• Het is de 22ste eeuw, 2162 om precies te zijn. De Aarde is vervuild, maar dat is niet iets waar de rijken mee zitten. Zij hebben een ruimtestation gebouwd en wonen al tijden comfortabel in hun eigen paradijs, het Elysium, terwijl de armen op Aarde voor ze werken. Alles draait om technologie, zonder kunnen ze niks meer. Nu hebben ze wat nieuws bedacht, technologie voor in het lichaam. Hiervoor hebben ze echter wel testpersonen nodig en wie zijn daar beter voor geschikt dan de arme Aardbewoners? Ze worden uit alle werelddelen geplukt en in groepen van acht naar het Elysium gebracht, waar ze een glimp van het paradijs opvangen voordat ze opgesloten worden. In de laboratoria van het Elysium is het leven misschien nog wel erger dan op Aarde, met alle tests die ze moeten ondergaan. Hiervoor moet uiteraard ook een staf opgetrommeld worden, enkele vanaf de Aarde en enkele uit het Elysium zelf.


    Your make-up is terrible

    Bagginss schreef:
    (...)

    Oops! My bad

    Dan nog kan je de twee tegenover elkaar zetten ^-^
    Ijzeren skelet kan handig zijn bij een opstandig proefpersoon
    Gevoelens uitzetten kan ook handig zijn als een opstandig is en ze geen emotie mag tonen


    Hmm, het is moeilijk D:


    26 - 02 - '16

    Is mijn rol eigenlijk goedgekeurd Nikki? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chip schreef:
    Is mijn rol eigenlijk goedgekeurd Nikki? (:


    Ja. ;3


    Your make-up is terrible

    Nikki, wat zou jij kiezen?
    Een skelet dat deels van ijzer is of de mogelijkheid om je gevoelens uit te zetten?


    26 - 02 - '16

    Als bewaakster een skelet van ijzer. :Y) Altijd handig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Als bewaakster een skelet van ijzer. :Y) Altijd handig.


    Hmm, ja, je hebt gelijk. Dan wordt het die.


    26 - 02 - '16

    Mijn topics! Heb eindelijk mijn rol af, alleen de modificatie nog..

    Thalin schreef:
    Mijn topics! Heb eindelijk mijn rol af, alleen de modificatie nog..


    Had je al een idee, of een richting?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Had je al een idee, of een richting?


    Nee, nog helemaal niets. Misschien bedenk ik nog iets in m'n slaap :Y)

    Thalin schreef:
    (...)

    Nee, nog helemaal niets. Misschien bedenk ik nog iets in m'n slaap :Y)


    Dan geef ik je wel wat ideetjes voor in je slaap. :3

    Je kan voor cosmetische modificaties gaan (misschien iets dat ervoor zorgt dat ze nooit dik worden, een bepaalde huidskleur/oogkleur/haarkleur aannemen), misschien dat ze bepaalde geneesmiddelen uitgetest hebben zoals wondheling of ziektebestrijding (inentingen), daarbij kunnen ze modificaties hebben voor kracht, snelheid en hun zintuigen. Denk ook aan dingen die misschien verkeerd gegaan zijn.


    Your make-up is terrible

    Nikki, ik ben bezig met mijn rol en ik had dus die sorta robotarm, alleen kan dit eveneens een soort wapen zijn? Ik probeer er iets mee te verzinnen wat het nog meer kan, maar het wil niet zo lukken, behalve dat wapen-gedoe dan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Goed hoor, dat klinkt wel awesome.


    Your make-up is terrible

    Maar hij is wel een wetenschapper, kan dat dan wel?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ja hoor. 8D


    Your make-up is terrible

    De genen van een dier zijn gemixt met die van hem. Dit maakt hem sterker, geeft hem een beter uithoudingsvermogen maar maakt hem ook erg onvoorspelbaar. De bloedlust van het dier waarvan de genen bij Arthur zijn ingespoten is ook in Arthurs genen gaan zitten en hierdoor is hij erg agressief af en toe, dit kan hij niet onder controle houden. Door testjes wordt Arthur steeds minder menselijk (niet qua uiterlijk.)

    Is dat goed als modificatie?