.
    etc etc

    :')
    Ik heb 't over modellen, niet lange mensen, btw.


    I live for the applause, you will die for it.

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Dat is de grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Ik ken zat jongens die juist niet op modellen vallen omdat ze teveel make-up dragen.


    Wut, ten eerste dragen modellen niet meer of minder make-up dan gemiddeld en ten tweede is het totaal niet relevant, ze bedoelde gewoon dat modellen in het algemeen lang zijn.


    i put the fun in funeral