• Ik heb er al mijn hele leven last van. Ik ben klein. 1.58 om precies te zijn (maar meestal zeg ik 1.60).
    Al is het twee centimeter langer dan de GGD mij in eerste instantie geschat heeft, het blijft heel klein in mijn ogen. Het heeft natuurlijk ook zijn voordelen (ik reed t/m mijn dertiende nog met een railrunner in de trein ^^). Maar om mensen de hele tijd om hulp te vragen als je iets moet pakken en meestal de kleinste zijn is ook niet altijd enorm leuk. Vooral de laatste tijd zit ik er best erg mee ook omdat iedereen om mij heen nu ook zo'n beetje uitgegroeid is en ik echt minstens 10cm kleiner ben dan bijna al mijn vrienden. Nog mede lot genoten met deze genen op dit forum aanwezig? En hoe gaan jullie er mee om?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik heb het tegenovergestelde. Ik ben ongeveer 1,80 en ik kan me best voorstellen dat klein zijn niet leuk is, maar van steeds overal bovenuit torenen word je ook niet blij. Ik heb vaak moeite schoenen te vinden omdat mijn maat echt het laatste is wat ze nog voor vrouwen verkopen, als ik hakken zou willen dragen zou ik nóg groter worden en mijn vader houdt koppig en een tikkeltje wanhopig vol dat hij groter is dan ik, terwijl dat gewoon niet meer waar is. :W

    Maar goed, uiteindelijk kun je niets veranderen aan je lengte, of je nou groot of klein bent. Het heeft allebei voor- en nadelen, dus misschien is de beste strategie wel om je gewoon op de voordelen te concentreren en de nadelen dan maar voor lief te nemen, want uiteindelijk is je lengte helemaal niet zo belangrijk.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben 1.85 en dat is ook niet alles: Kleren zijn tekort, voor hakken ben ik te lang, mijn schoenmaat 42 die er bij komt kijken is vaak uitverkocht of helemaal niet verkrijgbaar en ik krijg sneller rugklachten. Daarnaast stoot ik op vakantie mijn hoofd wel eens bij lage deuren (In frankrijk en Italië zijn ze kleiner) en daarnaast zijn bij gymles de hockeysticks voor mensen van 1.70 ofzo gemaakt en breek ik dus half mijn rug omdat ik moet bukken tijdens het hokcey.


    You were born original, don't die as a copy.

    Square schreef:
    Ik heb het tegenovergestelde. Ik ben ongeveer 1,80 en ik kan me best voorstellen dat klein zijn niet leuk is, maar van steeds overal bovenuit torenen word je ook niet blij. Ik heb vaak moeite schoenen te vinden omdat mijn maat echt het laatste is wat ze nog voor vrouwen verkopen, als ik hakken zou willen dragen zou ik nóg groter worden en mijn vader houdt koppig en een tikkeltje wanhopig vol dat hij groter is dan ik, terwijl dat gewoon niet meer waar is. :W

    Maar goed, uiteindelijk kun je niets veranderen aan je lengte, of je nou groot of klein bent. Het heeft allebei voor- en nadelen, dus misschien is de beste strategie wel om je gewoon op de voordelen te concentreren en de nadelen dan maar voor lief te nemen, want uiteindelijk is je lengte helemaal niet zo belangrijk.


    True.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ben pas een paar maanden 13 en 1.76 :') Dat is ook niet echt prettig.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik ben nog kleiner, 1 meter 55.
    Toen ik wat jonger was zat ik daar ook heel erg mee, maar nu niet meer. Lengte is niet alles en het is onhandig dat we nergens goed bij kunnen, maar daarvoor zijn krukjes om op te staan! Daarbij, kleine mensen worden vaak als schattig ervaren en hebben (volgens mijn omgeving) humor. ;)
    Het heeft ook zo zijn voordelen. Bij concerten kun je overal tussendoor sneaken (dat heb ik, zo glip ik naar voor). Je bent niet langer dan je vriend als je op hakken staat en wij kunnen juist weer bij lagere dingen, waar grotere mensen voor moeten bukken en hun rug voor moeten bezeren.
    Daarbij, vinden veel jongens kleine meiden schattiger.
    Dus niet zo over inzitten, het is maar lengte en er zijn ook genoeg leuke kleren te vinden voor onze lengte, echt waar!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik ben ook 1.63 (Maybe nu al iets langer) En heb nergens moeite mee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Vergeleken met anderen van mijn leeftijd ben ik klein. Helaas kan ik daar niet veel aan doen en moet ik me er dus gewoon bij neerleggen.


    Take me to wonderland

    Ik ben 21, dus ik groei ook al een tijdje niet meer en ben maar 1m54.
    Ik heb het er nooit echt moeilijk mee gehad, maar de laatste tijd wel meer. Ik word nu al wel een tijdje volwassen en dus wil ik er zo ook uitzien. Maar door mijn jong gezicht en vooral door mijn gestalte schat idereen mij 4 jaar jonger of zo en da's héél genant en ergerlijk. Ik voel me dan zo kinderachtig en ik sta zo machteloos. Hakken zijn niet echt een optie als ik ga werken want dan sta ik een hele dag op mijn benen... Ugh.
    Maar uiteindelijk, als het dàt maar is. Er zijn mensen met grotere problemen in de wereld dus ik mag eigenlijk toch niet klagen... Over mijn gestalte dan toch niet.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Was ik maar zo klein. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kan er niet over mee praten. Ik ben 1.86, damn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sketches schreef:
    (...)

    Natuurlijk er zitten ook heel veel positieven kanten aan ik ben er ook niet heel erg ontevreden mee. Maar de laatste tijd lijkt het wel alsof er allemaal gebeurtenissen zijn waarin in mijn lengte mij tegen werkt. Het enige nadeel is dat ik echt niet op hakken kan lopen ^^.

    Awh, wat zijn die gebeurtenissen dan?


    -

    Ik weet er alles van, ik ben 1.50 ._.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    -loopt het topic maar weer uit met zijn 1,98-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Don't worry. Ik ben 19 en ben 1.59. Mijn vriendinnen zijn iets langer, maar wel jonger. In Amsterdam wordt ik ook altijd gevraagd om m'n ID. Maar hey, over 10 jaar schatten ze je nog jonger ^^


    To infinity and beyond •

    Hoe oud ben je dan? Ik ben 12 en 1.50 IK GROEI NIET ASFGDKL net als alle andere die dit topic bezoeken waarschijnlijk

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 8:59 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }