• Ben jij tussen de 16 en 21 jaar oud, en heb je altijd al gedroomd in een film te spelen? Meld je aan via www.inthemovie.com en wij nodigen vier jongens en vier meiden, totaal onervaren, uit om mee te spelen in onze film!

    Zal de droom van de acht jongeren uitkomen? Zelf denken ze van wel en melden zich, vol enthousiasme, aan. Tot hun grote verbazing worden ze uitgekozen en worden ze van huis opgehaald en naar de locatie gebracht.
    Aangekomen op de locatie krijgen ze instructies en worden ze per busje naar de plek van filmen gebracht. Maar wanneer ze daar aankomen en uitgestapt zijn, rijd het busje met een noodvaart weg. Ze zijn in de val gelopen. Hoewel ze niet verwachten dat ze nog in een film spelen, is dat fout gedacht. De jongeren zijn deel van een reality show genaamd; We know how to survive.
    De jongeren moeten zien te overleven in het beboste terrein terwijl, zonder dat zij het weten, er camera's op hun gericht zijn.
    Liefde, haat, vriendschap, leugens en teamwork spelen een grote rol in deze show.

    ~De story
    ~Rollentopic

    Rollen;
    Jongens; NOG EEN PLEK!
    ~ Emrys Einion Cyffin||17||RlN||
    ~ Jake Dylan Cooper||17||quin98||
    ~ Sergio Rafael Madiedo||20||IcanBreathe||
    ~ Sem Varrell||21||Chiroptera||

    Meiden; VOL!
    ~ Isabeau Sky Ferina||16||Enface||
    ~ Eos Meraya Aquilon||18||Maximesa||
    ~ Raven Ariana mcCalley||20||Eavan||
    ~ Alexandra Udinov||20||Tonkin
    ~ Alaska Swan||19||MiIls

    Regels;
    - Leeftijden verschillend graag!
    - Ik wil het liefst wat ervaren rpg’ers, en mensen die gemotiveerd zijn
    - Maximaal 1 personage per account
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft zijn minpunten wel
    - Geen ééndagsvliegen die na een paar reacties of topics al stoppen
    - Er is een minimum aantal woorden en dat is 300. Ik wil dat je, je eraan houd. Halve zinnen tellen niet! Gebruikt omgeving, gedachten etc.
    - Naamsverandering doorgeven
    - Alleen meedoen wanneer je het zeker weet
    - Bestuur alleen je eigen personage.
    - OOC tussen haakjes of in het praattopic
    -Alleen RlN opent nieuwe topics. Tenzij anders vermeld
    - 16+ is toegestaan, maar het gaat hier niet alleen maar om.
    - Let op je Nederlands
    - Houd rekening met elkaar! Niet iedereen heeft elke dag de tijd om te reageren. Daarom wil ik dat het rpg géén sneltrein wordt, maar reageer wel minimaal 2 keer in de week
    - Wacht minimaal 2 posts na jouw eigen post voor je weer reageert, dit is dan zodat mensen die nog in moeten springen makkelijker mee kunnen komen


    The beginning;

    Iedereen wordt bij zijn huis opgehaald per taxi en worden naar de locatie gebracht. Daar krijgen ze zometeen verder te horen wat er gaat gebeuren, als ze er allemaal zijn!

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 13:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sem Varrell, 21 jaar.
    Hij had de woorden gesproken die hij zelf ook het meeste haatte, want wie vond het nou leuk om aan te horen dat het tussen je oren zat? Maar het floepte er zo uit. Hij wilde haar gewoon kalmeren.
    Er klonk een gelach tussen het hyperventileren door, wat een gek effect gaf, maar dit maakte hem dat hij over haar rug aan het wrijven was – het ging automatisch. Geen idee of ze dit wel fijn vond, maar hij dacht daar nu niet over na.
    Ze hoefde hem niet te geloven, maar hij sprak wel de waarheid. Wat had het anders voor zin om deze woorden uit te spreken? Haar ogen waren dichtgegaan, maar waren geopend toen ze een paar kleine slokjes uit het waterflesje nam. Nu er weinig middelen waren om te overleven, moesten ze rustig aandoen met het drinken dat ze hadden.
          Ze had zichzelf tot rust gemaand en keek hem weer aan, wat hem gerust maakte. Zijn ogen straalden vriendelijk naar haar doch zorgzaam. 'Dankjewel,' klonk er met een scheve grijns op haar gezicht. Hij moest zachtjes glimlachen hierdoor.
    “Geen dank, Eos. Als er verder iets is of hulp nodig hebt, kun je het me gewoon zeggen.” Hij was niet van plan om meer dan dat erover te zeggen. Als ze iets kwijt wilde, dan deed ze dat wel uit zichzelf. Hij wilde haar niet pushen om iets te zeggen, daarbij zou hij het dan alleen nog maar erger maken en het was net over.
          Ze zakte op de grond met haar gitaar op haar schoot. Hij fronste zijn wenkbrauwen, ietwat vermakelijk. Hij had een vraag klaarliggen over de gitaar op haar schoot, want er waren alleen tassen van twee personen eruit gegooid – niet haar gitaar, maar voor hij hierover kon vragen had ze al haar mond geopend. 'Weet je, het klopt gewoon niet. Waarom zou iemand een groep jongeren in the middle of nowhere willen hebben?'
    Hij had zijn schouders opgehaald. “Ik heb geen idee. Misschien is het gewoon geldafpersing? Meer zocht ik er eigenlijk niet achter.” Had hij haar eerlijk verteld.
    “En om heel eerlijk te zijn kan het me niet veel uitmaken. Het enigste wat mij uitmaakt is dat we hier zo snel mogelijk wegkomen en de bewoonde wereld terugvinden, want ik ben niet zo van het kamperen.”
          Hij had gehoord hoe Eos diep haar neus ophaalde en hij had zijn tas opgepakt om zakdoekjes tevoorschijn te halen en reikte er eentje naar haar uit, voor haar gezicht. “Alsjeblieft, mooie, maar verkouden dame.”
    Hij had de zakdoekjes teruggedaan in zijn tas, behalve die ene die hij had uitgereikt en gooide de tas weer over zijn schouder. Als ze echt moesten gaan overleven in het bos, hadden ze bijna niks aan zijn tas. Hij had alleen zijn kleding, douche spullen (dus zo ook deo), condooms (hij is en bleef nou eenmaal een man), sigaretten plus aansteker, oplader van zijn telefoon, paracetamol (hij had altijd koppijn) en wat eten en drinken in zijn tas. De gebruikelijke dingen dus. Hij had niet verwacht dat ze gedropt zouden worden.
          Hij richtte zich op de rest, zodat iedereen hem kon zien en opmerken dat hij het tegen hen had. “Ik weet niet wat jullie gaan doen, maar hoe sneller we actie ondernemen, hoe sneller we hieruit komen.” Hij draaide zich weer om naar Eos en bood haar zijn hand aan. “Kom op, zieke dame, we gaan op onderzoek uit.”


