• Ik ben over laatst op het internet op een oud artikel gestoten, genaamd "the top 10 of best actors who've never won an oscar". Ik vond het eerlijk gezegd wel raar om te lezen. Deze acteurs (en nog heel wat meer, waarschijnlijk) hebben allemaal nog nooit een oscar gewonnen.

    - Leonardo DiCaprio
    - Johnny Depp
    - Brad Pitt
    - Will Smith
    - Alan Rickman
    - Gary Oldman
    - Robert Downey Junior

    Natuurlijk is dit allemaal vrij subjectief, maar ik denk niet dat iemand gaat ontkennen dat dat deze acteurs goed zijn. Hoe goed zoek je zelf maar uit, maar goed. Er zullen er vast nog wel zijn die nog nooit een oscar gewonnen hebben en op deze lijst horen, maar ik weet ze niet direct meer.
    En dan wint iemand als Jennifer Lawrence er dus wel een. Nee, ik zeg niet dat ze slecht is, ze is zeer goed, maar om eens heel serieus te zijn, moest ik kunnen kiezen tussen Leonardo DiCaprio of zij om een oscar aan te geven, zou ik voor de eerst gaan.

    Wat denken jullie ervan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Zijn de meesten hiervan geen A-lijst acteurs? Meestal zijn het namelijk de B-lijst acteurs die Oscars en dergelijken winnen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Johnny Depp? Oké, WAT?!

    Serenitae schreef:
    Zijn de meesten hiervan geen A-lijst acteurs? Meestal zijn het namelijk de B-lijst acteurs die Oscars en dergelijken winnen.


    Geen idee wat dat is, maar goed (':
    En Johnny Depp, inderdaad, daar verbaas ik me ook echt over. Maar over Leonardo ook, eigenlijk. Heb daarnet het eerste deel van "The Great Gatsby" gezien, en serieus even, hij is fantastisch (Leo nog meer dan de film zelf).


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    IK BEN HET HIER HELEMAAL MEE EENS










    Sorry hoor, maar ik vind echt dat de wat 'betere' acteurs, zoals Leonardo DiCaprio, wel meer een Oscar verdienen dan de acteurs/actrices die na een of twee films al een Oscar binnen slepen. Ik wil niet zeggen dat ze slecht zijn, maar ik vind gewoon opmerkelijk dat Leonardo DiCaprio en Johnny Depp nog geen Oscar hebben gewonnen.

    Maar hey, dit jaar is Leo weer genomineerd voor een Oscar, en ik hoop dat hij deze wel wint, want hij is - naar mijn mening - de beste acteur ooit (lol)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    IK BEN HET HIER HELEMAAL MEE EENS










    Sorry hoor, maar ik vind echt dat de wat 'betere' acteurs, zoals Leonardo DiCaprio, wel meer een Oscar verdienen dan de acteurs/actrices die na een of twee films al een Oscar binnen slepen. Ik wil niet zeggen dat ze slecht zijn, maar ik vind gewoon opmerkelijk dat Leonardo DiCaprio en Johnny Depp nog geen Oscar hebben gewonnen.

    Maar hey, dit jaar is Leo weer genomineerd voor een Oscar, en ik hoop dat hij deze wel wint, want hij is - naar mijn mening - de beste acteur ooit (lol)


    Ik hoop ook dat-ie 'm wint.
    Hij heeft wel al een stuk of twintig (ik denk 22, maar ik ben het niet zeker) andere prijzen gewonnen voor films (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Robert Downey Jr.

    HIJZELF IS AL EEN AWARD
    wtf
    confused
    geef deze man een award.


    I live for the applause, you will die for it.

    De films die voor een Oscar worden genomineerd zijn vaak sophisticated films met een belangrijke en geladen inhoud, of iets historisch, in die richting in iedergeval. En inderdaad, het ligt er maar net een beetje aan welke films een succes zijn dat jaar...


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Wow, echt?
    Had niet verwacht dat die namen in die lijst zouden staan van mensen die nog nooit een award hebben gewonnen..

    Krull schreef:
    Wow, echt?
    Had niet verwacht dat die namen in die lijst zouden staan van mensen die nog nooit een award hebben gewonnen..


    Andere awards wel (dat veronderstel ik toch van de meesten), maar geen oscars.

    [ bericht aangepast op 19 jan 2014 - 21:54 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Johnny Depp, Leonardo DiCaprio?
    No Oscar?


    Tijd voor koffie.

    Latier schreef:
    (...)

    Ik hoop ook dat-ie 'm wint.
    Hij heeft wel al een stuk of twintig (ik denk 22, maar ik ben het niet zeker) andere prijzen gewonnen voor films (':


    Ja, iig 2 golden globes, maar dat is toch niet hetzelfde als een Oscar... Ik denk dat mensen meer waarde aan een Oscar hechten dan aan bijv. een golden globe.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Omg, dat hele fucking lijstje klopt niet. Johnny Depp, jij verdient er zoveel!
    En dan de anderen die erin staan, seriously. This isn't right.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ribery schreef:
    Zoals je zelf al zegt, het is geheel subjectief en vaak ook afhankelijk van de successen van de films waarin ze toevallig dat jaar gespeeld hebben.

    Omg. What the fack. Johnny Depp.. geen..? /just died.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Bwa, ik vind die oscars een beetje vaag eigenlijk. Ik vind dan ook dat sommige die helemaal niet verdienen. Het is gewoon raar dat Leonardo DiCaprio en Johnny Depp nog nooit eentje wonnen en Jennifer Lawrence dan een kreeg voor zo'n stomme kutfilm. In THG vind ik haar ook echt een slechte actrice. Maarja die oscars draaien soms meer om populariteit dan de echte waarde, want zo kreeg The Iron Lady een voor beste make up terwijl HP ook was geselecteerd. Daar stel ik mij soms echt vragen bij.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben wel verbaasd, maar ik vind het niet het einde van de wereld. Of ze goed zijn of niet moet niet gedefinieerd worden door het aantal oscars dat ze hebben gewonnen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt