• Ik ben over laatst op het internet op een oud artikel gestoten, genaamd "the top 10 of best actors who've never won an oscar". Ik vond het eerlijk gezegd wel raar om te lezen. Deze acteurs (en nog heel wat meer, waarschijnlijk) hebben allemaal nog nooit een oscar gewonnen.

    - Leonardo DiCaprio
    - Johnny Depp
    - Brad Pitt
    - Will Smith
    - Alan Rickman
    - Gary Oldman
    - Robert Downey Junior

    Natuurlijk is dit allemaal vrij subjectief, maar ik denk niet dat iemand gaat ontkennen dat dat deze acteurs goed zijn. Hoe goed zoek je zelf maar uit, maar goed. Er zullen er vast nog wel zijn die nog nooit een oscar gewonnen hebben en op deze lijst horen, maar ik weet ze niet direct meer.
    En dan wint iemand als Jennifer Lawrence er dus wel een. Nee, ik zeg niet dat ze slecht is, ze is zeer goed, maar om eens heel serieus te zijn, moest ik kunnen kiezen tussen Leonardo DiCaprio of zij om een oscar aan te geven, zou ik voor de eerst gaan.

    Wat denken jullie ervan?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bayard schreef:
    Wat doet Johnny Depp in dat rijtje? O.O Dat verbaast me echt heel erg.


    En Gary Oldman en Alan Rickman schokt me ook n_n
    Nu ik er zo over nadenk iedereen wel, maar die drie was ik écht heel erg verbaasd over!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 15:11 ]

    Ik moet dit even kwijt want het frustreert me: Jennifer Lawrence heeft een Oscar gewonnen voor "Beste Actrice". Beste Vrouwelijke Hoofdrol dus. De mensen die jij zelf opnoemt zijn allemaal mannen. Die hadden dus nooit Jennifers Oscar kunnen winnen. (cat)

    Edit: Niet dat ik niet vind dat sommigen van hen er wel echt een verdienen.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 15:47 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Mundane schreef:
    Ik moet dit even kwijt want het frustreert me: Jennifer Lawrence heeft een Oscar gewonnen voor "Beste Actrice". Beste Vrouwelijke Hoofdrol dus. De mensen die jij zelf opnoemt zijn allemaal mannen. Die hadden dus nooit Jennifers Oscar kunnen winnen. (cat)

    Edit: Niet dat ik niet vind dat sommigen van hen er wel echt een verdienen.
    Ik ken wel betere actrices dan haar.(joehoe)

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 15:49 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Ik ken wel betere actrices dan haar.(joehoe)

    Heb je die film überhaupt gezien? :')


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nami schreef:
    (...)Ik ken wel betere actrices dan haar.(joehoe)


    Ik zeg ook niet dat Jennifer persé die Oscar verdiende, ik doelde meer op het feit dat er dus werd gezegd dat als iemand zou moeten kiezen tussen Jennifer en Leonardo DiCaprio dat ze dan Leo zouden kiezen, maar dat dit dus eigenlijk helemaal niet mogelijk zou zijn. Ik zou ook voor Leonardo kiezen, though, ook al vind ik Jennifer Lawrence wel een goede actrice.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:03 ]


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Thenn schreef:
    (...)
    Heb je die film überhaupt gezien? :')
    Ja, anders zou ik toch niet weten of ie stom is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nami schreef:
    (...)Ja, anders zou ik toch niet weten of ie stom is.


    Heb je ook andere films gezien met haar? Want ik vind haar ook in de THG niet zo goed. Ik heb haar beter zien acteren.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Nami schreef:
    (...)Ja, anders zou ik toch niet weten of ie stom is.

    Omdat je een van de weinigen bent die 'm stom vindt, daarom.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nami schreef:
    (...)Ja, anders zou ik toch niet weten of ie stom is.


    Dat je de film stom vind is prima, maar hoe Jennifer Lawrence haar rol wegzet is echt absoluut geweldig. En misschien is de Hunger Games niet zo'n geweldige film om haar acteertalenten op te beoordelen aangezien het een trilogie is die geschreven voor Young Adults net als Twilight enzo. Niet dat ik The Hunger Games niet geweldig vind..

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:35 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Dubbelpost.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:34 ]


    “A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Leonardo Dicaprio MOET een oscar winnen voor The Wolf Of Wallstreet. Moet, ja, MOET.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Maar.. maar.. maar.. Jennifer Lawrence kreeg haar oscar voor haar rol in Silver Linings Playbook, dus waarom hebben we het over haar rol in THG? Ik vind haar ook geen geweldige actrice verder, maar thg is niet van belang x'D

    En voor een oscar moet je het geluk hebben in een oscarwaardige film te zitten en een goede rol te hebben. Het gaat niet om je algehele carrière en acteerwerk, maar is slechts gebaseerd op één rol in één film. Niet verbazingwekkend dat sommigen geen oscar krijgen dus. Al hoop ik wel dat Leonardo deze keer de oscar krijgt, want ondanks dat ik hem een kwal vind, zijn rol the wolf of wallstreet was geweldig en zette hij ook heel mooi weg.

    [ bericht aangepast op 20 jan 2014 - 16:46 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ronin schreef:
    (...)

    Dat je de film stom vind is prima, maar hoe Jennifer Lawrence haar rol wegzet is echt absoluut geweldig. En misschien is de Hunger Games niet zo'n geweldige film om haar acteertalenten op te beoordelen aangezien het een trilogie is die geschreven voor Young Adults net als Twilight enzo. Niet dat ik The Hunger Games niet geweldig vind..
    Ik vind de film niet wow en ik vond haar acteerwerk daar ook niet schitterend. Idem voor THG. Wat ontzettend jammer is, want ze kan in X-Man dan wel weer goed acteren. Dat is gewoon jammer dat ze dan een award krijgt voor die film. Jullie doen nu precies alsof ik de enige ben die die film niet goed vindt terwijl iedereen in mijn vriendengroep hem een afknapper vond. :W
    Nuja swat. Nevermind.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Yoda schreef:
    Maar.. maar.. maar.. Jennifer Lawrence kreeg haar oscar voor haar rol in Silver Linings Playbook, dus waarom hebben we het over haar rol in THG? Ik vind haar ook geen geweldige actrice verder, maar thg is niet van belang x'D

    En voor een oscar moet je het geluk hebben in een oscarwaardige film te zitten en een goede rol te hebben. Het gaat niet om je algehele carrière en acteerwerk, maar is slechts gebaseerd op één rol in één film. Niet verbazingwekkend dat sommigen geen oscar krijgen dus. Al hoop ik wel dat Leonardo deze keer de oscar krijgt, want ondanks dat ik hem een kwal vind, zijn rol the wolf of wallstreet was geweldig en zette hij ook heel mooi weg.


    Precies wat ik dacht. :')


    :)

    Nami schreef:
    (...)Ik vind de film niet wow en ik vond haar acteerwerk daar ook niet schitterend. Idem voor THG. Wat ontzettend jammer is, want ze kan in X-Man dan wel weer goed acteren. Dat is gewoon jammer dat ze dan een award krijgt voor die film. Jullie doen nu precies alsof ik de enige ben die die film niet goed vindt terwijl iedereen in mijn vriendengroep hem een afknapper vond. :W
    Nuja swat. Nevermind.


    Ik ben zo verward over welke films het nu gaat.. x'D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.