• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Vuelie schreef:
    Ik ben echt lomp. O_o Dit is al de derde keer vandaag dat ik per ongeluk dat tabblad wegklik en opnieuw kan beginnen. Voortaan toch maar m'n SA's en andere shit in Word typen.


    Ctrl + shift + T. Opent je laatst gesloten tabblad.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ctrl + shift + T. Opent je laatst gesloten tabblad.

    Oh, dat wist ik niet. Dankjewel!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Stiekem vind ik 't echt leuk om een verslag in elkaar te zetten.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Weet je wat, ik heb genoeg huiswerk gedaan voor vandaag. :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Hoe vaak ik ze ook zie, ze blijven zó mooi, die roofvogels.


    You are beautiful, you are love.

    Ik kan wel janken. Ik doe zo mijn best voor jou. Ik heb het al goed gevonden dat je vanavond met iemand uit gaat die ik voor geen meter vertrouw. We hadden afgesproken dat je de laatste trein zo nemen en toch bij me kunt zijn, Waarom vertel je me dan nu dat je waarschijnlijk langer blijft en dus pas tegen 5 uur bij me bent? Waarom kun je niet gewoon een keer om mijn gevoelens denken? Ik hoop dat de waarschuwing helpt en je gewoon rond drie uur in mijn armen ligt en ik je nu niet juist in de armen van die rare homo drijf.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omg. Houdt nou eens op, kuthond. Urgh, waarom moest mijn zusje dan ook weer weg zijn of perse een hond nemen? D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eindelijk heb ik mijn Wreck this journal, en BZRK II <3

    Urgh, kuthond. Seriously. Was ik net lekker aan het schrijven aan m'n post, hoor ik opeens een enorme knal. Is het 't rattenhok dat ze omver heeft gestoten. Urgh, D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stop met zagen.


    help

    Frozen is echt geweldig grappig. Maar nog altijd diep beledigd door de kaartjesverkoper die vroeg hoe oud ik was. Kom op zeg, als je klein bent dan hoef je niet jong te zijn ;c.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 19:05 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    I. Just. Died.

    Ohmygod.

    You can bury me.


    help

    Ik durf mijn username niet te veranderen, maar ik wil het wel (of nou toch niet?) (cat) first world problems


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ik durf mijn username niet te veranderen, maar ik wil het wel (of nou toch niet?) (cat) first world problems

    Nu ben ik heel benieuwd welke je wilt nemen. :'D

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 19:24 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Mijn stiefmoeder is een gestoord kutwijf.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it