• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    DarkSavior schreef:
    Whoop whoo. Ik heb net weer een game gewonnen ^^ Crysis 2 - Maximum Edition. Ik ben blij, ghehe.


    Gefeliciteerd c;


    26 - 02 - '16

    DarkSavior schreef:
    Whoop whoo. Ik heb net weer een game gewonnen ^^ Crysis 2 - Maximum Edition. Ik ben blij, ghehe.


    Hoe win je dat allemaal? Haha, ik heb ook steam sinds een tijdje, nog niet veel mee gedaan though. En gefeliciteerd (:

    Straks naar de fitness en daarna huiswerk. Wat zijn zondagen toch leuk. (no_chears)

    Laat me toch eens met rust. Ik ben met belangrijkere dingen bezig. e.e


    Caution first, always.

    Aaaaaaargh! Houd. Op. Met. Zeuren. Zelfs over het beleg op mijn boterham kan je urenlang zeiken.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    God, wat is mijn concentratie slecht vandaag. En ik kan het echt niet gebruiken. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    DarkSavior schreef:
    Whoop whoo. Ik heb net weer een game gewonnen ^^ Crysis 2 - Maximum Edition. Ik ben blij, ghehe.


    die heb k ook via steam family share van n huisgenoot ,nog niet uitgeprobeert tho, is dat iets ;D?


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Yasuo schreef:
    (...)

    die heb k ook via steam family share van n huisgenoot ,nog niet uitgeprobeert tho, is dat iets ;D?
    Geen idee, nog niet gespeeld, haha. Alleen de key ingevoerd op Steam om te zien of hij legit was.

    RapunzeI schreef:
    (...)

    Gefeliciteerd c;
    Dankjewel!

    Gomenasai schreef:
    (...)

    Hoe win je dat allemaal? Haha, ik heb ook steam sinds een tijdje, nog niet veel mee gedaan though. En gefeliciteerd (:
    Ik zit op GameMiner.net (daarvoor moet je een invite hebben, die ik je zou kunnen geven of een Steam account met meer dan 200 dollar aan spellen erop). Daar kun je dus gratis steam games winnen. Iemand die dus een key heeft liggen, maakt een giveaway aan, mensen kunnen zich daarvoor inschrijven (wat een bepaalde fee kost) en dan heb je kans om het te winnen. Degene die de giveaway heeft aangemaakt krijgt 10% van de fee's (of 50% als je gold gebruikt) en kan dus zelf ook weer mee doen met andere giveaways. Per uur krijg je 1 coal (een van de twee soorten fee's) en je kunt een maximum hebben van 50 (als je je account hebt geverifieerd, anders is het 5). Verificatie krijg je als je Steam account meer dan 100 dollar aan games bevat, je minimaal 20 gold (de andere fee soort) koopt (wat ongeveer 50-60 cent is en ja, dat kun je betalen via iDeal of Paypal) of je je account verbind met een of andere Russische website. (De website was Russisch, maar is laatst internationaal gegaan ^^).
    De meeste games kosten rond de 5 coal, hoewel er ook duurdere zijn (zoals Crysis, die was 20 coal om mee te doen).

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 13:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I should've said it all when I was close to you..


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Eindelijk klaar met mijn geschiedenis PO. Nu lekker Minecraften. :Y)


    Caution first, always.

    Ik wil WEL werken ja! Maar ik word telkens afgewezen omdat ik AL 17 ben! Vind je het gek dat ik mijn fucking motivatie kwijtraak, en als jij dan ook zo gaat lopen zeiken wordt het er echt niet beter van hoor!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    After schreef:
    Volgens mij ben ik nog steeds niet helemaal wakker. Meh.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Frans is een prachtige taal maar mèh.. Die mondelingen zijn minder leuk (cat)


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Bril.. Hoe moeilijk is het om schoon te blijven? Heb je nog geen 5 minuten geleden schoongemaakt.. Ik raak je helemaal niet aan en toch ben je vies..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aaarrghhh rot reflecties! Ga iemand anders vervelen met jullie reflecteermodellen.


    Never look back, don't doubt tomorrow.