• Ik ben over laatst op het internet op een oud artikel gestoten, genaamd "the top 10 of best actors who've never won an oscar". Ik vond het eerlijk gezegd wel raar om te lezen. Deze acteurs (en nog heel wat meer, waarschijnlijk) hebben allemaal nog nooit een oscar gewonnen.

    - Leonardo DiCaprio
    - Johnny Depp
    - Brad Pitt
    - Will Smith
    - Alan Rickman
    - Gary Oldman
    - Robert Downey Junior

    Natuurlijk is dit allemaal vrij subjectief, maar ik denk niet dat iemand gaat ontkennen dat dat deze acteurs goed zijn. Hoe goed zoek je zelf maar uit, maar goed. Er zullen er vast nog wel zijn die nog nooit een oscar gewonnen hebben en op deze lijst horen, maar ik weet ze niet direct meer.
    En dan wint iemand als Jennifer Lawrence er dus wel een. Nee, ik zeg niet dat ze slecht is, ze is zeer goed, maar om eens heel serieus te zijn, moest ik kunnen kiezen tussen Leonardo DiCaprio of zij om een oscar aan te geven, zou ik voor de eerst gaan.

    Wat denken jullie ervan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik had het over Silver Linings Playbook, want daar had ze tenslotte een oscar voor gekregen en ik vond het niet echt verdient omdat ik noch de film, noch haar rol goed vond. Ook zeg ik overigs dat ik haar acteerwerk in THG niet zo goed vind en het dan ook een beetje zonde vind dat ze een award krijgt voor beste actrice terwijl ze haar naar mijn mening niet echt bewezen heeft in haar laatste films, maar blijkbaar moet ik met mijn hoofd tegen een steen gebotst zijn, want mijn mening wordt niet echt geapprecieerd en ik spreek blijkbaar ketterijen uit. (cat)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Mundane schreef:
    Ik moet dit even kwijt want het frustreert me: Jennifer Lawrence heeft een Oscar gewonnen voor "Beste Actrice". Beste Vrouwelijke Hoofdrol dus. De mensen die jij zelf opnoemt zijn allemaal mannen. Die hadden dus nooit Jennifers Oscar kunnen winnen. (cat)

    Edit: Niet dat ik niet vind dat sommigen van hen er wel echt een verdienen.


    En heb ik ooit gezegd dat ze Jens oscar moesten winnen?
    Neen, ik zie dat ze een oscar moesten winnen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Nami schreef:
    Ik had het over Silver Linings Playbook, want daar had ze tenslotte een oscar voor gekregen en ik vond het niet echt verdient omdat ik noch de film, noch haar rol goed vond. Ook zeg ik overigs dat ik haar acteerwerk in THG niet zo goed vind en het dan ook een beetje zonde vind dat ze een award krijgt voor beste actrice terwijl ze haar naar mijn mening niet echt bewezen heeft in haar laatste films, maar blijkbaar moet ik met mijn hoofd tegen een steen gebotst zijn, want mijn mening wordt niet echt geapprecieerd en ik spreek blijkbaar ketterijen uit. (cat)


    Ik dacht al dat jij het had over slp, maar iedereen begon opeens over thg ='D ik ben het trouwens wel met je eens hoor. Ik vind zowel de film als het acteerwerk van slp middelmatig. Niet iets dat een oscar verdient, in mijn ogen. En thg is redelijk bagger acteerwerk in mijn ogen. Zullen we gezellig samen ketters zijn?


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Yoda schreef:
    (...)

    Ik dacht al dat jij het had over slp, maar iedereen begon opeens over thg ='D ik ben het trouwens wel met je eens hoor. Ik vind zowel de film als het acteerwerk van slp middelmatig. Niet iets dat een oscar verdient, in mijn ogen. En thg is redelijk bagger acteerwerk in mijn ogen. Zullen we gezellig samen ketters zijn?
    Precies. Gelukkig was Catching Fire al iets beter. En met plezier. (bloos)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Apart...


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Bayard schreef:
    Wat doet Johnny Depp in dat rijtje? O.O Dat verbaast me echt heel erg.


    Dat dacht ik dus ook O.O
    Er staan er echt heel veel in waarvan ik dacht dat die er toch zeker eentje hadden.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dumbledore schreef:
    Leonardo Dicaprio MOET een oscar winnen voor The Wolf Of Wallstreet. Moet, ja, MOET.


    ALS IE EM NIET WINT DAN GA IK EEN BOOS MAILTJE NAAR THE ACADEMY STUREN


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    (...)

    ALS IE EM NIET WINT DAN GA IK EEN BOOS MAILTJE NAAR THE ACADEMY STUREN

    Relax, take it easy. :')


    :)

    Dat is eigenlijk best wel bijzonder...


    ©1998