• Ik heb er al mijn hele leven last van. Ik ben klein. 1.58 om precies te zijn (maar meestal zeg ik 1.60).
    Al is het twee centimeter langer dan de GGD mij in eerste instantie geschat heeft, het blijft heel klein in mijn ogen. Het heeft natuurlijk ook zijn voordelen (ik reed t/m mijn dertiende nog met een railrunner in de trein ^^). Maar om mensen de hele tijd om hulp te vragen als je iets moet pakken en meestal de kleinste zijn is ook niet altijd enorm leuk. Vooral de laatste tijd zit ik er best erg mee ook omdat iedereen om mij heen nu ook zo'n beetje uitgegroeid is en ik echt minstens 10cm kleiner ben dan bijna al mijn vrienden. Nog mede lot genoten met deze genen op dit forum aanwezig? En hoe gaan jullie er mee om?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Aah ik vind klein hebben wel iets cute hebben. Ik ben gewoon 1.69 en ik ben daar best tevreden mee.


    Alleen maar tranen van geluk

    DarkSavior schreef:
    (...)I agree with this. Lange meisjes vind ik echt eng. Kleine meisjes zijn gewoon leuker en schattiger :Y)


    Boe. (cat)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Tja, m'n vriend is is er 1,59 en voor een jongen is die lengte veelal nog erger dan voor een meisje, i guess :'D
    En daarbij is hij er bijna 26 en wordt nog altijd 18 geschat op z'n werk. Dus ik heb een relatie met een valid puppy zoals ik hem noem :'D
    Nu, ik ben er zelf ook maar 1.60, dus dat is niet bijster lang, maar ik draag altijd wel hoge hakken, gewoon omdat ik dat fijner vind zitten dan platte schoenen. In het begin vond hij het afgrijselijk dat ik altijd zoveel langer was erdoor, maar hij weet nu niet meer beter.

    Uiteindelijk is het ook een kwestie van jezelf accepteren zoals je ben. Je kan het niet leuk vinden en ermee inzitten dat je niet langer bent, maar uiteindelijk heb je enkel en alleen jezelf ermee. Je maakt jezelf alleen maar triester en zelfs onzekerder, terwijl dat eigenlijk niet nodig is.
    Nu, mijn vriend vind het soms nog steeds lastig dat hij zijn lengte niet mee heeft, vooral met momenten als we uit gaan en hij ziet jongens die langer zijn dan hem die naar me 'loeren' zoals hij dat zegt :'D Dan voelt hij zich heel onzeker.
    Maar ik zeg altijd tegen hem dat ik hem me niet anders zou kunnen indenken. Hij en lang, dat past gewoon niet en dan zou hij mijn Danny ook niet meer zijn. Het is iets dat bij hem hoort. En daar moet hij zeker niet onzeker over zijn.

    En datzelfde geldt dus voor jou ook. Ondanks dat je jezelf klein vindt, het is een lengte die bij je hoort :3 Niks om je voor te schamen of om over in te zitten.
    En tja, gebruik het in je voordeel. Deed ik altijd in de supermarkt vroeger :'D Er werkte een knappe hunk en tja, ik dus altijd heel droog hem om 'hulp' vragen' omdat ik precies iets moest hebben van de bovenste plank, ahum (A)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Lang zijn is ook niet leuk ik ben 1.83 en door medische problemen moet ik hakken en soms kan ik niet door de deur
    Mijn brier is 2.07 meter en die moet echt overal bukken. Ij pretparken mag hij in vele actracties niet ivm gevaar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Lang zijn is ook niet leuk ik ben 1.83 en door medische problemen moet ik hakken en soms kan ik niet door de deur
    Mijn brier is 2.07 meter en die moet echt overal bukken. Ij pretparken mag hij in vele actracties niet ivm gevaar


    Ik mag in niet in sommige attracties omdat ik te klein ben. Dan is 1,60 de minimumlengte en dan ben ik zo net tussen de 1.55 en de 1.58 ofzo en dan is dat juist te klein.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben 1.59 maar ik zeg ook altijd dat ik 1.60 ben, haha. Ik zou ook liever groter zijn, vooral omdat ik ook te zwaar ben. Ik vind mezelf gewoon te lelijk. :') Kijk liever niet in de spiegel, eigenlijk helemaal niet. Maar ja. Ik begrijp ook niet waarom ik dit zeg, het moest eruit ofzo.


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Patholoog schreef:
    (...)

    Ik mag in niet in sommige attracties omdat ik te klein ben. Dan is 1,60 de minimumlengte en dan ben ik zo net tussen de 1.55 en de 1.58 ofzo en dan is dat juist te klein.
    dat is qaar maar geloof me. Mn broer is nog steeds niet uitgegroeid en thuis hebben we allemaal problemen met shoenen en kleding . Vooral mn broer de lengtemaar is al moejlijk en amders is het breed terwijl hij heel dun is. Als je lang bent kun je er niets aan dien als je llein bent stap je op een krukje en je kunt erbij


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Square schreef:
    (...)

    Boe. (cat)
    Hoe lang ben je? Als je niet langer bent dan 1.90 ben je klein.

    Ik vind modellen al helemaal eng :'D

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 20:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Hoe lang ben je? Als je niet langer bent dan 1.90 ben je klein.

    Ik vind modellen al helemaal eng :'D
    je vind mij eng maar mn broer niet lol


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)je vind mij eng maar mn broer niet lol
    Ik heb het over lange meisjes, die vind ik niks / eng. :'D

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 20:33 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Ik heb het over lange meisjes, die vind ik niks / eng. :'D


    Ik vind lange mensen in het algemeen eng.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    DarkSavior schreef:
    (...)Ik heb het over lange meisjes, die vind ik niks / eng. :'D
    hahaah mar wat vind je eng daaraan ik ben 1.83


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    DarkSavior schreef:
    (...)Hoe lang ben je? Als je niet langer bent dan 1.90 ben je klein.
    Ik vind modellen al helemaal eng :'D

    Haha, wauw, dat is iets nieuws :p. Erg verfrissend om van een gozer te horen, Mitchell.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    IrishNialler schreef:
    (...)hahaah mar wat vind je eng daaraan ik ben 1.83
    Dan ben jij niet eng :Y) Ik hou er gewoon echt niet van als mensen groter zijn dan mij en als het dan ook een meisje is, brrr. Nee dankje.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Haha, wauw, dat is iets nieuws :p. Erg verfrissend om van een gozer te horen, Mitchell.
    Alsjeblieft :Y)

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 21:59 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Yeah let's all hide in shelters the tall people are coming.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''