• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaatsvinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Ugh, zo slecht geslapen... En nu weer zo vroeg op om te werken... Maar ja, het is mijn eigen schuld, ik moet eigenlijk gewoon op tijd naar bed gaan op vrijdagavonden, maar het komt er nooit van.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    Ugh, zo slecht geslapen... En nu weer zo vroeg op om te werken... Maar ja, het is mijn eigen schuld, ik moet eigenlijk gewoon op tijd naar bed gaan op vrijdagavonden, maar het komt er nooit van.

    Same here... Feeling weak.


    You are beautiful, you are love.

    En natuurlijk ben ik weer doodzenuwachtig. (no_chears)

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 8:39 ]

    couldn't close an eye ¬¬


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Oh God, oh God, oh God. Alcohol en berichten sturen gaan helemaal niet samen. Zeker niet als je dan ook nog eens naar je crush gaat sturen.
    Waarom hebben jullie me zoveel hoop gegeven? Nu krijg ik hem nooit meer uit mijn hoofd....


    Take me to wonderland

    Pffftt.. Word nu al Gek van haar.. En we moeten nog tot vier uur.. :(


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Ik wil eigenlijk naar de stad om voor die kledij te kijken, maar ik moet vast en zeker ook dingen verschonen en dan moet ik wel ergens in een restaurant of café zitten, maar ik ga in mijn eentje en dan moet ik mijn hele hebben en houwen naar het toiler meenemen en dan weer zitten en dan is mijn plekje vast weg, en als je ongesteld bent houd je altijd wat meer vocht vast en en straks zit die broek nu wel goed en hierna niet meer, en straks krijg ik enorme buikpijn en heb ik geen pillen bij de hand, maar ja, ik wil die kleren en ik vind dat ik mezelf wat mag gunnen. Ook al twijfel ik over twee vakken. Dus in feite verdien ik het niet om mezelf te verwennen als ik niet eens weet of ik het goed heb gedaan, want mijn planning was gewoon echt een ramp en dat is aan mijzelf te danken en de onvoldoendes dus ook. Maar ik heb ook toetsen heel goed gedaan en ik heb ook weer dingen geleerd hiervan en ontspanning is ook belangrijk.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Werk, dat ik voor een toetsweek vrij vraag, betekent niet dat ik die week erna extra ingepland wil worden D:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    No matter how many times you'll tell me, I'll never believe it. Because it could be true, but still, I'm stupid as fuck.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik weet dat ik onhandig ben, daarvoor hoef je me niet te slaan...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Oh neeeee


    I dress to kill, but tastefully

    Ik ga dat wijf slopen! Mijn opa verlaten terwijl hij nu door een herseninfarct in het ziekenhuis ligt!? IK SLOOP HAAR! (6) IK MAAK HAAR KAPOT!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 11:19 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    The awkward moment wanneer je denkt berichten te sturen naar een vriendin en dan merkt dat je alles naar je crush gestuurd hebt. FML, ik kan beter mijn mobiel weggooien voor ik nog ergere dingen doe.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 11:42 ]


    Take me to wonderland

    Ben al een week aan het nagelbijten en morgen is het dan eindelijk zo ver... Ik heb er zin in, maar ik ben doodzenuwachtig.


    Searching heavens for another earth

    En dan lig je ziek en beroerd in bed maar ik moet en zal vpor achtuur geen stekwnde knieen en kotsnijgingen hebbn want ik moet en zal ijskarten met broer pa rn crush


    Change is for weirdos ~ Niall Horan