• Het is de 22ste eeuw, 2162 om precies te zijn. De Aarde is vervuild, maar dat is niet iets waar de rijken mee zitten. Zij hebben een ruimtestation gebouwd en wonen al tijden comfortabel in hun eigen paradijs, het Elysium, terwijl de armen op Aarde voor ze werken. Alles draait om technologie, zonder kunnen ze niks meer. Nu hebben ze wat nieuws bedacht, technologie voor in het lichaam. Hiervoor hebben ze echter wel testpersonen nodig en wie zijn daar beter voor geschikt dan de arme Aardbewoners? Ze worden uit alle werelddelen geplukt en in groepen van acht naar het Elysium gebracht, waar ze een glimp van het paradijs opvangen voordat ze opgesloten worden. In de laboratoria van het Elysium is het leven misschien nog wel erger dan op Aarde, met alle tests die ze moeten ondergaan. Hiervoor moet uiteraard ook een staf opgetrommeld worden, enkele vanaf de Aarde en enkele uit het Elysium zelf.


    Your make-up is terrible

    Mijn topics


    26 - 02 - '16

    Bla.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    RapunzeI schreef:
    Mijn topics


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn topics


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RapunzeI schreef:
    Mijn topics


    That is a perfect copy of reality.

    Mijn topics. ik ga ff warme choco maken en kijken voor me rol :3 sowieso een nieuw plaatje want die ene doet t niet meer xd


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn topics :3


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Mijn topics! Ik denk dat ik mijn rol donderdag of vrijdag invul, dan is de toetsweek voorbij. *O*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sorry, ik denk toch niet dat ik mee ga doen. Mijn inspiratie voor dit rpg is ver te zoeken. Sorry!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tobias is klaar ^^


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Lé topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Weet iedereen eigenlijk al wat voor modificaties ze gaan nemen? :3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Weet iedereen eigenlijk al wat voor modificaties ze gaan nemen? :3
    No idea. Enlarged dick maybe? :Y)
    Maar even serieus, wat voor modificaties zouden er kunnen zijn dan?

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)No idea. Enlarged dick maybe?

    Omg, Mitchell.
    Doe maar. 8D.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Omg, Mitchell.
    Doe maar. 8D.
    Past op zich wel bij het personage wat ik in mijn gedachten had :'D Will see.

    [ bericht aangepast op 21 jan 2014 - 23:02 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.