• Ik heb er al mijn hele leven last van. Ik ben klein. 1.58 om precies te zijn (maar meestal zeg ik 1.60).
    Al is het twee centimeter langer dan de GGD mij in eerste instantie geschat heeft, het blijft heel klein in mijn ogen. Het heeft natuurlijk ook zijn voordelen (ik reed t/m mijn dertiende nog met een railrunner in de trein ^^). Maar om mensen de hele tijd om hulp te vragen als je iets moet pakken en meestal de kleinste zijn is ook niet altijd enorm leuk. Vooral de laatste tijd zit ik er best erg mee ook omdat iedereen om mij heen nu ook zo'n beetje uitgegroeid is en ik echt minstens 10cm kleiner ben dan bijna al mijn vrienden. Nog mede lot genoten met deze genen op dit forum aanwezig? En hoe gaan jullie er mee om?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik ben bijna 1.80, en ik heb gisteren het perfecte argument gevonden waarom klein zijn leuker is:
    Dan kan je tenminste aan de slag als Facecharacter in Disney, whoop :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik ben ook klein, en ik vind het geweldig. Klein zijn is fijn.

    - Mensen laten me altijd vooraan staan.
    - Mensen knuffelen graag met me of tillen me graag op, omdat ze me schattig vinden vanwege mijn lengte.
    - Ik kan de hoogste hakken aan, en mijn vrienden zijn nog steeds een beetje groter.
    - Je wordt voor een jonger iemand aangezien. Nu is dat misschien een nadeel, maar denk je eens in als je ouder bent. Wat een compliment!
    - Over het algemeen vinden jongens kleinere meisjes leuker dan langere meisjes. [Qua uiterlijk - en ik zeg niet elke jongen!]
    - Als je geluk hebt, heb je ook een kleine schoenmaat.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Milah schreef:
    Ik ben bijna 1.80, en ik heb gisteren het perfecte argument gevonden waarom klein zijn leuker is:
    Dan kan je tenminste aan de slag als Facecharacter in Disney, whoop :')

    Dat kan dan toch juist niet? Ik heb daar een keer naar gekeken maar volgens mij zijn wij daar al te lang voor. Tenzij ik verkeerd gekeken heb.

    Draculea schreef:
    (...)
    Dat kan dan toch juist niet? Ik heb daar een keer naar gekeken maar volgens mij zijn wij daar al te lang voor. Tenzij ik verkeerd gekeken heb.


    Wij wel, maar maar als je tussen 1.50 en 1.60 bent, ben je ideaal ^^


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Serenitae schreef:
    Ik ben ook klein, en ik vind het geweldig. Klein zijn is fijn.

    - Mensen laten me altijd vooraan staan.
    - Mensen knuffelen graag met me of tillen me graag op, omdat ze me schattig vinden vanwege mijn lengte.
    - Ik kan de hoogste hakken aan, en mijn vrienden zijn nog steeds een beetje groter.
    - Je wordt voor een jonger iemand aangezien. Nu is dat misschien een nadeel, maar denk je eens in als je ouder bent. Wat een compliment!
    - Over het algemeen vinden jongens kleinere meisjes leuker dan langere meisjes. [Qua uiterlijk - en ik zeg niet elke jongen!]
    - Als je geluk hebt, heb je ook een kleine schoenmaat.

    I call bullshit.

    Milah schreef:
    (...)

    Wij wel, maar maar als je tussen 1.50 en 1.60 bent, ben je ideaal ^^

    Ooh, nvm, ik had het verkeerd gelezen haha.

    - Over het algemeen vinden jongens kleinere meisjes leuker dan langere meisjes. [Qua uiterlijk - en ik zeg niet elke jongen!]
    I agree with this. Lange meisjes vind ik echt eng. Kleine meisjes zijn gewoon leuker en schattiger :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben ook heel klein,1.52 en ik ben 15. Ik heb er soms wel last van maar er zijn ook voordelen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik ben niet echt klein, maar ook niet echt groot. Mij maakt lengte niet zoveel uit. Mensen moeten me naar nemen zoals ik ben.


    26 - 02 - '16

    Ik ben ook 1.58 en 18 jaar maar iedereen schat me rond de 15 echt niet fijn.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Een vriendin van mij is net zo groot als jou, zij heeft er volgens mij nooit zoveel moeite mee.
    Ik denk dat je er helaas niet zoveel aan kan doen behalve hele hoge hakken dragen en neem overal een keukentrapje mee naar toe
    1.60 is toch niet eens zo heel erg klein, zijn rond die lengte


    ©1998

    DarkSavior schreef:
    (...)I agree with this. Lange meisjes vind ik echt eng. Kleine meisjes zijn gewoon leuker en schattiger :Y)

    Hahahaha :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    (...)
    Hahahaha :'D
    Wat? D: Op de middelbare zat er een meisje bij mij in de klas die net zo lang was als ik. Dat is eng, echt eng. Meisjes horen niet lang te zijn T_T

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 10:45 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Wat? D: Op de middelbare zat er een meisje bij mij in de klas die net zo lang was als ik. Dat is eng, echt eng. Meisjes horen niet lang te zijn T_T

    Het is echt niet alsof wij daar wat in te zeggen hebben hoor :'D


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Milah schreef:
    (...)
    Het is echt niet alsof wij daar wat in te zeggen hebben hoor :'D
    Ik zeg ook niet dat je er iets aan kunt doen :Y) Het was gewoon mijn mening. Ik vind dat meisjes niet lang horen te zijn.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2014 - 11:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.