• Het is de 22ste eeuw, 2162 om precies te zijn. De Aarde is vervuild, maar dat is niet iets waar de rijken mee zitten. Zij hebben een ruimtestation gebouwd en wonen al tijden comfortabel in hun eigen paradijs, het Elysium, terwijl de armen op Aarde voor ze werken. Alles draait om technologie, zonder kunnen ze niks meer. Nu hebben ze wat nieuws bedacht, technologie voor in het lichaam. Hiervoor hebben ze echter wel testpersonen nodig en wie zijn daar beter voor geschikt dan de arme Aardbewoners? Ze worden uit alle werelddelen geplukt en in groepen van acht naar het Elysium gebracht, waar ze een glimp van het paradijs opvangen voordat ze opgesloten worden. In de laboratoria van het Elysium is het leven misschien nog wel erger dan op Aarde, met alle tests die ze moeten ondergaan. Hiervoor moet uiteraard ook een staf opgetrommeld worden, enkele vanaf de Aarde en enkele uit het Elysium zelf.


    Your make-up is terrible

    Ja, dat is een hele goede!


    Your make-up is terrible

    Bagginss > Nephele


    The woods are lovely, dark and deep. But I have promises to keep, and miles to go before I sleep.

    Haal mij maar uit het lijstje. Sorry, maar ik kan echt niets verzinnen, niet goed weten hoe ik de dingen op moet schrijven en ik heb net even gecheckt met hoeveel ik er meedeed en dat waren er toch best wat. Dus ik meld me niet enkel bij deze roleplay af.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Thalin > Castor

    OpheIiac > Occult


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    RapunzeI > Noctis > Lissandra


    26 - 02 - '16