• Ik heb er al mijn hele leven last van. Ik ben klein. 1.58 om precies te zijn (maar meestal zeg ik 1.60).
    Al is het twee centimeter langer dan de GGD mij in eerste instantie geschat heeft, het blijft heel klein in mijn ogen. Het heeft natuurlijk ook zijn voordelen (ik reed t/m mijn dertiende nog met een railrunner in de trein ^^). Maar om mensen de hele tijd om hulp te vragen als je iets moet pakken en meestal de kleinste zijn is ook niet altijd enorm leuk. Vooral de laatste tijd zit ik er best erg mee ook omdat iedereen om mij heen nu ook zo'n beetje uitgegroeid is en ik echt minstens 10cm kleiner ben dan bijna al mijn vrienden. Nog mede lot genoten met deze genen op dit forum aanwezig? En hoe gaan jullie er mee om?


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik kwam toen ik klein was ook bij de GGD, en die zeiden dat ik net zo groot als mijn zus zou worden - Zij is 1.84 - en ik ben nu 1.68 & ik heb zo'n gevoel dat dat ook zo blijft haha! Ik vind het niet erg om klein te zijn, mijn vriendin is iets kleiner als mij en zij vind het wel erg. Ieder voor zich natuurlijk (:


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Square schreef:
    (...)

    Natuurlijk kun je dat vinden, maar dan kan het nog steeds wel erg hard aankomen voor mensen die echt zo lang zijn. Ik snap best dat je het niet kwaad bedoelde en ik bedoel dit ook absoluut niet aanvallend, maar stel dat "lange mensen" vervangen zou worden door "zwarte mensen". Niemand zou het oké vinden als er werd gezegd dat die eng zijn, dus waarom is dit dan wel prima? Lengte valt net zo min te veranderen als huidskleur.
    Niemand kan je verbieden een mening te hebben, maar je kunt wel zelf besluiten hoe je die brengt en of het überhaupt iets is wat je moet zeggen.

    Oui, dat geldt ook voor die mensen die zonodig moeten zeggen dat magere meisjes meteen lelijk zijn.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Morticia schreef:
    Ik wil kleiner zijn. (cat).


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik ben zelf 2 cm korter dan jou en zeker 8 cm korter dan de mijn meeste vrienden, maar ik ben ook veel bevriend met van die lange frieten die ongeveer 1.95 zijn, ook leuk om naast te lopen xD. Hoewel ik ook wel een paar vrienden heb die maar 1-2 cm langer zijn of zelfs korter, maar die zijn meestal wel een jaartje jonger. Gelukkig ben ik voorlopig niet uitgegroeid (hoop ik dan). Ik ken zelf ook een meisje die is ik denk 1.45 en bijna 20. Arm meisje :c. Ze is wel superlief en aardig trouwens ^.^
    Vroeger was ik trouwens klein en 0.0 figuur.... ook leuk werd gewoon voor anorexia chick uitgescholden :c gelukkig heb ik nu wat bredere heupen (hoewel mijn borsten nog steeds te vergelijk zijn met erwten, echt hopeloos)


    It's very important for you to believe that you are the one

    Eén voordeel: je kunt naar hartelust op hakken lopen!
    Ik ben zelf niet heel klein, 1,74. Ook een mooie lengte om op hakken te lopen, maar ik kan en mag het niet van mn moeder vanwege mn voeten enzo


    Music is life :)

    Ik kan niet mee praten, want ik ben 1.80, maar ik snap wel dat het vervelend is.
    Aan mij mag je altijd vragen als je ergens niet bij kan hoor :3


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    ''Klein zijn kan fijn zijn.''
    Dat wou ik effe doen.

    Ik ben een meter 1,65.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik ben ongeveer 1.60 en heb er niet echt last van. :')


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Iedereen gaat er meteen van uit dat ik echt enorme problemen heb met klein zijn. ^^
    Hé ik ben niet super onzeker over mijn lengte is was gewoon nieuwsgierig hoe andere het ervaren.
    Ik zit er wel een beetje mee maar vooral gewoon dat ik me de laatste tijd afvraag hoe het zou zijn om bijvoorbeeld tien centimeter langer te zijn.

    Maar ik ben net naar de bioscoop geweest naar één of andere horror film. En de vrouw bij de balie had echt zin om mij weg te sturen en/of heeft gewoon een heel vervelende baan. Het was een 16+ film en ze mogen dus geen mensen binnen laten onder de 16 of iets in die richting. Dus toen moest ik een half uur (ik overdrijf) zoeken door mijn rommelige tas tot dat ik eindelijk mijn school pasje had gevonden (met mijn prachtige foto *kuch*) en ze wou echt persé mijn paspoort zien (volgens mij wou ze me echt wegsturen). Maar ik had dus uiteindelijk toch mijn paspoort want you know we waren er nu al en we wouden van die vrouw winnen. En uiteindelijk zei ze nog 'Ik dacht echt dat je 13 was'. Well you know so far mijn prachtige verhaal.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Ik snap hoe je je voelt, want ik ben zelf eigenlijk ook altijd de kleinste. Zeker toen ik net als brugklasser op school kwam en iedereen zeker 20 cm langer was. Ook zijn er dit jaar nog mensen geweest die het leuk vonden om me uit te schelden voor brugje, terwijl dit nu toch al wel mijn derde jaar is en dat geroepen wordt door mensen die misschien nog wel jonger zijn dan ik.
    Nu vind ik het eigenlijk wel meevallen met hoe klein ik ben, en op zich scheelt het nu ook niet zo veel meer als vroeger, maar toch ziet iedereen mij nog steeds als "de kleinste" en "de schattigste". Maar eigenlijk boeit mijn lengte me niet meer zoveel en ik compenseer het ook wel door mijn luide stem haha.


    Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

    Onze nederlands lerares las ons een verhaal voor; ik ging gwn een manier zoeken om even gemakkelijk te liggen. Ga ik opgekruld op mn stoel liggen, zegt de jongen die naast me zit dat ik er schattig uit zag :]. Was toevallig wel de jongen waar ik verliefd op ben :]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Ik ben 1m64, maar heb mezelf nooit als zo klein ervaren. Vroeger was ik ook groot, maar toen stopte ik met groeien en deed al de rest nog een tijdje verder... Maar veel problemen heb ik er niet mee. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben 1.68m en vaak ook overal de kleinste...


    Bad decisions make good stories.