• Hier heb ik al een tijdje last van, maar nu begint het me eigenlijk echt tegen te steken. Er zijn bepaalde verhalen waarop ik geabonneerd ben, waar ik, als iemand een nieuw hoofdstuk activeer, twee tot vier keer een melding van krijg, in plaats van gewoon één keer.
    Wat me wel is opgevallen is dat het altijd bij dezelfde persoon is, en heel soms eens bij iemand anders.




    Weet iemand waaraan dit zou kunnen liggen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daar heb ik ook al een tijdje last van ja, ik hoop echt dat er iets aan gedaan kan worden, want het is echt vervelend.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Misschien omdat de persoon het hoofdstuk enkele keren heractiveert ofzo?

    Of misschien wordt dat hapermomentje van forumposts die 10x opnieuw verzonden worden, doorgetrokken naar hoofdstukken. Dat op hetzelfde moment dat Q het hapermomentje op het forum heeft, hetzelfde probleem zich stelt bij iemand die net een hoofdstuk activeert/post.

    Of misschien gewoon een bug ergens in het systeem?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Kan dat dan niet liggen aan het feit dat die persoon misschien een hoofdstuk (per ongelijk) een aantal keren activeert/deactiveert?

    Scandal schreef:
    Misschien omdat de persoon het hoofdstuk enkele keren heractiveert ofzo?

    Of misschien wordt dat hapermomentje van forumposts die 10x opnieuw verzonden worden, doorgetrokken naar hoofdstukken. Dat op hetzelfde moment dat Q het hapermomentje op het forum heeft, hetzelfde probleem zich stelt bij iemand die net een hoofdstuk activeert/post.

    Of misschien gewoon een bug ergens in het systeem?


    Ik denk dat laatste, want echt bij elk hoofdstuk die zij activeert, krijg teveel meldingen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Draculea schreef:
    Kan dat dan niet liggen aan het feit dat die persoon misschien een hoofdstuk (per ongelijk) een aantal keren activeert/deactiveert?


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ja, dat probleem heb ik ook soms. Ik denk niet dat het een foutje van de persoon die het hoofdstuk activeert is, want bij sommige verhalen krijg ik iedere keer twee meldingen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ja, dat probleem heb ik ook soms. Ik denk niet dat het een foutje van de persoon die het hoofdstuk activeert is, want bij sommige verhalen krijg ik iedere keer twee meldingen.

    2 meldingen krijgen kan er ook aan liggen dat je bevriend bent met de auteur en het vinkje nog hebt aanstaan dat je updates wil krijgen van diens creaties én een abo hebt. Is het dat toevallig niet?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Gisteren had ik een enorme haast en drukte ik op de verkeerde knop toen ik het hoofdstuk wilde aanpassen en daarna pas activeren, en dat was de activeerknop dus ik had niet door dat ik het al minstens twee keer geactiveerd had. :x Maar normaal gebeurt dat nooit, dus als jij zegt dat je dit vaker overkomt, zal het daar inderdaad niet aan liggen.
    Zelf heb ik hier ook wel eens last van.


    :)

    Bayard schreef:
    Gisteren had ik een enorme haast en drukte ik op de verkeerde knop toen ik het hoofdstuk wilde aanpassen en daarna pas activeren, en dat was de activeerknop dus ik had niet door dat ik het al minstens twee keer geactiveerd had. :x Maar normaal gebeurt dat nooit, dus als jij zegt dat je dit vaker overkomt, zal het daar inderdaad niet aan liggen.
    Zelf heb ik hier ook wel eens last van.


    Dan ben ik vrij zeker dat het niet aan jou ligt (: Bij jou heb ik dat altijd. Twee keer, meestal, maar dit is al de derde keer dat het er vier keer staat. Dus daar ligt het niet aan, denk ik.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 12:13 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Scandal schreef:
    (...)
    2 meldingen krijgen kan er ook aan liggen dat je bevriend bent met de auteur en het vinkje nog hebt aanstaan dat je updates wil krijgen van diens creaties én een abo hebt. Is het dat toevallig niet?


    Dat denk ik -eerlijk gezegd- niet, want bij andere mensen heb ik dat niet, die ook aangevinkt staan en ik heb een abo op het verhaal.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Latier schreef:
    (...)

    Dan ben ik vrij zeker dat het niet aan jou ligt (: Bij jou heb ik dat altijd. Twee keer, meestal, maar dit is al de derde keer dat het er vier keer staat. Dus daar light het niet aan, denk ik.

    Nu voel ik me speciaal.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 11:32 ]


    :)

    Square schreef:
    Ja, dat probleem heb ik ook soms. Ik denk niet dat het een foutje van de persoon die het hoofdstuk activeert is, want bij sommige verhalen krijg ik iedere keer twee meldingen.


    ©1998

    Het ligt er waarschijnlijk aan dat diegene een foutje opmerkt op het moment dat ze het hoofdstuk geactiveerd heeft, waarna ze dat natuurlijk gaat aanpassen en als je dan opnieuw op 'opslaan' klikt dan krijg je dus nog een melding over een nieuw hoofdstuk. (:

    [ bericht aangepast op 18 jan 2014 - 19:05 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Essink schreef:
    Het ligt er waarschijnlijk aan dat diegene een foutje opmerkt op het moment dat ze het hoofdstuk geactiveerd heeft, waarna ze dat natuurlijk gaat aanpassen en als je dan opnieuw op 'opslaan' klikt dan krijg je dus nog een melding over een nieuw hoofdstuk. (:


    Ze heeft net gezegd dat ze dat normaal niet doet (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Whoeehooeeehh.. Hier heb ik ook last van!
    Bij verschillende personen. :Y)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.