• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Lolicia schreef:
    I don't want or need this shit. I just need calmness. Leave me alone, please, everybody. D:

    Ik haat het om me niet fijn in m'n lichaam te voelen.


    You are beautiful, you are love.

    Shion schreef:
    (...)
    Doe het doe het doe het!! Anders doe ik het!! -zou niet weten hoe.. maar goed-


    Ik ga eerst de anime af kijken - nog vijf epi's, maar dat ga ik nu maar niet meer doen (': -, dan doe ik het. (cat)


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oh, nu ben ik echt benieuwd wat voor antwoord ik terugkrijg :'D. Goddammit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een geweldig kutgevoel als je tussen twee vriendinnen in staat...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Zo maar eens slapen denk ik. Als Shirley meewerkt, hahaha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wauw, je vrienden zijn al even egoïstisch als jijzelf. :'D Iedereen denkt alleen maar aan zichzelf en vergeten de rest.


    Your make-up is terrible

    en ik word ineens gevolgd op Twitter.. ik ben er al in jaren niet op geweest.. hoe zit dat..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je doet gemeen tegen me, maar je probeert me te laten lachen. Als ik lach is het niet goed en dan zeg je:"Jij lacht altijd, hou op!" Je flirt met me alsof ik het enige meisje ben maar tegelijkertijd ook met anderen.
    Je maakt me gek maar hebt het niet door en gaat lekker verder met vaag doen rondom mij. Man, geef me toch duidelijkheid, wie word hier nou niet onzeker van?
    Maar als je zegt dat je me leuk vind zeg ik toch nee, niemand mag je, iedereen kraakt je af en mijn familie gaat flippen.

    Damn life sucks..

    +

    Vriendloosheid, het gevoel dat mensen je alleen gebruiken omdat je grappig bent maar verder..


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Still sitting here xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Er kan ook echt niks goeds uit jouw mond komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom zegt vandaag de dag niemand meer rofl.


    Searching heavens for another earth

    Taiteilijan schreef:
    Waarom zegt vandaag de dag niemand meer rofl.


    I said. Yesterday and the day before ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Omfg, you shitting me? Fuck off.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dan maar slapen hé. Goodnight bitchesss.


    Don't walk. Run, you sheep, run.