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Kunnen jullie er wel wat mee of kan ik deze RPG als dood beschouwen?]


    † Love? I want to sleep.

    (Ik ga zo schrijven ;))


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Oke ^^ Ik ben benieuwd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eos Meraya Aquilon

    Ergens was ik wel blij met Sem, ondanks dat ik me ongelooflijk ongemakkelijk voelde bij het idee dat hij enorm leek op de jongen van de Orion Music Awards, was hij behoorlijk optimistisch. Dankbaar pakte ik zijn hand en liet hem mij omhoog trekken, mer ergens nog zorgen makend dat ik veel te zwaar was, maar die gedachte vloog weg met het gemak waarmee ik weer op mijn benen stond. Ik snoof nog een keer en veegde met een van Sems zakdoeken de laatste tranen weg, haalde diep adem, en besloot er geen aandacht meer aan te besteden. Het was gebeurd, mijn slechtste kant was ook weer boven water gekomen, het leven ging door. Bovendien moest ik ook eens positief gaan denken. Het was eigenlijk net een kampeertrip, zonder fatsoenlijke slaapspullen. We sliepen wel onder een prachtige sterrenhemel, tenzij het ging regenen. Zou iemand muggenspray bij zich hebben? Ik werd altijd lek geprikt. Eos, focus, positief, dacht ik. Mijn gedachten waren een grote puinzooi, alle mappen waren door elkaar gegooid, niet wetend hoe ik moest handelen in een situatie bij deze. Ik had er zelfs nooit bij stilgestaan. Ik glimlachte, wat was ik toch blij dat iemand positief kon blijven. 'Goed idee, water vinden lijkt me namelijk een prioriteit.' En eten. En een slaapplek. Maar eerst water. Ik keek om me heen naar de rest. Het was misschien wijselijk om mijn mond te houden over hoe ik over de situatie dacht. Ik zou de vernietiger zijn van de hoop. Als die er al was. Hoe lang zou het lopen zijn naar de loodsen? Zo lang zaten we ook weer niet in de auto. Ik gooide mijn gitaar weer op mijn rug, niet van plan zijnde hem af te doen. Op een waardeloze telefoon met niets anders dan niet werkende apps, candycrush en angry birds, was de gitaar het enige wat ik nog had. Het was een verjaardagscadeau geweest, en ik was niet van plan hem ook maar ergens te laten slingeren. Ik draaide een rondje, kijkend welke kant het beste leek. Overal stonden bomen, iedere boom leek op elkaar. 'Waar zullen we beginnen?' Waar in deze eindeloosheid?


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Zal ik nog op anderen wachten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Om eerlijk te zijn vraag ik me af hvl van de mensen daadwerkelijk plannen om hiermee verder te gaan xd


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Om eerlijk te zijn vraag ik me af hvl van de mensen daadwerkelijk plannen om hiermee verder te gaan xd

    Me too. Het ging eerst nog zo goed met het posten. Tot het opeens stilviel. Echt jammer. Ik was wel benieuwd hoe het tussen Eos en Sem zou gaan verlopen/uitbloeien :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ooook, we kunnen desnoods verder gaan als dubbelstory? Als niemand anders nog wil


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Ik ooook, we kunnen desnoods verder gaan als dubbelstory? Als niemand anders nog wil

    Ja, is goed hoor. Ik vind het best. Lijkt me leuk! ;3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Idd
    Gaan we hier verder of zullen we ook echt n story aanmaken? Haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Idd
    Gaan we hier verder of zullen we ook echt n story aanmaken? Haha

    Je mag geen topic voor alleen twee personen, dus dan een story aanmaken :].


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ah oke, maak jij de story? (:
    (Ben stiekem bezig met n presentatie Frans ): )


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Fairytalest schreef:
    Ah oke, maak jij de story? (:
    (Ben stiekem bezig met n presentatie Frans ): )

    Is goed. Dan zal ik ook meteen een karakterbeschrijving van hem daarbij dumpen en schrijf ik ook meteen een stukkie, zodat je wat te lezen hebt nadat je klaar bent met die presentatie Frans :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jaaa is goed :D
    Wat gaan we trwns doen met de andere personages?

    [ bericht aangepast op 6 april 2014 - 13:49 ]


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)